עמוד 9 מתוך 10 ראשוןראשון ... 78910 אחרוןאחרון
תוצאות 121 עד 135 מ 146

אשכול: Z1000SX התיור של קוואסקי

  1. #121
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    חכה לחורף זה ירד גם לשישים ומשהוא
    גם בנינגה ככה - קניתי אותו כשהיה עדיין קר- 60+ הייתה טמפרטורת עבודה, וגם בפקקים לא התקרבתי ל90....

  2. #122
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    גם בנינגה ככה - קניתי אותו כשהיה עדיין קר- 60+ הייתה טמפרטורת עבודה, וגם בפקקים לא התקרבתי ל90....
    צריך לזכור שמה שמוצג לנו זה טפרטורת נוזל הקירור ולא המנוע, בחיבור מד טמפרטורה ישירות לראש המנוע נראה טפרטורה גבוה בהרבה ואולי גם יציבה יותר

  3. #123
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אם ככה שאלה.
    למה ברכב מודרני מד הטמפרטורה תקוע במרכז לוח השעונים
    ולמה באופנועים יש מנעד 60-114? הרי יש נקודת טמפרטורה אחת בה המנוע נמצא בניצולת אופטימלית. נגיד 90 מעלות (מניח שלכל מנוע זה קצת שונה)
    אי אפשר להתקין חיישן טמפרטורה כמו ברכב ?
    וואלה הייתי מעדיף אופנוע שתקוע לו מד החום בדיוק באמצע בלי שינויים דרסטיים ללא קשר לתוואי השטח. (מרגיש יותר רגוע למה להלחיץ).


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  4. #124
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אם ככה שאלה.
    למה ברכב מודרני מד הטמפרטורה תקוע במרכז לוח השעונים
    ולמה באופנועים יש מנעד 60-114? הרי יש נקודת טמפרטורה אחת בה המנוע נמצא בניצולת אופטימלית. נגיד 90 מעלות (מניח שלכל מנוע זה קצת שונה)
    אי אפשר להתקין חיישן טמפרטורה כמו ברכב ?
    וואלה הייתי מעדיף אופנוע שתקוע לו מד החום בדיוק באמצע בלי שינויים דרסטיים ללא קשר לתוואי השטח. (מרגיש יותר רגוע למה להלחיץ).





    Sent from my iPhone using Tapatalk

    אני מעריך שהאמצע - זה פשוט בין 60 ל 100 בלי הערך המספרי...,
    לפי מה שרשמו לפני, הטמפרטורה היא של נוזל הקירור ולא של המנוע - כנראה שה נועד לשמוא על המנוע עצמו בטווח הרצוי

  5. #125
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    אם ככה שאלה.
    למה ברכב מודרני מד הטמפרטורה תקוע במרכז לוח השעונים
    ולמה באופנועים יש מנעד 60-114? הרי יש נקודת טמפרטורה אחת בה המנוע נמצא בניצולת אופטימלית. נגיד 90 מעלות (מניח שלכל מנוע זה קצת שונה)
    אי אפשר להתקין חיישן טמפרטורה כמו ברכב ?
    וואלה הייתי מעדיף אופנוע שתקוע לו מד החום בדיוק באמצע בלי שינויים דרסטיים ללא קשר לתוואי השטח. (מרגיש יותר רגוע למה להלחיץ).


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אין לי ספק שאם היו רוצים גם באופנוע הטמפרטורה של הנוזל הייתה יציבה יותר, השאלה היא למה הם לא רוצים.
    זה לא שאלה של חיישן אלה המערכת כולה.

    לגבי מד טמפרטורה ברכב לי זה נראה יותר כמו משהוא שאנשים רגילים לראות אז היצרנים ממשיכים עם זה, אצלי ברכב חום המנוע הוא באחד המסכים ואפשר לבחור בין תצוגה של החום לתצוגה של צריכת דלק ועוד איזה משהוא.

  6. #126
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אין לי ספק שאם היו רוצים גם באופנוע הטמפרטורה של הנוזל הייתה יציבה יותר, השאלה היא למה הם לא רוצים.
    זה לא שאלה של חיישן אלה המערכת כולה.

    לגבי מד טמפרטורה ברכב לי זה נראה יותר כמו משהוא שאנשים רגילים לראות אז היצרנים ממשיכים עם זה, אצלי ברכב חום המנוע הוא באחד המסכים ואפשר לבחור בין תצוגה של החום לתצוגה של צריכת דלק ועוד איזה משהוא.
    להערכתי (מדובר בהערכה בלבד) בגלל שמנועי רכב מגיעים לקו האדום בערך כחצי ממנוע אופנוע וברכב המקרן (רדיאטור) גדול הרבה יותר,
    יש יכולת להעביר הרבה יותר נזול קירור במעברים ולכן הרבה יותר קל לשמור על טמפ' עבודה קבועה, באופנוע המעבר בין מהירויות סיבוב המנוע
    הרבה יותר קיצוניות ונפלט הרבה יותר חום במהלך העבודה ולכן חייבת להיות תנודה קיצונית יותר בהפרשי הטמפ'.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #127
    Member הסמל האישי של tree
    תאריך הצטרפות
    Jun 2016
    הודעות
    429
    המאוורר באופנוע בדרך כלל מתחיל לעבוד רק במעל 100 מעלות. לא מגיעים לזה ברכיבה מחוץ לעיר. לפחות באופנועים עם מנוע חשוף. במכונית המנוע סגור בקופסה שלו ואין לא ממש דרך להתקרר זולת הרדיאטור.
    באופנוע אם היו סוגרים את המנוע בקופסה אז היינו מתלוננים שהחום ישר עלינו.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk

