עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 21

אשכול: טרייד אין

  1. #1

    טרייד אין

    מה הסיפור פה בארץ עם הטרייד אין? איך זה הולך? על איזה סוכנות אפשר לסמוך שיעשה העברת בעלות ולא ידפוק אותך? כמה מורידים מהמחירון? וכל מה שאני לא יודע שצריך לשאול

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    אין חוקים -
    אם יש לך אופנוע תקין וסחיר, ואתה רוצה לקנות אחד חדש - ייתכן ותקבל מחירון.

    אם יש לך נבלה, שלא סחירה בשוק - מה יעשה איתה בעל העסק? בכל זאת, הוא צריך להתפרנס.

    מדי פעם עולה תיזה על אחוזים - אבל היא לא ריאלית, כי יש הבדל בין אופנוע של 150,000 לבין אופנוע של 5000,
    משניהם אגב אפשר להינות...

    תבדוק מה מחיר השוק, קח בחשבון שהעסק אמור להרוויח - וזה בא על חשבונך,
    תבדוק אם כדאי לך - ואז תחליט.

    לסמוך אי אפשר- צריך לבדוק כל מקרה לגופו.


    אני אגב עשיתי טרייד מספר פעמים - מי שקיבל את האופנועים שלי נהנה מכלים שמורים...
    הפסדתי בין 5 ל 10 אחוז ממחיר המחירון במעמד המכירה.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי almog1998002 צפיה בהודעה
    מה הסיפור פה בארץ עם הטרייד אין? איך זה הולך? על איזה סוכנות אפשר לסמוך שיעשה העברת בעלות ולא ידפוק אותך? כמה מורידים מהמחירון? וכל מה שאני לא יודע שצריך לשאול
    אתה עם ה-RC200, יד 6, 40 אלף ק"מ שלא עבר טיפולים בזמן?
    ספר כמה יציעו לך בטרייד...
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי almog1998002 צפיה בהודעה
    מה הסיפור פה בארץ עם הטרייד אין? איך זה הולך? על איזה סוכנות אפשר לסמוך שיעשה העברת בעלות ולא ידפוק אותך? כמה מורידים מהמחירון? וכל מה שאני לא יודע שצריך לשאול
    החוויה האישית שלי היא שלא מחפשים לדפוק, אבל אל תצפה לניסים. אם אתה לא רוכב על כלי פופולרי, אתה לא תקבל אפילו קרוב למחירון.

    אם אתה לוקח כלי יד שניה, הוא לא מגיע אוטומטית במצב תקין.
    זה כלי שהושאר ע״י מישהו אחר וזו האחריות שלך לקחת אותו לבדיקה, לוודא שהוא תקין ולדון איתם על תיקונים במידה ויש צורך.

    תזכור בנוסף שלסוכן יש אינטרס למכור לך וחלקם כנראה ינסו לסבן אותך, בדיוק כמו ביד 2.
    אל תאמין לאף מילה, תבדוק טוב את המסמכים ותוודא שהכל תקין.
    קח לבדיקה במקום אובייקטיבי, תהיה מוכן לנזקים לא צפוים ותחשוב מראש מה תעשה במקרה כזה.
    עלות הבדיקה היא עליך ואתה תשלם אותה גם אם תבחר לא לקחת את הכלי.

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    עשיתי 2 עסקאות טרייד בשנתיים האחרונות והייתי בקשר עם 4 סוכנויות של מותגים שונים.
    מנסיוני הדל, התמונה כמו שאומרים בפולנית- מורכבת.
    על אופנוע מדגם לא פופולרי תמורת חדש מאותו מותג הציעו לי עסקה בפער של- 12,000 בין מחירון למחירון לרעתי.
    לא אחד שצובר כעסים, כולה עסקים. רק נראה קצת מטופש לנסות להשחיל לקוח שבא לסגור עסקה מלמעלה וגם מלמטה בתוך המותג עצמו.
    טיפוס נקמן או רגזן אולי היה מפזר מסקנות ברשתות. מותג שלא מציע מחירון על הכלים שלו? פאקינג בדיחה (בעיני).
    על אופנוע אחר מדגם יחסית פופולרי הציע לי בסוכנות אחרת מחירון מול הנחה קטנה + הנחה גדולה על ציוד.
    זה דווקא החברה עם השם "הרע" בענף האופנועים.
    בסוכנות בית של המותג על אותו דגם הציעו לי 15% פחות ממחירון למרות שהאופנוע היה עם במצב מעולה עם כל התוספות היקרות.
    בסוכנות עצמאית אחת שביקרתי בה הציעו לי עסקה קרובה למחירון מול מחירון לטובת כלי פחות סחיר.
    השנקל שלי: לגבות על עסקת טרייד ללא שום אחריות קרוב ל 30% (במכירה וקניה) זאת חזירות אבל אפשרות שכדאי לשקול אם אתה מחליף אופנוע ולא רוצה להיתקע בלי. אם ברכישה של אופנוע ראשון, השוק הפרטי יחסוך לך כמה אלפים טובים במקרה שאתה סבלני ולפעמים יותר מעשיריה.
    העסק שחסר לי בנוף הסוחרים- סוכנות שמבצעת עסקאות משולשות.
    אתה מגיע עם מוכר האופנוע שאתה רוצה ומוכר את שלך לסוכנות. המוכר מקבל את הכסף מינוס הרווח של הסוכנות, אתה משאיר כלי ויוצא עם כלי וכולם מאושרים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    סוחרים מתפרנסים מרווח על עסקאות הטרייד אין ואביזרים שהם מוכרים על הדרך.

    הבעייה היא פחות במכירה לסוחר ויותר בקנייה ממנו (יש גם פרטיים נבלות אבל עסקינן כרגע בסוחרים).

    יש את אלו שימכרו לך נבלה שחוטה במצב מצויין יבטיחו לך אחריות ועוד אלף לילה ולילה ואחרי שקיבלו את כספם לך תחפש את החברים שלך.
    ויש את אלו שמראש לא יתעסקו עם נבלה ויתכן כי אכן יעמדו באחיות אותה הם מבטיחים.

    בגדול ההבדל בין סוחר לפרטי שהסוחר בעקרון יודע מה הוא קונה ויודע להזהר.

    לגבי מחיר - כשאתה רוכש כלי חדש לסוכן יש שפיל של רווח וככל הנראה (על בסיס הנסיון האחרון שלי מול מטרו) ההצעה שקיבלתי בירושלים רחוקה בכ10,000 שקל ממה שמטרו עצמה הציע וכאן ככל הנראה נכנס השפיל של הרווח.


    בכלל בתל אביב מקבלים יותר מאשר בירושלים ( בננסי ) קיבלתי שפע של אביזרים ומחיר עדיף מאשר הוצע לי בירושלים.

    בסיכומו של יום אני נמנע מלרכוש מסוחר כולל כאלו ידועי שם כסוכנות טובה.
    טרייד - במקרה של הטרייסר התעקשתי לקבל מחיר מחירון על הננסי וקיבלתי כ1500 מתחת למחירון (שריינו לי את המחיר עד מועד הספקת הכלי - ובדיעבד יצא מחירון).

    בסיכומו של יום סבלנות והבנה שהשוק הישראלי זה בזאר אחד גדול.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    השנקל שלי.....
    צריך להבדיל בין מכירה לטרייד אין, קנייה מטרייד אין או החלפת אופנוע.
    במכירה לטרייד אין צריך לצפות לקבל פחות ממה שמקבלים כשמוכרים לפרטי (דרך יד 2, לדוגמה). הסוחר צריך להרוויח ואתה, כמוכר, חוסך את כאבי הראש של התעסקות עם המכירה (ומי שעבר את זה יודע שגם הקומבינציה של אופטלגין ואייבופרופן לא מקטינה את כאב הראש הזה).
    קנייה מסוכנות טרייד אין היא כמו קנייה מיד שנייה. צריך לבדוק היטב את הכלי והניירת ולצפות לשלם מעט (אבל רק מעט) יותר. הייתרון - נוחות. אתה נכנס לסוכנות, רואה את הכלי ממבחר כלים שיש שם, מרגיש אותו ויודע אם להמשיך ללא שנסעת לקצה השני של המדינה וגילית נבלה סרוחה שפורסמה כ"מצב חדש".
    החלפה - הכי קל. לא צריך לעניין אותך מה המחיר שתקבל עבור הכלי שלך ומה תצטרך לשלם על הכלי החדש. מה שמעניין הוא כמה צריך להוסיף כדי להשאיר את הכלי שלך ולצאת עם חדש. המשא ומתן הוא רק על סכום אחד - איך הסוכנות מחשבת רווחים והפסדים זה לא עניין שלך. יש הסכמה - יש עסקה. אין הסכמה - הולכים לסוכנות אחרת.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    השנקל שלי.....
    החלפה - הכי קל. לא צריך לעניין אותך מה המחיר שתקבל עבור הכלי שלך ומה תצטרך לשלם על הכלי החדש. מה שמעניין הוא כמה צריך להוסיף כדי להשאיר את הכלי שלך ולצאת עם חדש. המשא ומתן הוא רק על סכום אחד - איך הסוכנות מחשבת רווחים והפסדים זה לא עניין שלך. יש הסכמה - יש עסקה. אין הסכמה - הולכים לסוכנות אחרת.
    מסכים עד לנקודה אחת. לגבי החלפה בסוכנות רגילה אתה צודק. תגיד מה ההפרש וסלמאת או לחיצת יד.

    כשאתה מגיע עם כלי עם נתונים טובים לסוכנות הטרייד של המותג אתה צריך לקבל סכום שקרוב למחירון. אלפיה ימינה שמאלה ממחירון חדש ומשומש?- יאללה בסדר.
    אבל סוכנות שלא מכבדת את המחירון הרשמי של הכלים שהיא מוכרת בעצמה פוגעת במותג והופכת את עצמה את הכלים והאתיקה לשכונה.
    יש כאלה שחושבים בליבם מה אתיקה עכשיו- כולה מסחר.
    אבל זהו, שלא. הרי התאגידים מוציאים הון עבור הנכס שנקרא המותג. לא מדובר במו"פ לא מירוצי ראווה או סבבים אלא רק על חשיפת וחיזוק המותג עפים עשרות מליונים כל שנה.
    באיזה מותגים מחיר המשומש מנותק מהמחירון?
    -בתאגידים שבהם אין מספיק כסף לשלם עבור מיתוג.
    כלים מהמזרח הרחוק או מזרח אירופה או יצרנים חדשים. שם למשומש אין באמת ערך שצמוד למחירון.
    זה קרה בשני מותגים שונים בסוכנויות "רשמיות" אבל זה שכולם או חלק מהמותגים עושים את זה לא מעניין אותי כלקוח.
    בעיני זו עבירה אתית חזירית ונטולת הוגנות שתבאס כל אדם. ואני אחד שבא לקנות ולא כדי לבלבל את המוח.
    יש מספיק פראיירים אחרים? אולי. כיום אני יודע היכן לא אקנה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  9. #9
    Member הסמל האישי של danielk
    תאריך הצטרפות
    Jul 2015
    הודעות
    405
    בתחום הרכב לא מכירים את הדבר הזה "זיכוי במחיר מחירון", וגם לא אלף לפה או לשם, וזה לא משנה אם זה רכב מאותו מותג . אולי בימי מכירות מיוחדים וגם שם יש אותיות קטנות.

    באתם לטרייד עם אופנוע, במקרה הטוב יצא סוכן העיף מבט ונתן הצעה. ברכב? סע למכון בדיקה, בזבז יום עבודה, שלם את הבדיקה, ותביא לנו את הטופס, אחרי זה נדבר.

    אתם יכולים לקחת את האופנוע לבדיקה מטעמכם היכן שתרצו. אין השבחות כמו ברכב עם צמיגים סיניים העיקר שיהיה חדש.

    תחום האופנועים הוגן עשרות מונים מתחום הרכב. לא מושלם, אבל בהחלט הוגן יותר בענף התחבורה.
    מנהל מכירות ב-ד.ל.ב מוטוספורט (KTM & peugeot)
    שוקן 16 תל אביב

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2018
    הודעות
    1,051
    בשנים האחרונות החלפתי פעמיים את המכונית בטרייד של יבואן (רכבים ויבואנים שונים בכל פעם).
    בפעם הראשונה קיבלתי מחירון מלא וזה עוד אחרי שניסיתי למכור אותו בשוק הפרטי ולא הצלחתי לקבל עליו סכום דומה. בפעם השניה קיבלתי מחירון מלא מינוס 1,000 שקל.
    בשני המקרים, היבואן שילם את הבדיקה (בזבוז של שעה/שעה וחצי). בשני המקרים, הרכבים שקניתי היו רכבים בביקוש גבוה ולא ממלאי עומד (לראשון המתנתי 3-4 חודשים ולשני 7-8 חודשים) כך שלא הייתי מקבל הנחה נוספת גם אם הייתי מגיע עם מזומן.

    אלה מערכות שעובדות עם מספרים גדולים של רכבים בתחלופה מהירה. זו "כלכלה" קצת אחרת.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי danielk צפיה בהודעה
    בתחום הרכב לא מכירים את הדבר הזה "זיכוי במחיר מחירון", וגם לא אלף לפה או לשם, וזה לא משנה אם זה רכב מאותו מותג...
    סתם חושב בקול רם כדי להסביר את חוסר ההגיון שמובנה במותג גלובלי.
    כמה עולה למותג אופנועים (כלשהו) לגייס לקוח חדש?
    אם רזה ופשוט: הוצאות שיווק ומכירות חלקי לקוחות חדשים בשנה.
    הסכום האמיתי יותר גבוה בגלל תקורות הנהלה ונכס (מותג שכבר שולם) וכו' -אבל נניח.
    יש מספר, אז עוד שאלה:
    בהנחה שהמוצר טוב- כמה עולה למותג להפוך לקוח ללקוח מרוצה?
    כזה שמביא רוכשים פוטנציאלים וגם לקוחות חדשים שיסגרו עסקאות- בחינם.
    אני משוכנע שהתאגיד לא יודע את התשובה לשאלה השניה כי לתאגיד לא אכפת. לא אכפת כי תאגיד לא בנוי להתעסק עם שירות.
    לא במובן האכפתי המלא והמכבד. תאגיד נותן שירות בצורת אחי דבר ללמפה.
    מנהל שיווק בתאגיד כזה מסתכל על המתחרים ומחשב נתיב בדרך שנסללה מצעדי כל אנשי השיווק של המתחרים בענף ואבות אבותיהם.

    לשיטתי אם תשקיע בלקוחות שלך חלק מ- X במקום להשקיע את כל ה- X באותם דרכי "שיווק תאגידי" תקבל חזרה את ההשקעה בריבית.
    למה זה לא קורה?
    כי מנהלי שיווק בתאגידים מכורים לדאווין של משרדי הפרסום והמשחק בתקציבי שיווק וגם כי אין להם ברירה או יכולת לשנות או לסטות מהמוכר. כי מנהלי שיווק לא אחראים ישירות למכירות. מכירות? זה בכלל ההם מהמחלקה ההיא.

    אני ואתה מסתדרים והכל יותר מבסדר. הפואנטה של החפירה היא שהמרדף מצד מותגים מובילים בענף כלשהו אחרי לקוחות חדשים והזלזול בלקוחות קיימים מטומטם לחלוטין. לקוחות עוברים מהכחול לכתום לירוק ולאדום וההיפך רק בגלל התחושה ששמים עליהם קצוץ. תאגידי התקשורת, בנקים, רכבים ומה לא מוציאים הון על גיוס לקוחות חדשים ומזלזלים בקיימים שעוזבים. זה דפוק, לא יעיל וכולנו משלמים את המחיר שהולך ועולה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אני משוכנע שהתאגיד לא יודע את התשובה לשאלה השניה כי לתאגיד לא אכפת. לא אכפת כי תאגיד לא בנוי להתעסק עם שירות.
    לא במובן האכפתי המלא והמכבד. תאגיד נותן שירות בצורת אחי דבר ללמפה.
    ואני מניח שמעולם לא ניהלת אפילו דוכן פלאפל. יצרן רכב (או יבואנים לצורך דיון) לא בעסק של "שירות", כמו שמסעדה זה לא עסק של שטיפת כלים. העסק שלהם זה יצור ושיווק רכבים. קונים מספיק - זה סימן שעסק עובד נכון.
    אולי זה יפתיע אותך, אבל אף אחד לא בוחר רכב או אופנוע לפי שרות לקוחות. מחיר, ביצועים, אמינות, צבע, - אבל אף אחד שאני מכיר לא הלך לבדוק האם שרות לקוחות של טויוטה יותר טוב מזה של מאזדה.

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    ואני מניח שמעולם לא ניהלת אפילו דוכן פלאפל. יצרן רכב (או יבואנים לצורך דיון) לא בעסק של "שירות", כמו שמסעדה זה לא עסק של שטיפת כלים. העסק שלהם זה יצור ושיווק רכבים. קונים מספיק - זה סימן שעסק עובד נכון.
    אולי זה יפתיע אותך, אבל אף אחד לא בוחר רכב או אופנוע לפי שרות לקוחות. מחיר, ביצועים, אמינות, צבע, - אבל אף אחד שאני מכיר לא הלך לבדוק האם שרות לקוחות של טויוטה יותר טוב מזה של מאזדה.
    ואני מניח שאין לך אופנוע.
    פאק,
    אני מניח שגם מעולם לא היה לך.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ואני מניח שאין לך אופנוע.
    פאק,
    אני מניח שגם מעולם לא היה לך.
    מה גורם לך לחשוב ככה? או שזה אמור להיות מעליב?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בטרייד אין לא מקבלים תוספת על אבזור. כשיש תוספות מקוריות כגון ארגזי צד, אקרופוביץ וכו'. הפער מול הטרייד נהיה משמעותי. בניגוד למה שמקובל לחשוב על אופנוע שמור עם תוספות אפשר לקבל כמה אלפים מעל המחירון.

אשכולות דומים

  1. טרייד-אין אופנוע (משועבד)
    על ידי רון לבו בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-12-2019, 19:05
  2. סוכניות טרייד אין
    על ידי קידוזו בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 22-05-2019, 14:57
  3. שאלה לגבי טרייד אין
    על ידי aLekz בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 22-06-2018, 09:18
  4. טרייד אין, רכב לאופנוע.
    על ידי base64 בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 02-08-2017, 08:16
  5. כדאיות בעיסקת טרייד
    על ידי shimons80 בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 31-10-2015, 15:46

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO