[QUOTE=AsafA;180173]
למי קראת זקנים.
רק אחד מאיתנו יוצא לפנסיה וזה לא לוקי.
אתה מתבגר חביבי.
במקביל הפסקתי לרכוב עם החברה הצעירים ועברתי לרכוב בעיקר עם שושני וינון (ינון בימי ננסי ולא ה-gtr)
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תדלוק שני
לא עמדתי בפיתוי וכרגיל אני מודד את צריכת הדלק שעמדה על 18.6 קילומטר לליטר.
הקצב הוא קצב הרצה שבמושגי ננסי זה כבר באזורים בהם המנוע עובד קשה לעומת הטרייסר ש140 קמ"ש (משוערים) אינם מהווים קושי בשום מצב בין עם בעלייה ירידה או מישור.
הננסי בקצב הזה כבר מתחילה לצרוך בין 20 ל22 קילומטר לליטר ואף פחות מזה.
בנוסף בקצב הזה הטרייסר נינוח מאוד ופשוט נותן שיוט נהדר בלי שנלחם בו.
מיגון הרוח לטעמי יעיל מאוד וכל הדרך למרכז וחזרה לא הייתה שום תחושת אי נוחות.
אני טרם יצאתי לסיבוב ארוך אז אני לא יכול להביע דיעה.
כמובן שעוד תשמעו ממני.
נ.ב
נדב הילדון בן העשר שלי טוען שהטרייסר נוח אבל הוא מחליק קדימה.
אני מניח שכשיגיע הארגז האחורי הוא ירגיש יותר נוח ויוכל להשען עליו.
בכל מקרה בעולם המושגים שלו הטרייסר יותר מהיר וזה מה שקובע.
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני לא יודע מה עוללת לננסי שלך אבל ב140 אצלי הוא לא מתקרב לצריכה שהצגת.
אצלי כבר אלפי קילומטרים הממוצא הוא 20 קילומטר לליטר שרק באוטובאן הצריכה יכולה להגיעה ל16 קילומטר לליטר.
יהיה מעניין לראות עם מנוע היורו 5 שותה יותר אבל אני מאמין שדווקא אחרי הרצה תראה מספרים טובים יותר
מיגון הרוח בטרייסר שלי הוא הדבר הדורש שינוי, ועדיף בהקדם.
אני עוד מתלבט לגבי איזה משקף לרכוש.
עם משקף מקורי של טרייסר 2018 וגובה 'עצמי' של 184 ס"מ, אני חווה הרבה תנועת אוויר במהירויות משוערות וצפונה, כך שנדרש ממני להשען מעט אחורה ו/או למטה...
לגבי צריכת הדלק - 1:19 עד 1:20 זאת הצריכה שאני רואה במהירות כביש 5 וכביש 6, גם עם עומסי תנועה (מפת Standard עם מנוע של 45K ק"מ).
אלי
Yamaha Tracer 900
אצלי הטרייסר 24.3 ק"מ /ליטר ממוצע.
איפה א' שצריכים אותו?
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אני שוקל לרכוש את ה-Givi D2139S (או מקבילו מבית Kappa).
זה לא רק שהוא גבוה בכמה ס"מ מהמשקף המקורי, אלא גם הצורה שלו והרוחב שלו אמורים לספק מענה טוב יותר.
אני ממש לא מחפש משקף touring.
אם יש לך הגיגים לגבי זה, אשמח לשמוע את דעתך, גם אם בהודעה פרטית בשביל לא 'לחטוף' את ה-thread הזה...
תודה,
אלי
Yamaha Tracer 900
אין לי מושג מה אני עושה לו.
אבל בהזדמנות אפשר לצאת לרכיבה משותפת ולעשות השוואה ברכיבה משולבת בין עירוני והררי שזה תחום המחייה של הננסי שלי.
קח בחשבון שאצלי הננסי עם ארגזי צד וארגז עילי שמעולם לא הורדתי ובנוסף אני שוקל סביב 110 קילו פלוס מינוס לפי עונות השנה וזה בהחלט עשוי להשפיע.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
[QUOTE=Dresdner;180236]כמו בהרבה אופנועים, זה או שאתה הולך על הכי גבוה או על הכי נמוך.
רכבתי בשתי המצבים אצלי עד לכ140 קמ"ש תיאורטיים העסק מושלם גם בנמוך וגם בגבוה.
נמוך משקף של הקסדה צריך להיות סגור בגבוהה אפשר לפתוח בלי שיהיו מערבולות.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
הבדלי הגבהים משפיעים. אצלי המשקף עובד פחות טוב. הוא גבוה מידי במצב הנמוך ולא מספיק גבוה במצב הגבוה. בצד החיובי אני רוכב במהירות שפויות יותר. ניסיתי אתמול לרכוב עם משקף פתוח ועד 80 קמש זה די מגניב, מעבר ל-80 הרוח יוצרת מערבולות שנפתרות עם סגירת המשקף.
מבחינת בריאות העיניים - יש בקסדה את המשקף שמש שבשילוב עם המשקף (של האופנוע) במצב הגבוה הרוח לא מגיעה לעיניים. עדיין יש חשש ממפגש עם מעופפים.
בהמשך אולי אנסה להציב את המושב במצב הגבוה אבל בשביל זה צריך גם להרים את הקידון למצב הגבוה ואני מתעצל להתעסק עם זה (היחס בין הקידון למושב מושלם בעיני כמו שהוא).
בהתחלה המשקף הציק לי עכשיו המצב משתפר. אני לומד להתרגל אליו וגם מנסה מצבים שונים של תנוחת רכיבה. רחוק מלהיות מושלם אבל גם לא נורא כלכך.