עמוד 4 מתוך 39 ראשוןראשון ... 2345614 ... אחרוןאחרון
תוצאות 46 עד 60 מ 578

אשכול: התחדשנו טרייסר 9 2021 סיפור מסע כפול

  1. #46
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    [QUOTE=AsafA;180173]



    למי קראת זקנים.
    רק אחד מאיתנו יוצא לפנסיה וזה לא לוקי.

    אתה מתבגר חביבי.

    במקביל הפסקתי לרכוב עם החברה הצעירים ועברתי לרכוב בעיקר עם שושני וינון (ינון בימי ננסי ולא ה-gtr)

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #47
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,568
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לפי דעתי הוא המחליף של הקטמ SMT שהיה הספורטיבי בקטגוריה.
    לא רכבתי עליו אבל נשמע הגיוני מאוד
    Tracer 900

  3. #48
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    תדלוק שני
    לא עמדתי בפיתוי וכרגיל אני מודד את צריכת הדלק שעמדה על 18.6 קילומטר לליטר.

    הקצב הוא קצב הרצה שבמושגי ננסי זה כבר באזורים בהם המנוע עובד קשה לעומת הטרייסר ש140 קמ"ש (משוערים) אינם מהווים קושי בשום מצב בין עם בעלייה ירידה או מישור.

    הננסי בקצב הזה כבר מתחילה לצרוך בין 20 ל22 קילומטר לליטר ואף פחות מזה.
    בנוסף בקצב הזה הטרייסר נינוח מאוד ופשוט נותן שיוט נהדר בלי שנלחם בו.

    מיגון הרוח לטעמי יעיל מאוד וכל הדרך למרכז וחזרה לא הייתה שום תחושת אי נוחות.

    אני טרם יצאתי לסיבוב ארוך אז אני לא יכול להביע דיעה.

    כמובן שעוד תשמעו ממני.

    נ.ב

    נדב הילדון בן העשר שלי טוען שהטרייסר נוח אבל הוא מחליק קדימה.

    אני מניח שכשיגיע הארגז האחורי הוא ירגיש יותר נוח ויוכל להשען עליו.

    בכל מקרה בעולם המושגים שלו הטרייסר יותר מהיר וזה מה שקובע.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #49
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אני לא יודע מה עוללת לננסי שלך אבל ב140 אצלי הוא לא מתקרב לצריכה שהצגת.

  5. #50
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אצלי כבר אלפי קילומטרים הממוצא הוא 20 קילומטר לליטר שרק באוטובאן הצריכה יכולה להגיעה ל16 קילומטר לליטר.
    יהיה מעניין לראות עם מנוע היורו 5 שותה יותר אבל אני מאמין שדווקא אחרי הרצה תראה מספרים טובים יותר

  6. #51
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    מיגון הרוח בטרייסר שלי הוא הדבר הדורש שינוי, ועדיף בהקדם.
    אני עוד מתלבט לגבי איזה משקף לרכוש.
    עם משקף מקורי של טרייסר 2018 וגובה 'עצמי' של 184 ס"מ, אני חווה הרבה תנועת אוויר במהירויות משוערות וצפונה, כך שנדרש ממני להשען מעט אחורה ו/או למטה...

    לגבי צריכת הדלק - 1:19 עד 1:20 זאת הצריכה שאני רואה במהירות כביש 5 וכביש 6, גם עם עומסי תנועה (מפת Standard עם מנוע של 45K ק"מ).

    אלי
    Yamaha Tracer 900

  7. #52
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2017
    הודעות
    135
    אצלי הטרייסר 24.3 ק"מ /ליטר ממוצע.

  8. #53
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,097
    איפה א' שצריכים אותו?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #54
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי צפיה בהודעה
    אצלי הטרייסר 24.3 ק"מ /ליטר ממוצע.
    איך? אתה רוכב כל היום על 80 בין עירוני?

  10. #55
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eli R צפיה בהודעה
    מיגון הרוח בטרייסר שלי הוא הדבר הדורש שינוי, ועדיף בהקדם.
    אני עוד מתלבט לגבי איזה משקף לרכוש.
    עם משקף מקורי של טרייסר 2018 וגובה 'עצמי' של 184 ס"מ, אני חווה הרבה תנועת אוויר במהירויות משוערות וצפונה, כך שנדרש ממני להשען מעט אחורה ו/או למטה...

    לגבי צריכת הדלק - 1:19 עד 1:20 זאת הצריכה שאני רואה במהירות כביש 5 וכביש 6, גם עם עומסי תנועה (מפת Standard עם מנוע של 45K ק"מ).

    אלי
    כמו בהרבה אופנועים, זה או שאתה הולך על הכי גבוה או על הכי נמוך.
    לי יש משקף נמוך והנמכתי עוד יותר ואני מקבל זרימת אוויר נקיה סביב הקסדה וגם יותר שקט מהבומים שהמשקף המקורי מיצר

  11. #56
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    אני שוקל לרכוש את ה-Givi D2139S (או מקבילו מבית Kappa).
    זה לא רק שהוא גבוה בכמה ס"מ מהמשקף המקורי, אלא גם הצורה שלו והרוחב שלו אמורים לספק מענה טוב יותר.
    אני ממש לא מחפש משקף touring.

    אם יש לך הגיגים לגבי זה, אשמח לשמוע את דעתך, גם אם בהודעה פרטית בשביל לא 'לחטוף' את ה-thread הזה...

    תודה,
    אלי
    Yamaha Tracer 900

  12. #57
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Eli R צפיה בהודעה
    אני שוקל לרכוש את ה-Givi D2139S (או מקבילו מבית Kappa).
    זה לא רק שהוא גבוה בכמה ס"מ מהמשקף המקורי, אלא גם הצורה שלו והרוחב שלו אמורים לספק מענה טוב יותר.
    אני ממש לא מחפש משקף touring.

    אם יש לך הגיגים לגבי זה, אשמח לשמוע את דעתך, גם אם בהודעה פרטית בשביל לא 'לחטוף' את ה-thread הזה...

    תודה,
    אלי
    זה מאד תלוי בגובה שלך, אם המשקף הזה מעיף את הרוח מעל הקסדה זה יעבוד.
    לפני הכל ממליץ לך להוריד את המשקף לגמרי ולצאת לרכיבה אולי תמצא שזה הפתרון, בכל מקרה נסיון שלא יעלה לך גרוש.

  13. #58
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אני לא יודע מה עוללת לננסי שלך אבל ב140 אצלי הוא לא מתקרב לצריכה שהצגת.
    אין לי מושג מה אני עושה לו.

    אבל בהזדמנות אפשר לצאת לרכיבה משותפת ולעשות השוואה ברכיבה משולבת בין עירוני והררי שזה תחום המחייה של הננסי שלי.

    קח בחשבון שאצלי הננסי עם ארגזי צד וארגז עילי שמעולם לא הורדתי ובנוסף אני שוקל סביב 110 קילו פלוס מינוס לפי עונות השנה וזה בהחלט עשוי להשפיע.







    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #59
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    [QUOTE=Dresdner;180236]כמו בהרבה אופנועים, זה או שאתה הולך על הכי גבוה או על הכי נמוך.

    רכבתי בשתי המצבים אצלי עד לכ140 קמ"ש תיאורטיים העסק מושלם גם בנמוך וגם בגבוה.

    נמוך משקף של הקסדה צריך להיות סגור בגבוהה אפשר לפתוח בלי שיהיו מערבולות.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #60
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    הבדלי הגבהים משפיעים. אצלי המשקף עובד פחות טוב. הוא גבוה מידי במצב הנמוך ולא מספיק גבוה במצב הגבוה. בצד החיובי אני רוכב במהירות שפויות יותר. ניסיתי אתמול לרכוב עם משקף פתוח ועד 80 קמש זה די מגניב, מעבר ל-80 הרוח יוצרת מערבולות שנפתרות עם סגירת המשקף.

    מבחינת בריאות העיניים - יש בקסדה את המשקף שמש שבשילוב עם המשקף (של האופנוע) במצב הגבוה הרוח לא מגיעה לעיניים. עדיין יש חשש ממפגש עם מעופפים.

    בהמשך אולי אנסה להציב את המושב במצב הגבוה אבל בשביל זה צריך גם להרים את הקידון למצב הגבוה ואני מתעצל להתעסק עם זה (היחס בין הקידון למושב מושלם בעיני כמו שהוא).

    בהתחלה המשקף הציק לי עכשיו המצב משתפר. אני לומד להתרגל אליו וגם מנסה מצבים שונים של תנוחת רכיבה. רחוק מלהיות מושלם אבל גם לא נורא כלכך.

אשכולות דומים

  1. קיפול מראות- זקוק להסבר בבקשה
    על ידי 600 ירושלמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 05-08-2020, 11:45
  2. התחדשתי בעצם התחדשנו דיאלים roadwin 125
    על ידי lokimonster בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 08-12-2019, 10:21
  3. התחדשנו xv950 ונפרדנו בעצב מהבאנדיט
    על ידי lokimonster בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 03-05-2016, 17:35
  4. תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 30-03-2016, 21:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO