ברוב המוחץ של כלי הרכב, הטמפרטורה שאתה קורא היא של הנוזל. והיא מייצגת את הטמפ' של המנוע.
כלומר, למעט בשלב בו המעגל קירור הגדול מנותק (מהתנעה ועד פתיחת הטרמוסטט) עליה בטמפ הנוזל פיר6שה עליה בטמפ המנוע.
אגב.
בכלי רכב (לפחות בעלי 4 גלגלים) כבר עשרות שנים השעון לא נותן חיווי אמיתי, כי אנשי השיווק הבינו שלקוחות נלחצים מתנודות מחד, ומתגאים ש"המחוג לא זז מהחצי גם בעליות של הקסטל" מאידך.
כלומר. כשאתה רואה תנועה במחוג, סימן שהטמפרטורה השתנתה באופן קיצוני.



ציטוט ההודעה בתגובה