עמוד 10 מתוך 10 ראשוןראשון ... 8910
תוצאות 136 עד 146 מ 146

אשכול: Z1000SX התיור של קוואסקי

  1. #136
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    זה של המשחק הזה נו GTA. יש שם דם וענייניים לא טוב לילדים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #137
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה

    אגב - לא הבנתי לחלוטין את עניין הטמפרטורה -

    אם הבנתי נכון - האינדקציה שיש בלוח שעונים היא לטמפרטורת נוזל הקירור - ולא האופנוע עצמו.
    לכן, המרחב הגדול שאנחנו רואים, הוא של טמפרטורת נוזל הקירור,
    ואין לזה אינדקציה על המנוע על עצמו.
    המאורר בסך הכל שומר על יעילות מערכת הקירור - על ידי שמירה על טמפרטורת מקסימום.

    זאת אומרת שהמנוע כן שומר על טמפרטורת עבודה ״קבועה״.(בערך)

    הגיוני?
    או שהלכתי לאיבוד?
    ברוב המוחץ של כלי הרכב, הטמפרטורה שאתה קורא היא של הנוזל. והיא מייצגת את הטמפ' של המנוע.
    כלומר, למעט בשלב בו המעגל קירור הגדול מנותק (מהתנעה ועד פתיחת הטרמוסטט) עליה בטמפ הנוזל פיר6שה עליה בטמפ המנוע.
    אגב.
    בכלי רכב (לפחות בעלי 4 גלגלים) כבר עשרות שנים השעון לא נותן חיווי אמיתי, כי אנשי השיווק הבינו שלקוחות נלחצים מתנודות מחד, ומתגאים ש"המחוג לא זז מהחצי גם בעליות של הקסטל" מאידך.
    כלומר. כשאתה רואה תנועה במחוג, סימן שהטמפרטורה השתנתה באופן קיצוני.

  3. #138
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לגבי הA זה לא הגדרת העומס כי לזה יש פרמטר אחר שמוטבע על הצמיג.

    האנג׳ל זה לא קומיוטר בשביל זה יש את המצלר מרתון ודומיו, האנג׳ל הרבה יותר ספורטיבי ממנו והפרופיל של האנג׳ל קמור כמו צמיג ספורט ופחות כמו צמיג טורינג.

    הטמרטורה היא של הנוזל זה נכון אבל גם עליו אפשר לשלוט בטווח הרבה יותר קטן ממה שאנחנו מקבלים, כמו שכתבתי, לטרמוסטט של הטרייסר אין גומיה והוא לא יכול להיסגר לגמרי מה שהופך את המערכת ללא יציבה
    What is Pirelli Angel GT a spec?

    The Angel GT was designed for the primary purpose of providing regular wear and excellent water drainage guaranteed by both the front tire and by the arrangement of the grooves on the rear tire. "A" spec front tires feature a 2-ply, reinforced carcass for heavy-duty sport-touring models




  4. #139
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    What is Pirelli Angel GT a spec?

    The Angel GT was designed for the primary purpose of providing regular wear and excellent water drainage guaranteed by both the front tire and by the arrangement of the grooves on the rear tire. "A" spec front tires feature a 2-ply, reinforced carcass for heavy-duty sport-touring models



    ועדיין זה לא load index שמצויין על דופן הצמיג ומציין כמה משקל הצמיג יכול לסחוב ״על הגב״
    יהיה מעניין לדעת מה ההבדל בין spec A לload index כלומר בהנחה שהאנג׳ל הרגיל הוא בעל אינדקס שמתאים למשקל של האופנוע איזה יתרון יתן הspec A חוץ מאורך חיים ארוך יותר כתוצאה מישינוי מבנה הצמיג? אני לא קונה את תאוריית הצמיג המתעוות כי עד היום לא ראיתי משהוא מהיצרנים שאומר את זה

    טבלת המשקלים חפש על הצמיג שלך




  5. #140
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    הצמיגים הקודמים שלי האנג'ל GT החזיקו 14000 ק"מ ברכיבה סבירה, ה-GT2 כבר עברו את ה-14 והם במצב מצוין לא אתפלא עם יעברו את
    ה-20.

    יהיה מעניין לנסות את ה-GT2A למרות שאני לא מוכן לוותר על מילימטר אחיזה מאלה שיש לי, צמיג מצוין נעים לרכיבה וזריז בתגובות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #141
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הצמיגים הקודמים שלי האנג'ל GT החזיקו 14000 ק"מ ברכיבה סבירה, ה-GT2 כבר עברו את ה-14 והם במצב מצוין לא אתפלא עם יעברו את
    ה-20.

    יהיה מעניין לנסות את ה-GT2A למרות שאני לא מוכן לוותר על מילימטר אחיזה מאלה שיש לי, צמיג מצוין נעים לרכיבה וזריז בתגובות.
    לא מאמין שהאחיזה תשתנה אבל השיכוך של הצמיג עלול להשתנות כתוצאה משינוי המבנה שלו השאלה אם לטוב או לרע.

  7. #142
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא מאמין שהאחיזה תשתנה אבל השיכוך של הצמיג עלול להשתנות כתוצאה משינוי המבנה שלו השאלה אם לטוב או לרע.
    אני די חושש לאבד את מה שיש לי עכשיו גם במחיר של להרוויח עוד כמה ק"מ חיי צמיג אם הנוכחיים יעשו את ה-20 דיינו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #143
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    צילום מסך 2021-06-08 ב-17.44.47.jpg

    הזוי - לא מצליח לקרוא מפורש באתר של פירלי,
    קצב הרכיבה שלי הוא בערך 15,000 בשנה...

    אעדכן.

    אגב - spec d, הוא מיוחד לדוקאטי מולטיטראדה - ושם הוא הרגיש לי מצוין!

  9. #144
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    a מתייחס ליכולת לעמוד במשקל גדול יותר - והאופנוע שוקל 250 ק״ג.(בלעדי - ולפעמים אני מרכיב...)
    זה אמור להוביל לחיים ארוכים יותר של הצמיג, שלא ״מתאמץ״ להחזיק את משקל של האופנוע, ולא ״קורס״ בסיבובים.
    אם הבנתי נכון - מדובר דווקא בחיזוק דפנות הצמיג כך שלא יקבל עיוות בזמן הפניה/הטייה בעיקר, וישמור על הצורה.

    לא החלטתי שהוא לא מתאים למסלול - ככה הבנתי מהסקירות שעשו אנשים.
    לקחתי בחשבון שמוגבר בחוות דעת אישית, של אנשים בעלי מיומנות שונה, ולא מדובר על עובדות.

    הרציונל שחזר על עצמו במהלך הסקירות היה - צמיד שמיועד לתיור, בעל יכולות ספורטיביות.
    מכיוון שאין לי שום נטייה כזו - בשלב הזה זה הספיק לי...

    נראה שאני נופל להגדרה של מה שהגדירו ״קומיוטר״ - מתנהל על בסיס קבוע על האופנוע, בעיקר בכבישים ישרים,
    בעל נטיה לרבע את הצמיג - ולכן הכי חשוב היה העובדה שמדובר בצמיג בעל מספר תרכובות (2) שהאמצע שלו עמיד יותר...


    אגב - לא הבנתי לחלוטין את עניין הטמפרטורה -

    אם הבנתי נכון - האינדקציה שיש בלוח שעונים היא לטמפרטורת נוזל הקירור - ולא האופנוע עצמו.
    לכן, המרחב הגדול שאנחנו רואים, הוא של טמפרטורת נוזל הקירור,
    ואין לזה אינדקציה על המנוע על עצמו.
    המאורר בסך הכל שומר על יעילות מערכת הקירור - על ידי שמירה על טמפרטורת מקסימום.

    זאת אומרת שהמנוע כן שומר על טמפרטורת עבודה ״קבועה״.(בערך)

    הגיוני?
    או שהלכתי לאיבוד?
    בדיוק עברתי ל Ktm שם הטמפרטורה נשארת במרכז כמו ברכב. הרבה יותר מרגיע. ב z הוא מגיע לפני קו אחרון ורק אז נכנס המאוורר. זה כמובן תקין אבל שוב עולה השאלה למה להלחיץ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #145
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    בדיוק עברתי ל Ktm שם הטמפרטורה נשארת במרכז כמו ברכב. הרבה יותר מרגיע. ב z הוא מגיע לפני קו אחרון ורק אז נכנס המאוורר. זה כמובן תקין אבל שוב עולה השאלה למה להלחיץ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    כבר אין יותר קווים - יש מד טמפרטורה.

    המרכז שלך כנראה הוא טווח של 50 מעלות…


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #146
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    מעדכן פוסט ישן - רק בשביל לשמר מידע במקום אחד....

    אחרי 16,000 ק״מ, צמיג אחורי נשחק, אך היה עם הרבה בשר,
    אפשר למשוך עוד 10,000 בשקט - אם לא מפריעה המדרגה שנוצרה (לי היא הפריעה)

    הציג הקדמי קיבל עיוות - כנראה בגלל טיפול לקוי שלי.


    בדרך כלל הייתי מנפח אוויר במשאבה נטענת של שיואמי - ומכיוון שרוב הנסיעות הן בית- עבודה בפקק שהוא גם קו ישר,
    היה קשה להרגיש שינוי...

    הגעתי לתחנת דלק - ומילאתי אוויר - והרגשתי כי האופנוע לא יושב טוב...

    החלטתי ללכת למוסך - ולבדוק אם לחץ האוויר תקין.

    מסתבר - שבקידמי היה חסר המון אוויר - ובאחורי נכנסו 3 ברגים,
    כך שכך פעם שהונטיל היה במצב נוח למילוי - לא ראיתי אותם, ובגלל שהקפדתי למלא אוויר,
    לא הרגשתי את הבריחה הקטנה שהייתה.

    בלי יותר מדי התלבטות - הצמיגים הוחלפו.

    הפעם - רואד 5, ניסיון ראשון שלי איתם.

    כמו כן - הזמנתי מאמזון מד לחץ אוויר, וקניתי מתאם למילוי אוויר,
    כך שאוכל לנפח בתחנות הדלק בנוחות - ולא רק בבית.


    אך הרגישו הפירלי על האופנוע?
    16,000 ק״מ של הנאה, נתנו תחושה של ביטחון, אך לא כמו הצמיג המקורי שהיה ממש דבוק לכביש.
    בחורף הרגישו מצוין - ולא הצריכו שינוי בגנון הרכיבה - ללא החלקות ואיבודי אחיזה משמעותיים (לא בדקתי..., האטתי לפני מעברי חצייה...)

    במהשך אדווח על המישלין....
    ובמקרה של ״תקלה״ נוספת - אולי אחליף את הזוג הבא לצמיג שעדיין לא ניסיתי בעצמי.

    נ.ב - ברשת כבר יש ביקורות על רואד 6....

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי: הנינג'ה 1000SX יחליף את ה-Z1000SX הוותיק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 14:14
  2. למכירה kawasaki z1000sx 2015
    על ידי kz1000 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-12-2017, 10:22
  3. מפלצת התיור החדשה של יאמהה
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-06-2017, 22:03
  4. קלן: מתיחת פנים ושיפורים לקוואסאקי Z1000SX
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-10-2016, 12:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO