ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
אני משוכנע שהתאגיד לא יודע את התשובה לשאלה השניה כי לתאגיד לא אכפת. לא אכפת כי תאגיד לא בנוי להתעסק עם שירות.
לא במובן האכפתי המלא והמכבד. תאגיד נותן שירות בצורת אחי דבר ללמפה.
ואני מניח שמעולם לא ניהלת אפילו דוכן פלאפל. יצרן רכב (או יבואנים לצורך דיון) לא בעסק של "שירות", כמו שמסעדה זה לא עסק של שטיפת כלים. העסק שלהם זה יצור ושיווק רכבים. קונים מספיק - זה סימן שעסק עובד נכון.
אולי זה יפתיע אותך, אבל אף אחד לא בוחר רכב או אופנוע לפי שרות לקוחות. מחיר, ביצועים, אמינות, צבע, - אבל אף אחד שאני מכיר לא הלך לבדוק האם שרות לקוחות של טויוטה יותר טוב מזה של מאזדה.