  8. #128
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    המאוורר באופנוע בדרך כלל מתחיל לעבוד רק במעל 100 מעלות. לא מגיעים לזה ברכיבה מחוץ לעיר. לפחות באופנועים עם מנוע חשוף. במכונית המנוע סגור בקופסה שלו ואין לא ממש דרך להתקרר זולת הרדיאטור.
    באופנוע אם היו סוגרים את המנוע בקופסה אז היינו מתלוננים שהחום ישר עלינו.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk
    בטרייסר לפחות אין יכולת שליטה בגלל שהטרמוסטט לא מסוגל להיסגר לגמרי ככה שאתה רואה שהיצרן אבילו לא מנסה.
    המנוע ברכב לא סגור בקופסא, כל החלק הקידמי פתוח וזה מקביל פחות או יותר לאופנוע כמו FJR למשל

  9. #129
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי tree צפיה בהודעה
    המאוורר באופנוע בדרך כלל מתחיל לעבוד רק במעל 100 מעלות. לא מגיעים לזה ברכיבה מחוץ לעיר. לפחות באופנועים עם מנוע חשוף. במכונית המנוע סגור בקופסה שלו ואין לא ממש דרך להתקרר זולת הרדיאטור.
    באופנוע אם היו סוגרים את המנוע בקופסה אז היינו מתלוננים שהחום ישר עלינו.

    Sent from my SM-G980F using Tapatalk
    היה לי gtr1400 2008.
    אכן הכלי ידע לטגן את הרוכב.

    בחורף תענוג.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #130
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ב-z1000sx עשו עבודה נהדרת מבחינת פליטת חום לרוכב.

  11. #131
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    הוחלפו הצמיגים!

    האמת שהתחלתי לדבר איתו על האיזון - והחלפנו נושא..., אז אני לא סגור איזה איזון בוצע.

    נבחרו פירלי גי טי 2 מדגם a,
    לפי סרטונים וביקורות - אמורים להחזיק לא רע למשך זמן,
    יודעים להתמודד עם המשקל של האופנוע,
    ונותנים אחלה תמורה למי שלא מחפש יום מסלול - אלא מתנייד בעיקר על בסיס יומי.

    מרגישים אחלה - וכבר חל שיפור- מהצמיג הקידמי שקיבל זווית מוזרה.
    עכשיו נשאר להתחיל לבדוק לחצי אוויר אופטימליים...

  12. #132
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    למה החלטת שהם לא מתאימים ליום מסלול? אלו צמיגי ספורט טורינג שעובדים טוב גם בימי מסלול, האנג׳ל בנוי על סידרת הספורט של פירלי ממה שקראתי זה קצת מזכיר את מה שעושים יצרני האופנועים שהם מוציאים גירסת נייקד לאופנוע סופרספורט, אותה שילדה אותו מנוע אבל מורידים קצת מכח הסוס לטובת ממונט בסל״ד נמוך יותר.

  13. #133
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    הוחלפו הצמיגים!

    האמת שהתחלתי לדבר איתו על האיזון - והחלפנו נושא..., אז אני לא סגור איזה איזון בוצע.

    נבחרו פירלי גי טי 2 מדגם a,
    לפי סרטונים וביקורות - אמורים להחזיק לא רע למשך זמן,
    יודעים להתמודד עם המשקל של האופנוע,
    ונותנים אחלה תמורה למי שלא מחפש יום מסלול - אלא מתנייד בעיקר על בסיס יומי.

    מרגישים אחלה - וכבר חל שיפור- מהצמיג הקידמי שקיבל זווית מוזרה.
    עכשיו נשאר להתחיל לבדוק לחצי אוויר אופטימליים...
    מכיר GT2 יש לי כאלה, אבל מה זה ה-A?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #134
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    a מתייחס ליכולת לעמוד במשקל גדול יותר - והאופנוע שוקל 250 ק״ג.(בלעדי - ולפעמים אני מרכיב...)
    זה אמור להוביל לחיים ארוכים יותר של הצמיג, שלא ״מתאמץ״ להחזיק את משקל של האופנוע, ולא ״קורס״ בסיבובים.
    אם הבנתי נכון - מדובר דווקא בחיזוק דפנות הצמיג כך שלא יקבל עיוות בזמן הפניה/הטייה בעיקר, וישמור על הצורה.

    לא החלטתי שהוא לא מתאים למסלול - ככה הבנתי מהסקירות שעשו אנשים.
    לקחתי בחשבון שמוגבר בחוות דעת אישית, של אנשים בעלי מיומנות שונה, ולא מדובר על עובדות.

    הרציונל שחזר על עצמו במהלך הסקירות היה - צמיד שמיועד לתיור, בעל יכולות ספורטיביות.
    מכיוון שאין לי שום נטייה כזו - בשלב הזה זה הספיק לי...

    נראה שאני נופל להגדרה של מה שהגדירו ״קומיוטר״ - מתנהל על בסיס קבוע על האופנוע, בעיקר בכבישים ישרים,
    בעל נטיה לרבע את הצמיג - ולכן הכי חשוב היה העובדה שמדובר בצמיג בעל מספר תרכובות (2) שהאמצע שלו עמיד יותר...


    אגב - לא הבנתי לחלוטין את עניין הטמפרטורה -

    אם הבנתי נכון - האינדקציה שיש בלוח שעונים היא לטמפרטורת נוזל הקירור - ולא האופנוע עצמו.
    לכן, המרחב הגדול שאנחנו רואים, הוא של טמפרטורת נוזל הקירור,
    ואין לזה אינדקציה על המנוע על עצמו.
    המאורר בסך הכל שומר על יעילות מערכת הקירור - על ידי שמירה על טמפרטורת מקסימום.

    זאת אומרת שהמנוע כן שומר על טמפרטורת עבודה ״קבועה״.(בערך)

    הגיוני?
    או שהלכתי לאיבוד?

  15. #135
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    a מתייחס ליכולת לעמוד במשקל גדול יותר - והאופנוע שוקל 250 ק״ג.(בלעדי - ולפעמים אני מרכיב...)
    זה אמור להוביל לחיים ארוכים יותר של הצמיג, שלא ״מתאמץ״ להחזיק את משקל של האופנוע, ולא ״קורס״ בסיבובים.
    אם הבנתי נכון - מדובר דווקא בחיזוק דפנות הצמיג כך שלא יקבל עיוות בזמן הפניה/הטייה בעיקר, וישמור על הצורה.

    לא החלטתי שהוא לא מתאים למסלול - ככה הבנתי מהסקירות שעשו אנשים.
    לקחתי בחשבון שמוגבר בחוות דעת אישית, של אנשים בעלי מיומנות שונה, ולא מדובר על עובדות.

    הרציונל שחזר על עצמו במהלך הסקירות היה - צמיד שמיועד לתיור, בעל יכולות ספורטיביות.
    מכיוון שאין לי שום נטייה כזו - בשלב הזה זה הספיק לי...

    נראה שאני נופל להגדרה של מה שהגדירו ״קומיוטר״ - מתנהל על בסיס קבוע על האופנוע, בעיקר בכבישים ישרים,
    בעל נטיה לרבע את הצמיג - ולכן הכי חשוב היה העובדה שמדובר בצמיג בעל מספר תרכובות (2) שהאמצע שלו עמיד יותר...


    אגב - לא הבנתי לחלוטין את עניין הטמפרטורה -

    אם הבנתי נכון - האינדקציה שיש בלוח שעונים היא לטמפרטורת נוזל הקירור - ולא האופנוע עצמו.
    לכן, המרחב הגדול שאנחנו רואים, הוא של טמפרטורת נוזל הקירור,
    ואין לזה אינדקציה על המנוע על עצמו.
    המאורר בסך הכל שומר על יעילות מערכת הקירור - על ידי שמירה על טמפרטורת מקסימום.

    זאת אומרת שהמנוע כן שומר על טמפרטורת עבודה ״קבועה״.(בערך)

    הגיוני?
    או שהלכתי לאיבוד?
    לגבי הA זה לא הגדרת העומס כי לזה יש פרמטר אחר שמוטבע על הצמיג.

    האנג׳ל זה לא קומיוטר בשביל זה יש את המצלר מרתון ודומיו, האנג׳ל הרבה יותר ספורטיבי ממנו והפרופיל של האנג׳ל קמור כמו צמיג ספורט ופחות כמו צמיג טורינג.

    הטמרטורה היא של הנוזל זה נכון אבל גם עליו אפשר לשלוט בטווח הרבה יותר קטן ממה שאנחנו מקבלים, כמו שכתבתי, לטרמוסטט של הטרייסר אין גומיה והוא לא יכול להיסגר לגמרי מה שהופך את המערכת ללא יציבה

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי: הנינג'ה 1000SX יחליף את ה-Z1000SX הוותיק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 14:14
  2. למכירה kawasaki z1000sx 2015
    על ידי kz1000 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-12-2017, 10:22
  3. מפלצת התיור החדשה של יאמהה
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-06-2017, 22:03
  4. קלן: מתיחת פנים ושיפורים לקוואסאקי Z1000SX
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-10-2016, 12:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO