עמוד 5 מתוך 9 ראשוןראשון ... 34567 ... אחרוןאחרון
תוצאות 61 עד 75 מ 134

אשכול: התחדשתי KTM 1290GT

  1. #61
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    רק אומר שאין מזוודות מקוריות בנפח מתאים לטיול זוגי.
    סיבוב, איבן עמי.... סיבוב!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #62
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    שושנה, זה לא עוד 4 בשורה ליניארי.
    אם ציקי נרתע להביא אותו למחוזות המאה השנייה לספירת הקמ"ש (אחרי פז"מ על באנדיט 1200, CBR1100XX, בימר K1200R וקינוח ב ZSX חמוד) ואומר שהוא בועט אם ברוכב לא בא לו טוב עם ההילוכים והסל"ד, מה יש לך לקחת סיבוב?
    לך קח סיבוב על האדוונצ'ר 1290, אולי תיווכח שהוא יותר שמח בשבילך מה GS.
    שכן שילי ציקי, וכבר אמר לי "בוא קח סיבוב"... חוצמיזה שלא לוקח שום סיבוב על כלי לא שלי, מה עוד של חבר ובלי ביטוח, אני כבר הבנתי ב 2017 כשחשקה נפשי בהחלפה של ה K1200 והיה אחד רחוב וחצי ממגוריי למכירה עם זיווד וכלום ק"מ, הבנתי שזה לא בשבילי החיה רעה הזו (סה"כ סופרדיוק R מוכוון מלחמה ספארטני עם מיכל דלק מוגדל ומסיכה יותר גדולה מקדימה וזיווד מקורי כאופציה)
    נערך לאחרונה על ידי erani99; 28-06-2021 בשעה 10:53.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  3. #63
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    סיבוב, איבן עמי.... סיבוב!
    אתה נכנס לנתיב שעלול לשבש לך את התכנית הבווארית ולסכן את הרישיון. יש אצל דניאל כמה למכירה בדר"כ ובטח תקבל סיבוב. רק תזכור שלא משווים רומניות או תימניות לחוצניות. זה לא ספורט ולא אדוונצ'ר רק ולא טורר אלא אופנוע בקטגוריה משל עצמו. יש הבדל גדול בין הוויב של ה LC8 לוורסיס החמאתי. זה אופנוע מטבוחה עם הרבה טעמים צבע ונוכחות שרואים וזוכרים. מדד שופוני גבוה מה GS -בעיני. הרבה מפנים את השמאלי ורוכבים שיעצרו ברמזור לידך ידברו בשקט. זה האופנוע שעשה לי הכי הרבה שמח בלב. נקודה. הסיבה היחידה שלא קניתי אותו היא אבדן מובטח של הרישיון. ממש קשה להישאר במהירות חוקית עם הדבר הזה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    שושנה, זה לא עוד 4 בשורה ליניארי.
    אם ציקי נרתע להביא אותו למחוזות המאה השנייה לספירת הקמ"ש (אחרי פז"מ על באנדיט 1200, CBR1100XX, בימר K1200R וקינוח ב ZSX חמוד) ואומר שהוא בועט אם ברוכב לא בא לו טוב עם ההילוכים והסל"ד, מה יש לך לקחת סיבוב?
    לך קח סיבוב על האדוונצ'ר 1290, אולי תיווכח שהוא יותר שמח בשבילך מה GS.
    שכן שילי ציקי, וכבר אמר לי "בוא קח סיבוב"... חוצמיזה שלא לוקח שום סיבוב על כלי לא שלי, מה עוד של חבר ובלי ביטוח, אני כבר הבנתי ב 2017 כשחשקה נפשי בהחלפה של ה K1200 והיה אחד רחוב וחצי ממגוריי למכירה עם זיווד וכלום ק"מ, הבנתי שזה לא בשבילי החיה רעה הזו (סה"כ סופרדיוק R מוכוון מלחמה ספארטני עם מיכל דלק מוגדל ומסיכה יותר גדולה מקדימה וזיווד מקורי כאופציה)
    וואלה...לא יודע. מזכרוני המאוד חיובי אין שום דבר מבהיל או מפתיע בדרך שהכוח מגיע. זה כולל מכות גז קצרות בהילוך 3-4-5 בשליש התחתון של הסל"ד והבקרת משיכה של KTM עובדת מצויין. זה חיה רעה לגמרי מבחינת הכוח אבל חיה מאולפת ומכאן גודל החיוך.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #64
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    האופנוע מתנהג כאופנוע. יש פטנט כזה
    כשמסובבים את המצערת המכונה זזה.
    היא יכולה לנוע במהירות של 50 סמק. ויכולה לרוץ במהירות של סופר ספורט הכל ביד ימין.
    האופנוע לא מאיים.
    אם מבקשים מהאופנוע לבצע פעולות חירוגיות במהירויות מטורפות הוא יכל. אבל מי שלוקח סיבוב פעם ראשונה צריך להזהר.
    שושני נארגן טיול? צריך להפגש. סופש הזה באילת. אחריו?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #65
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    האופנוע מתנהג כאופנוע. יש פטנט כזה
    כשמסובבים את המצערת המכונה זזה.
    היא יכולה לנוע במהירות של 50 סמק. ויכולה לרוץ במהירות של סופר ספורט הכל ביד ימין.
    האופנוע לא מאיים.
    אם מבקשים מהאופנוע לבצע פעולות חירוגיות במהירויות מטורפות הוא יכל. אבל מי שלוקח סיבוב פעם ראשונה צריך להזהר.
    שושני נארגן טיול? צריך להפגש. סופש הזה באילת. אחריו?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    בכייף
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #66
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    האופנוע מתנהג כאופנוע. יש פטנט כזה
    כשמסובבים את המצערת המכונה זזה.
    היא יכולה לנוע במהירות של 50 סמק. ויכולה לרוץ במהירות של סופר ספורט הכל ביד ימין.
    האופנוע לא מאיים.
    אם מבקשים מהאופנוע לבצע פעולות חירוגיות במהירויות מטורפות הוא יכל. אבל מי שלוקח סיבוב פעם ראשונה צריך להזהר.
    שושני נארגן טיול? צריך להפגש. סופש הזה באילת. אחריו?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אתה דיי סותר את עצמך/אמביוולנטי. ממש לא מה שאמרת לי בטיולי הכלבים שלנו.
    טוב נו, אני מבין שאתה מנסה לשכנע את עצמך שזה אחלה בשבילך ולהשאיר את הטעם הטוב של הציפור מאחורה.
    ומה שאתה כותב מתאים יותר ל K1300 או לכל 4 בשורה עתיר סמ"קים ליניארי עם קג"מ בריא מאוד, לא מה שהצהרת על בעיטות בסל"ד שלא מתאים לו או בהילוכים שלא נכנסים.
    מה שאתה ציינת על נידנודי פרונט והרמתו כל פתיחת גז קטנה אולי כי היה על הכי ספורטיבי מבחינת המפה ופחות בקרות, עובדה כשרכבת על מצב RAIN הכל היה יותר נשלט (אולי גם קידוזו רכב על המוד הזה בסיבוב המבחן, לכן אין סיבה שאצלו לא התרומם הקדמי מבלי שהתכוון, ואצלך כן)
    יאלה תהנה, ורק רכיבות בטוחות.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  7. #67
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    הייתי על סטריט. סטרסלס סטריקטלי סטריט מוד. אפשר להרים גלגל במכת גז בלבד עם ה 1290 אדוונצ'ר אבל צריך לבטל בקרות וללחוץ כהוגן. סרטון שהעליתי בעבר.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #68
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי ziki צפיה בהודעה
    היתרונות של הקטמ.
    1. נשטף בקלות.
    2. ישיבה אדוונצר ספורט אין לחץ בשום מקום, אפשר לזוז עליו קדימה אחורה. ואצלי יש כיסא של פאוור פארטס. אז ממש כיף.
    3. מנוע פנינה אמיתית , במיוחד מורגש במעבר מ 4 בשורה.
    4. יושב יפה בסיבובים.
    5. קל לתמרון בעיר (גבוהה מעל המראות) הרבה יותר מה z1000 שה צידוד מוגבל והמראות אויש המראות האלה של ה z.
    6. טיפול כל 15 אלף קמ. אצלי זה מנצח לא צריך לבקר 3 פעמים בשנה במוסך רק פעם אחת.( 18 אלף קמ בשנה בממוצע).
    7. מיגון רוח יעיל עד ל 160 ומשם קצת צריך לשנות תנוחה. מעולה לי (יודע מתי צריך לרדת).
    8. בקרות. תענוג.
    9. חימום בכיסא ובידיים. (מעולה באוגוסט בישראל)
    10. קרוז קונטרול (מעט מאוד שימוש אם בכלל) אבל נחמד שיש.
    11.ניתן להתאים את האופנוע כולו גובה הרגליות לרוכב גובה הכידון מרחק הכידון ועוד כמה משחקים לנוחות. מעולה!!
    12. ניתן לרכב ללא קלאץ במהירות כמעט אפסית (פקקים) ללא השתנקויות או מעשים לא נעימים של האופנוע.
    13. קוויק שיפטר מעולה.
    14. תאורת פניה מעולה.

    בצד הפחות טוב.
    1. מנוע שאוהב לעבוד מעל 3000 סלד.עדיף 5000 שם הכל חלק לגמרי.
    2.גבוהה אני 1.75 כשהתגייסתי לצבא. צריך לחשב שיפועים כשרוצים להחנות. הגובה נעלם לגמרי כשמתחילים לרכב.
    3. משקל. זה לא אופנוע קטן. והמשקל יושב גבוהה גבוהה.
    4. התנהלות קצת אלימה אפילו במוד סטריט. הוא מניף לי גלגל ללא התחשבות במעבר קצת אלים לגז. ( ממש לא לחיצה מה שנקרא) אלה סתם גז כדי לעבור מפגע כלשהו. אני עדיין לומד אותו.
    5. שרשרת גלגשים 525. לא מבין למה לא 530. לכוח של האופנוע זה יפרק את השרשרת נורא מהר.
    6. צמיגים. קידמי פחות סובל אצלי אבל האחורי יזדקק להחלפה בקרוב.
    7. הד שייק שקורה במהירות סופר גבוהה.
    8. מווברץ אם לא בהילוך המתאים.
    9. נכנס ״נכון״ הילוך שישי במהירות של 120-130 לא פחות. אפשר להשאר על חמישי לנצח. אבל מבעס.
    10. בקרות. למה צריך לבחור ? הבקשה שלי שהאופנוע ידע לבד מתי הכל רגוע ומתי רוצים להנות. ללא לחיצה של הרוכב על כמיני כפתורים. (יש לציין שזה באמת משנה את הסטאפ של האופנוע )

    נהנים בדרכים.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    ה-xx שוקל 230~, לא? פה יש 20 קילו פחות, אתה מייחס את תחושת הכובד לכך שהמנוע/מיכל יושבים גבוה? איך הויברציות בכידון על 130 נגיד כשאתה בהילוך הנכון, יחסית ל-x?

    *עריכה: הכי חשוב - ג'ק אמצע אפשר לשים?
    נערך לאחרונה על ידי kaz; 28-06-2021 בשעה 20:17.

  9. #69
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    אכן ה 1290 גם בסלד יחסית נמוך מניף את הקידמי רק עם גז. אבל צריכה להיות משיכה אסטרטיבית. (ממש לא עד הסוף). אמרתי לומד אותו.
    עם כל הבקרות מחוברות. עדיין בשלישי מניף גלגל במעבר חד לגז. כל הדרמה מסתיימת בשניה כשהבקרה מתערבת. אבל עדיין הקידמי עוזב את הקרקע. יש לאופנוע המון מומנט ! כיף.

    היום בתל אביב בכל הפקקים ראיתי ילדה חמודה עם קטנוע אדום. כמעט הופכת לפיתה על הכביש.
    היא עברה במעבר סופר צר בין אוטובוס ארוך למשאית ולרכבים. הכל היה בסדר עד שאלו החלו לנוע. התפללתי לשלומה. ובאמת יצאה ללא פגע.
    האוטובוס זיהה את המצוקה ונדחף לימין ממש הציל אותה.
    עצרתי לידה ושאלתי אותה אם היא הבינה עד כמה מסוכן המהלך שעשתה. חייכה בחיוך ביישני הנהנה עם הראש התחלף לירוק וביי.
    מקווה בשבילה שתרד מה קטנוע המקסים שלה ותעבור למוניות.
    רכיבות טובות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  10. #70
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    ה-xx שוקל 230~, לא? פה יש 20 קילו פחות, אתה מייחס את תחושת הכובד לכך שהמנוע/מיכל יושבים גבוה? איך הויברציות בכידון על 130 נגיד כשאתה בהילוך הנכון, יחסית ל-x?

    *עריכה: הכי חשוב - ג'ק אמצע אפשר לשים?
    הכובד מגיע בגלל הגובה של המכונה. ובגלל הישיבה ״על״ האופנוע.
    הציפור המדהימה ישבתי ״בתוך״ האופנוע. ההונדה הייתה יותר מותאמת לספורט קרי ישיבה יותר ספורטיבית רכינה קדימה רגליים קצת לאחור. (לא סופר ספורט אבל גם לא sdr).
    הקטמ הישיבה נוחה יותר בעבורי אפילו מה versys 1000. Xr1000,z1000sx,mt01,cbr1100xx,bandit 1200,gold wing 1500,cb250,cbr919,xt500,ktm620sc,gasgas 125 trial. Te250 husquva,Ktm 300 2t ,
    Gs650,bandit 1200 1997, tracer 700,mt10 ,tracer 900.drz400.klr650,k1200r ,z900, gsxs750.Ducati 800ss. Gas gas 250 4t.mv Agusta 800.z650.dr250, Aprilia Mana.
    וכמובן כמה קטנועים או אופנועים ששכרתי בכל מיני הזדמנויות.
    אלו כל האופנועים שרכבתי עליהם בשנים
    האחרונות.

    אז אני מניח שאני מרוצה.
    הגולדווינג יותר נוח (עשיתי את ה iron butt איתו)
    עדיין מתגעגע לציפור השחורה בעיקר לקלות וחוסר הדרמה שהכל נעשה.
    רכיבות טובות.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #71
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    מראה עיניים והסבר על החיישן שמנחש את רצון הרוכב:
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  12. #72
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    מראה עיניים והסבר על החיישן שמנחש את רצון הרוכב:
    וואוו קידזו תודה.
    זה מסביר מלא על דרך הפעולה של האופנוע.
    הרגשתי בדיוק את מה שהבחור בסרטון מתאר. רק לא ידעתי איך לשים את זה במסגרת.
    כן ההילוך הראשון חנוק גם בהמון גז. מרגישים שהאלקטרוניקה עוצרת את האופנוע. גם בהילוך שני משיכה של המצערת רציפה והאופנוע עדיין נשאר בכוח שמשאיר את הקידמי בקרקע.
    שלישי חושב ששם האופנוע מניף את הגלגל ביתר קלות.
    אני עולה לגלגל אחד עם ה 2 פעימות. בשטח איפה שכיף לעשות.
    בכביש מאוד משתדל שלא. האמת לא עושה חוץ מפאוור ווילי קצר. (בקטמ מאוד קל לעשות זה קורה לבד).
    ההנפה של הקידמי בפקקים בשלישי שהתלוננתי עליה כנראה נובעת מה מצערת הרגיזה שאני משתמש כשמגיע איזה מכשול שצריך לעבור. (מסביר בסרטון נהדר).
    אני עדיין לומד את הבהמה.

    ווברציות ב 130. תלוי הילוך ומאמץ. אם רוכבים ב הילוך 6 יש עליה אכן יש וויברציות. מוריד ל 5 הכל נעלם חלק לגמרי. שוב אני מלין על הילוך שישי שנכנס גבוהה מאוד.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #73
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    27
    קשה לתאר את הפאן פאקטור בקטמ אדוונצ'ר 1290 S שהיה לי. באחד הטיולים הראשונים ממש הופתעתי כשגיליתי באיזה מהירות אני- והקטר יציב..
    ה GS אופנוע טוב, כמעט מושלם ששומר עליך אבל אין מצב לעבור אתו את ה 120 בלי להרגיש.. חסר לי קצת זסט.. אולי בGS 1300 החדש...ונקווה גם שיוסיפו הילוך שביעי..

  14. #74
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    שושנה, זה לא עוד 4 בשורה ליניארי.
    , מה יש לך לקחת סיבוב?
    לך קח סיבוב על האדוונצ'ר 1290, אולי תיווכח שהוא יותר שמח בשבילך מה GS.
    בדיוק בגלל שהוא לא ארבע בשורה זה עניין אותי ובדיוק בגלל זה אני רוצה לראות על מה הרעש והמהומה, מנועים חזקים אני מכיר
    140 כ"ס של הוי מקס 4V עם 16 שסתומים ומערכת וי בוסט, רכבתי גם על ה-R750 כשהיה חדש ונחשב רכבתי על כמה אופנועי
    ליטר בתקופה שעוד היו להם קרבורטורים, רכבתי קצת על כלים מודרניים 95-136 כ"ס. ז לא שאני לא מכיר אבל אם כולם אומרים
    אז...מדגדג לי לנסות.

    והבימר....הבימר הוא ג'וק שלא עוזב אותי למרות שכל נורות האזהרה שלי דולקות באדום בוהק....
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #75
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    הקטמ הוא 1301 סמק.
    כפי שאנחנו יודעים אין תחליף לנפח.
    הכוחות שהאופנוע מייצר לא דומה לכלום.
    כמובן שהכל רגיל ונורמלי כשלא לוחצים.
    רכבתי על הבמוו המדובר. בטוח, לינארי, נוח. גדול רחב כיף למורכב אבל מצעמם.
    אם אתה מתכוון להכנס עם בהמה של 300 קילו לשטח לך על הבמוו.
    שושני יקירי אתה מוזמן להניח את ישבנך מתי שאתה רוצה על ה beast.
    רק בואו נפגש כבר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. התחדשתי!
    על ידי gal.l בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 29-12-2017, 12:07
  2. התחדשתי
    על ידי asafie בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 09-10-2017, 14:03
  3. התחדשתי!
    על ידי duadi בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 01-12-2016, 18:19
  4. רכיבה ראשונה: ק.ט.מ סופר דיוק 1290GT
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 14-10-2016, 23:14
  5. התחדשתי !
    על ידי ComanDo בפורום אוף טופיק
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 14-06-2016, 07:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO