עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 31

אשכול: חזרה לאופנוע - רכיבות מבחן והתלבטויות - אדוונצ'רים בינוניים

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אל תיכנס לזה, זה מוסיף כח סוס, תזרום עם זה
    אתה באמת חושב שאני שואל מתוך רצון להשלים ידע? מה, רק ל-xlib מותר להטריל?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה באמת חושב שאני שואל מתוך רצון להשלים ידע? מה, רק ל-xlib מותר להטריל?
    ברור לי שאתה לא מחפש להשלים ידע אבל גם ברור לאיפה השירשור הזה הולך

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    חחחחח, 98. ועוד בcfmoto. אני מוצא את זה מאוד מצחיק.

  4. #19
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    27
    מה קשור לתוספת כוח סוס, ההמלצת יצרן היא עבודה באוקטן כמה שיותר גבוה, היו אופנועים שסבלו מבעיות במערכת הCDI, אני משלם את אותו הסכום של אוקטן 95 על אוקטן 98, אז למה לא לתדלק אוקטן גבוה יותר, פחות תיקוני הצתה, שריפה יותר יעילה, פחות פיח על השסתומים.
    תפסיקו לחשוב שאתם יודעים יותר טוב.

  5. #20
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    27
    כן כי זה סיני זבל נכון? גם ככה זה יתפגר עוד עשרת אלפים ק"מ, אז למה להשקיע?

  6. #21
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    27
    לאן השרשור הזה הולך שרק יפני זה טוב?

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    ישנם לא מעט מקורות רשת המראים כי שימוש בדלק בעל אוקטן גבוה יותר, באם המנוע אינו דורש זא, זה בעיקר בזבוז כסף.

    In a consumer notice, the Federal Trade Commission, notes: “In most cases, using a higher-octane gasoline than your owner’s manual recommends offers absolutely no benefit. It won’t make your car perform better, go faster, get better mileage or run cleaner.”

    ואפילו יותר מכך - באותו הקישור הם מציינים שאף אם היצרן מציין שבחירה באוקטן גבוה יותר היא מומלצת, אך לא הכרחית, המלצתם לבחור בדלק ה-'נחות' יותר:
    But if your owner’s manual says “premium fuel recommended,” you can safely run on regular.

    (קישור)

    כתבה 'ידידותית' ופשוטה להבנה שפורסמה ב-NY times מסבירה גם כן נושא זה בדיוק.

    לפי המידע המוצג ברשת, ממקורות בלתי תלויים ומועטי אינטרסים, ניכר שהעלייה באוקטן, כאשר יצרן המנוע לא דורש זאת, היא מיותרת לגמרי.

    בהצלחה,
    אלי
    Yamaha Tracer 900

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי agent_amos צפיה בהודעה
    מה קשור לתוספת כוח סוס, ההמלצת יצרן היא עבודה באוקטן כמה שיותר גבוה, היו אופנועים שסבלו מבעיות במערכת הCDI, אני משלם את אותו הסכום של אוקטן 95 על אוקטן 98, אז למה לא לתדלק אוקטן גבוה יותר, פחות תיקוני הצתה, שריפה יותר יעילה, פחות פיח על השסתומים.
    תפסיקו לחשוב שאתם יודעים יותר טוב.
    אולי CFMOTO ממליצים על אוקטן 110, של מטוסים? איתו ה-CFMOTO יחיה לנצח, לפי ההיגיון הנ"ל.
    עכשיו גם ברור למה הכלים הסינים עד כה לא הפגינו אמינות ראויה לציון - כנראה שהסיבה היא שימוש בדלק עם מספר אוקטן נמוך מדי, כדוגמת 95...

    אגב, מאוד מעניין אותי לשמוע מה הקשר בין מספר אוקטן, תקלות במערכת ההצתה ופיח במערכת השסתומים. בדגש על ההבדל בין אוקטן 95 לאוקטן 98 (או, לצורך העניין - בין על שני מספרי אוקטן שנמצאים בטווח המותר ע"י יצרן המנוע). על הדרך, מעניין גם לשמוע הסבר מנומק על מהו מספר אוקטן, ולפי מה נקבע מספר האוקטן הדרוש למנוע ספציפי.
    תוכל להרים את הכפפה ולהסביר בבקשה?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    חזרה לאופנוע - רכיבות מבחן והתלבטויות - אדוונצ'רים בינוניים

    ציטוט נכתב במקור על ידי agent_amos צפיה בהודעה
    מה קשור לתוספת כוח סוס, ההמלצת יצרן היא עבודה באוקטן כמה שיותר גבוה, היו אופנועים שסבלו מבעיות במערכת הCDI, אני משלם את אותו הסכום של אוקטן 95 על אוקטן 98, אז למה לא לתדלק אוקטן גבוה יותר, פחות תיקוני הצתה, שריפה יותר יעילה, פחות פיח על השסתומים.
    תפסיקו לחשוב שאתם יודעים יותר טוב.
    נתחיל בזה שאין לך CDI שזה הצתה אלקטרונית, יש לך מערכת ניהול מנוע ECU.
    גם תיקוני הצתה אין לך כי חוץ מבמוו GS (לפחות בדגם הישן) ואולי עוד מספר קטן של דגמים אין ברוב האופנועים חיישן נקישות שיודע לפצות על אוקטן נמוך.

    עד היום לא ראיתי באף ספר רכב המלצה לשים את האוקטן הכי גבוה כי האוקטן נקבע ע״י יחס הדחיסה של המנוע שזה קבוע ולא משהוא שעדיף לשים הכי גבוה כי המספר הגבוה הוא הכי טוב.

    אולי אצל הסינים זה שונה, אפשר צילום מספר הרכב שלך?

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אולי אני טועה אבל נראה לי שלא הבנת את הכוונה של octan 95 or higher שכתוב בכל ספר רכב.
    זה ממש לא המלצה לשים את האוקטן הכי גבוה שתמצא

  11. #26
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    היה לי ויסטרום 650, בשנתיים עשיתי איתו מעל 50 אלף. בזוג, לבד, בגשם, במה לא. כלי נהדר ואמין מאד.

    המתחרה הישיר שלו, ורבים יגידו אף טוב ממנו הוא ורסיס 650. היום כבר אין בעיות עם שסתומים מתאבדים, מה ששם אותו באותה קטגוריית אמינות.

    שניהם יתנו פחות פאן פאקטור מטרייסר 700, אבל יעמדו בקצב בכבישים מפותלים (שיעלו לך חיוך על בפנים)
    בכביש מהיר, קילומטרים רבים, ביחד או לחוד יהיו עדיפים בהרבה על הטרייסר.

    בקיצור, לדעתי
    ורסיס 650 או ויסטרום 650, ישור קו מושקע ויש לך מכונה אמינה לשנים קדימה.

    נ.ב. בשניהם אל תפחד מקילומטרז, היחס ואיכות הטיפולים הם אלה שיקבעו את טיב הכלי. או במילים אחרות, בעלים אוהבים ומפנקים.
    שני המנועים בכיף עוברים את ה300 אלף קילומטר.

    Sent from my SM-G970F using Tapatalk
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אתה יודע שפאן פאקטור זה בדרך כלל מה שכולנו מחפשים לכן שעושים שיקולים צריך לראות האם למשל שווה פחות פאן פאקטור בשביל יכולת הרכבה וכו.

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    הודעות
    142
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה יודע שפאן פאקטור זה בדרך כלל מה שכולנו מחפשים לכן שעושים שיקולים צריך לראות האם למשל שווה פחות פאן פאקטור בשביל יכולת הרכבה וכו.
    מסכים, אך פאן פאקטור זה מאד אינדיבידואלי.
    במקרה שלי לפני כמה שנים זה היה לחרוש את המדינה בנוחות עם ציוד ולא פעם גם בזוג. יומית עשיתי 160 קילומטר, כלי פחות נח (תנוחה, מושב מיגון רוח וכו) היה שובר אותי.
    ועדיין מאד נהנתי באימוני באופנוען מאומן או כבישים מפותלים, ברור שפחות מנייקד חוליגן. הפאן פאקטור היה לגלות, לטייל ולחוות מקומות ונופים.

    היום אני במרחק של 10 קילומטר מהעבודה, וגם לשם אני מגיע פעם בשבוע במקרה הטוב. אז כל יציאה לכביש בא עם התרגשות ולא פעם אנרגיות של קוף.

    במצב כזה עוברת לי מחשבה להחליף את האפריקה בcb1000, זה יעבור ברגע שיתקרר קצת ואחזור לרכיבות שטח - שם הפאן פקטור היום. משחקי שליטה ואוויר צח לנשמה(הטבע).
    עד אז, האפריקה חוליגן במסווא ספה

    Sent from my SM-G970F using Tapatalk
    Grasshopper AT 2016
    Vstrom 650 2011
    CB250R 2011

  14. #29
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    27
    קטקוב אני מבין שמצחיק אותך סיפור האוקטן. כלי מורכב בסין סה"כ זה הכל, כל הרכיבים על האופנוע לא סיניים, למעט מתגים, לו"ש כסא, ופלסטיקה. ככל שהאוקטן גבוה יותר הסיכוי לתיקון הצתה קטן יותר. פיח יכול להווצר כתוצאה משימוש בדלק מאיכות ירודה, ובשמנים מאיכות ירודה. אתה לא תמיד יודע איזה אוקטן אתה מקבל בכל תחנת דלק. רוצה לדעת מה הוא אוקטן חפש בגוגל אוקטן, רוצה לדעת ניצולת של מנוע, חפש יחס דחיסה במנוע בגוגל.

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,692
    ציטוט נכתב במקור על ידי agent_amos צפיה בהודעה
    קטקוב אני מבין שמצחיק אותך סיפור האוקטן. כלי מורכב בסין סה"כ זה הכל, כל הרכיבים על האופנוע לא סיניים, למעט מתגים, לו"ש כסא, ופלסטיקה. ככל שהאוקטן גבוה יותר הסיכוי לתיקון הצתה קטן יותר. פיח יכול להווצר כתוצאה משימוש בדלק מאיכות ירודה, ובשמנים מאיכות ירודה. אתה לא תמיד יודע איזה אוקטן אתה מקבל בכל תחנת דלק. רוצה לדעת מה הוא אוקטן חפש בגוגל אוקטן, רוצה לדעת ניצולת של מנוע, חפש יחס דחיסה במנוע בגוגל.
    וואלה כן, מצחיק.
    "ככל שהאוקטן גבוה יותר הסיכוי לתיקון הצתה קטן יותר" - לחזור על אותה אמירה (שגויה) לא מנמק אותה ולא עושה אותה נכונה יותר (אלא אם אתה בטלוויזיה/ווינט/יוטיוב, ואז אותה אמירה שגויה הופכת ל"הרי כולם יודעים ש").
    "פיח יכול להווצר כתוצאה משימוש בדלק מאיכות ירודה, ובשמנים מאיכות ירודה." - נכון, ומה הקשר למספר אוקטן?
    "אתה לא תמיד יודע איזה אוקטן אתה מקבל בכל תחנת דלק" - אתה מקבל משהו שקרוב מאוד לתקן, אלא אם אתה מתדלק ב"תחנת ג'ריקן" בשטחים. אם יש לך חשד שבתחנה מסויימת תקבל דלק מהול - למה לתדלק שם? ואם אותה תחנה מוסיפה שתן של חמור לבנזין אוקטן 95, מה הם יוסיפו ל-98 - שתן גמלים?

    אני יודע מה זה מספר אוקטן ומה משמעותו.
    אני גם יודע אילו רכבים תודלקו בבנזין עם אוקטן 76, ומה היה יחס הדחיסה שלהם.
    גם לחפש בגוגל אני יודע, תתפלא.
    יש לי רק בעיה אחת: כשמישהו אומר לי "תפסיקו לחשוב שאתם יודעים יותר טוב" אני מצפה שהוא ידע לנמק איפה אני (ועוד כמה אחרים כאן, שיש להם מושג... בוא נגיד, מעל לממוצע) טועים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. חזרה לאופנוע לאחר 10 שנים
    על ידי itaytsa בפורום כללי
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 12-02-2020, 19:50
  2. חזרה לאופנוע
    על ידי shmuel בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-12-2019, 21:08
  3. חזרה לאופנוע נייקד?
    על ידי Dudsan בפורום כללי
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 18-07-2019, 12:35
  4. שאלות והתלבטויות בנוגע לבנדיט 1200
    על ידי TundraOG בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 12-02-2018, 11:57
  5. מבחן השוואתי: נייקדים בינוניים וזולים 2017
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 21:56

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO