במעבר בין הדגמים, כל החברות מתקנות ומשפרות פגמים ובאגים שלקוחות התלוננו עליהם. אני לא יודע לומר מה השתנה, רק יכול להעיד שאני מאד מרוצה מהתוצאה. גם מהיכולות של הכלי וגם מרמת האמינות שהוא הפגין עד עכשיו.

למיטב זכרוני בכתבות השקה של 2017 דיברו לחיוב על שיפור של המושב, מיגון הרוח, והאלקטרוניקה. לשלילה ציינו שינוי בבסיס הגלגלים או בזוית ההיגוי (לא זוכר מי מהם) שפגעו בהיגוי ובהתנהגות (אבל שיפרו את היציבות). לא רכבתי על הקודם אבל אני יכול להעיד שההיגוי עם הצמיגים המקוריים היה כבד מאד וכל צמיג שהיה עליו אחר כך גרם לאופנוע להתנהג טוב יותר.
לדעתי האופנוע הכי מהנה לרכיבה עם האנג'ל GT2 (שיש לו פרופיל עגול מאד בצמיג הקדמי). המישלין רואד 5 גם היה מהנה מבחינת ההיגוי אבל התאוצה והבלימה איתו היו בעייתיות (הגומי קשה מידי ולא התמודד עם הכח של האופנוע).

הפתרון שהצעת למראות נראה מעניין. אתה מכיר מישהו שהתקין את זה ויכול להעיד על השינוי?