עמוד 12 מתוך 39 ראשוןראשון ... 2101112131422 ... אחרוןאחרון
תוצאות 166 עד 180 מ 578

אשכול: התחדשנו טרייסר 9 2021 סיפור מסע כפול

  1. #166
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eli R צפיה בהודעה
    נראה כמו עניין של (חוסר) היערכות לכניסת דגם חדש.
    הבאה של חלפים ואביזרים, ובמיוחד שכל ה-3rd party עוד לא הגיבו, יכולה לייצר ליבואן הכנסה נוספת.

    ואולי ה-'סיפור' הוא אחר -
    כמה באמת מזמינים חלפים ואביזרים מהיבואן במותג כזה או אחר?
    אני בטוח שישנם יבואנים הערוכים לכך יותר, פשוט כי הלקוחות מזמינים תוספות כאלו ואחרות.
    אצל יבואנים אחרים, קהל הלקוחות (אולי) מוכן להתאזר בסבלנות ולהזמין מחו"ל בעלויות מופחתות.

    God knows...

    תודה,
    אלי
    גם בבמוו וגם במוטוגוצי היה אותו סיפור, דגם חדש וחלקים שבוששים לבוא.
    האביזרים בדרך כלל נעשים ע״י צד שלישי חלקם בסין לכן אני תמיד מעדיף לקנות מחברות אפטר מארקט.

    קח למשל את הטרייסר 900 GT נפלת על הצד אין כמעט נזק חוץ מהארגז צד, ארגז צד אורגינלי כבד שלא מכיל אפילו את הלפטופ שלי עולה 600 יורו! אם יש לך GIVI אתה מחליף לאחד חדש בחצי מחיר.

  2. #167
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אני מניח ש-ב.מ.וו ומוטו גוצי הציעו אביזרים מקוריים כבר בהשקה או לפחות עדכנו מראש שאין אביזרים במלאי. כאן נתנו לנו להבין שהאופנוע יסופק עם האביזרים ובפועל חודשיים אחרי המסירה אין עדיין צפי למועד אספקה (ברקע הם מדברים על דצמבר, לפני חודש דיברו על ספטמבר ובשני המקרים ציינו שהתאריך במחשב לא מחייב וכנראה שהכל יגיע תוך כמה ימים).

    אחד השיקולים בהחלפה מה-MT שהזמנתי בהתחלה לטרייסר היה הארגז. אם הייתי יודע שאין ארגז באופק כנראה שהייתי יוצא מהסוכנות עם MT באותו יום ולא ממתין עוד שבועיים למסירה של הטרייסר ואחרי המסירה עוד חצי שנה לאספקה של ארגז.

  3. #168
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אני מניח ש-ב.מ.וו ומוטו גוצי הציעו אביזרים מקוריים כבר בהשקה או לפחות עדכנו מראש שאין אביזרים במלאי. כאן נתנו לנו להבין שהאופנוע יסופק עם האביזרים ובפועל חודשיים אחרי המסירה אין עדיין צפי למועד אספקה (ברקע הם מדברים על דצמבר, לפני חודש דיברו על ספטמבר ובשני המקרים ציינו שהתאריך במחשב לא מחייב וכנראה שהכל יגיע תוך כמה ימים).

    אחד השיקולים בהחלפה מה-MT שהזמנתי בהתחלה לטרייסר היה הארגז. אם הייתי יודע שאין ארגז באופק כנראה שהייתי יוצא מהסוכנות עם MT באותו יום ולא ממתין עוד שבועיים למסירה של הטרייסר ואחרי המסירה עוד חצי שנה לאספקה של ארגז.
    המצב לא יותר טוב אצל יצרנים אחרים, זאת המשמעות של לקנות דגם חדש.
    לגבי ההתנהלות של היבואן מול הלקוח בתאום ציפיות זה כבר משהוא שקשור לאוויר הים תיכוני

  4. #169
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eli R צפיה בהודעה
    העיקר ששניכם תהינו מהרכיבה על הטרייסר החדש.

    האם אתם שניכם, האחים למותג ולדגם, עדיין חווים את האופנוע אחרת?
    מבחינת מחשבות לגבי 'מהותו', 'תפקודו' והתאמתו לרצונות שלכם?

    תודה,
    אלי
    לאחד זה חלוש ולא מלהיב ולשני זה overkill

    אני חושב שישנה הסכמה לגבי הכבישים הטכניים ששם הכלי מתפקד נהדר.

    וגם לגבי היכולת שיוט במהירות גבוהה שספורט תיור דוגמת הz1000sx ידע לעבוד והטרייסר ממש לא.

    כאמור הנקודות מוצא שלי ושל האח היקר שונות וגם הדרישות מהכלי.

    נכון לשלב הזה אותי הטרייסר ממש מספק.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  5. #170
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    לאחד זה חלוש ולא מלהיב ולשני זה overkill

    אני חושב שישנה הסכמה לגבי הכבישים הטכניים ששם הכלי מתפקד נהדר.

    וגם לגבי היכולת שיוט במהירות גבוהה שספורט תיור דוגמת הz1000sx ידע לעבוד והטרייסר ממש לא.

    כאמור הנקודות מוצא שלי ושל האח היקר שונות וגם הדרישות מהכלי.

    נכון לשלב הזה אותי הטרייסר ממש מספק.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    מסכים עם לוקי לגבי הכל. בהבחנה בינינו, ביחס אלי - הייתי מוסיף בשורה האחרונה (לפני המילה מספק) את המילה "לא".

    הבוקר הייתי אצל יוני והעברתי את הרגליות למצב הגבוה. עכשיו התנוחה יותר עוברית ומזכירה את מה שהיה בזד. בדרך הקצרה שבין המוסך למשרד נהניתי מהשינוי. בסוף השבוע אבדוק איך זה מתפקד ברכיבות ארוכות.

    מצד שני יש הרבה דברים טובים בטרייסר, הוא גורם לי לרכוב באיזי, הוא משרה ביטחון (עד מהירות מסוימת) וגם זה יתרון כי הקצב הכללי של הרכיבה ירד. הוא לא מעודד טיולים ארוכים אז זה חוסך ק"מ, דלק ובלאי (לוקי נסע יותר ממני עד עכשיו). כך שמבחינתי כרגע נשארו 2 חסרונות שמפריעים לי: 1. המנוע חלש (צריך להתרגל ולהתפלל שהמנוע ישחרר עוד כמה סוסים ככל שיעברו הק"מ); 2. חסר ארגז.
    נערך לאחרונה על ידי AsafA; 07-07-2021 בשעה 13:47.

  6. #171
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    כמו שאומרת שרה נ'

    פ ר ס פ ק ט י ב ה


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #172
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    מצד שני יש הרבה דברים טובים בטרייסר, הוא גורם לי לרכוב באיזי, הוא משרה ביטחון (עד מהירות מסוימת) וגם זה יתרון כי הקצב הכללי של הרכיבה ירד.
    עם זה אני מסכים לגמרי.
    הטרייסר לגמרי 'מרגיע'.
    הוא לא מעודד אותי לחפש את הקצוות, הוא יודע לתת המון בתוך חלקים נרחבים של הרכיבה.
    בכבישים צפופים יותר הוא נהדר, ואני ממש נהנה ממנו.
    בשאר הזמן, פחות...

    בעבורי - מעבר אפשרי ל-MT-09 לגמרי על הפרק. ולמה דווקא הוא ולא Z900?
    בגלל המנוע הנהדר הזה.

    תודה,
    אלי
    Yamaha Tracer 900

  8. #173
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אז רק אותי ה900 מעודד לבדוק עד כמה אפשר לשייף את הגולה ברגליות?
    אופנוע שכלכך קל להשכיב על הצד.

  9. #174
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    לא מתווכח - הטרייסר הוא כלי נהדר לכבישים צפופים וטכניים, ומעבר להעברות משקל מהירות מאוד מצד לצד, שם יש הרבה יותר 'מנוף' שצריך להעביר (פשוט כי האופנוע גבוה יותר), הוא ממש מהנה שם.

    כשהמהירות עולה, בהתאם לתנאים, לכביש ולפיתולים, זה 'מרגיש' פחות 'כיף'.
    שם אני מעדיף את הישיבה הספורטיבית יותר, קרוב יותר לכביש...

    מצד שני, אני כבר לא ילד, ולא מעוניין באופנוע ספורטיבי קיצוני שיחפה עליי תנוחת עובר, בה הייתי לפני כ-50 שנים...
    זאת גם הסיבה שאני היום על אדוונצ'ר.

    וחשוב לי לציין - זה כלי שלגמרי נוסך בטחון, חזק דיו ומהנה.
    ביומיום ללא ספק, בסופ"ש אני מחפש 'יותר' רק שלא בטוח איך להגדיר אותו, וכמה אני מוכן לשלם בנוחות היומיומית, המנהלתית...

    תודה,
    אלי
    Yamaha Tracer 900

  10. #175
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לפחות ב900 כדי להגיע ליציבות צריך להשקיע במתלים, לקחתי את זה בחשבון שקניתי את הGT.
    היום גם עם 3 ארגזים האופנוע יציב ב200 יכול להיות שגם הדאמפר לשילדה ששמתי עוזר לזה.

  11. #176
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    אני עדיין מנסה לכוון את הקדמי כך שיקלע יותר לטעם האדוונצ'רי שלי מאשר לאופי הספורטיבי שלו. האחורי בסדר גמור או כמו שאשתי אומרת אחרי 200 ק"מ: לא הרגשתי כלום

  12. #177
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    את האחורי אפשר לכוון לרמה טובה בGT ותרגיש שהוא עושה את העבודה אבל באותו הזמן הוא הגורם לחוסר היציבות במהירויות גבוהות ושום כיוון לא יעזור

    הסוד למתלים הזולים של הGT זה הרבה preload , בקידמי סגרתי את הpreload קו אחד לפני הסוף וזה לרכיבות ללא מורכב, בגדול עם מורכב המתלים האורגינלים מתקשים מאד והם על הגבול

  13. #178
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eli R צפיה בהודעה
    לא מתווכח - הטרייסר הוא כלי נהדר לכבישים צפופים וטכניים, ומעבר להעברות משקל מהירות מאוד מצד לצד, שם יש הרבה יותר 'מנוף' שצריך להעביר (פשוט כי האופנוע גבוה יותר), הוא ממש מהנה שם.

    כשהמהירות עולה, בהתאם לתנאים, לכביש ולפיתולים, זה 'מרגיש' פחות 'כיף'.
    שם אני מעדיף את הישיבה הספורטיבית יותר, קרוב יותר לכביש...

    מצד שני, אני כבר לא ילד, ולא מעוניין באופנוע ספורטיבי קיצוני שיחפה עליי תנוחת עובר, בה הייתי לפני כ-50 שנים...
    זאת גם הסיבה שאני היום על אדוונצ'ר.

    וחשוב לי לציין - זה כלי שלגמרי נוסך בטחון, חזק דיו ומהנה.
    ביומיום ללא ספק, בסופ"ש אני מחפש 'יותר' רק שלא בטוח איך להגדיר אותו, וכמה אני מוכן לשלם בנוחות היומיומית, המנהלתית...

    תודה,
    אלי
    אתה מחפש צלינדר נוסף שחובר ל-4 בשורה תבדוק איזה אופציות יש לך...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #179
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בגרסת הספורט אדוונצר יש את רק את ה- S1000xr (שעולה כפול).

    בגזרת הספורט תיור יש את הנינג'ה 1000 SX שנוותן תמורה מצויינת למחיר וחבילה כוללת שלמה ונהדרת.

    אם תוותר על 4 בשורה אז יש גם את המולטיסטראדה.

  15. #180
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    בגרסת הספורט אדוונצר יש את רק את ה- S1000xr (שעולה כפול).

    בגזרת הספורט תיור יש את הנינג'ה 1000 SX שנוותן תמורה מצויינת למחיר וחבילה כוללת שלמה ונהדרת.

    אם תוותר על 4 בשורה אז יש גם את המולטיסטראדה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. קיפול מראות- זקוק להסבר בבקשה
    על ידי 600 ירושלמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-08-2020, 11:45
  2. התחדשתי בעצם התחדשנו דיאלים roadwin 125
    על ידי lokimonster בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 08-12-2019, 10:21
  3. התחדשנו xv950 ונפרדנו בעצב מהבאנדיט
    על ידי lokimonster בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 17:35
  4. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 30-03-2016, 21:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO