רציתי להשאיר אותו בחצר אבל האישה התנגדה.- גם בגלל שהלוכד המשיך לחפש כי לפעמים יש 2 באותה טריטוריה. תפס שלושה זעמני מטבעות ביום אחד ביישוב.
יצאתי היום לרכיבה עם חבר'ה מנוסים. לא צילמתי. קיבלתי את ההמלצה והורדתי לחץ אוויר לאזור 12. עברנו קטעים ברמת עבירות 3 שזה אומר רצף מדרגות סלע בגובה עד 50 ס"מ בירידה וקצת עליות וירידות עם דרדרת אבל רוב המסלול היה 2-1. היתה אטרקציה - מצוק משופע בגובה 6-7 מ' שעקפתי כמו זקנה. הקצב היה גבוה לטעמי - הגיעו גם מעל 100 קמ"ש בשבילים רחבים ולא הכי חלקים.
חשבתי על זה לאחרונה. אני רואה לעיתים פער בין מה שרוכב מסוגל לעשות לבין רמת הרכיבה שלו. אפשר לעשות ווילי או לקפוץ או להשכיב או כל דבר אקסטרימי אבל ההצלחה לא בהכרח מעידה על שליטה טובה או מעולה עבור התעלול. נראה לי שיש הרבה רוכבים "אמיצים" שצולחים דברים שנמצאים מחוץ למעטפת היכולות או לבסיס האם. לרכב על 100 בשבילים אני יכול- ניסיתי.. אבל רמת הרכיבה שלי לא באמת שם. אני לא מנוסה בעצירת חירום על עפר, לא יודע מה קורה כשהכידון ייזרק מאבן או ייכנס לחריץ ועם כל הכבוד ל ABS זה עדיין צמיג על עפר שמתנהג אחרת. בקיצור, בגלל רמת הסכנה, המורכבות והתלות ההדדית נראה לי שיהיה די מאתגר למצוא פרטנר.
אם נהניתי? מאוד. קצת גז מבט קדימה וזה מגיע בדיוק לאן שחשבת. אם צריך לתקן- הבלם הקידמי מלא רגש ברמה בלא פגשתי באף אופנוע. מאפשר להגיע במהירות מדוייקת ברמה ננו-טכנלוגית. הכוח בשטח אדיר וגדול בכמה מידות על היכולות שלי או רמת הסיכון שאני מוכן להיחשף אליה (ואני לא מהפחדנים). מצאתי את עצמי חלק ניכר מהזמן רוכב עם אצבע אחת על הקלאץ' וזה טוב. מה עוד? שוב הצלחתי להרים קידמי, ל- 19 מ"מ הפעם. עם ישבן קצת יותר אחורה והעסק מגיב אחרת. התחפושת לשטח (מגפיים, חליפת לחץ ומשקף מראה) עדיין מצחיקה אותי. יש עוד לספר, בהמשך.


ציטוט ההודעה בתגובה