עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 31

אשכול: חזרה לאופנוע - רכיבות מבחן והתלבטויות - אדוונצ'רים בינוניים

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5

    חזרה לאופנוע - רכיבות מבחן והתלבטויות - אדוונצ'רים בינוניים

    שלום לכולם,
    אחרי 5 שנים עם קטנועים אני חוזר לאופנוע. רישיון A. אופנוע אחרון: Honda Hornet 600 08

    האופנוע ישמש בעיקר לרכיבות עירוניות במהלך השבוע אבל מתכוון לטייל המון בסופ"שים. תלאות השנים והגוף המתפרק הובילו למחשבות על אדוונצ'ר ותנוחת הרכיבה הזקופה. לא חובב שטח ולכן התנהגות כביש חשובה לי הרבה יותר מאשר יכולות Off-Road.

    נוחות ברכיבות ארוכות חשובה לי מאוד. אני גבוה יחסית (1.84) וכבד (130~) אבל רצון לשמור על תקציב נוח ולא לקפוץ מעל הפופיק (250CC -> 1000CC) צמצמו את הרשימה לדגמים הבאים:

    V-Strom 650 A/X, Versys 650, Tracer 700, CFMOTO 650MT, NC 750X

    מתכנן לערוך מספר רכיבות מבחן בשבועות הקרובים כדי לבחור כלי.

    שאלות:

    1. מעולם לא לקחתי דו"ג מסוכנות לרכיבת מבחן, מה כדאי שאדע מראש?

    2. מסלולי רכיבה מומלצים לרכיבת מבחן שיוצאת מתל אביב?

    3. מה סדר רכיבות המבחן המומלץ לדעתכם? זול ליקר? חלש לחזק? להצמיד שתי רכיבות מבחן ביום אחד?

    4. על רוב הדגמים יש כבר חוות דעת מפורטות ומועילות פה בפורום וברחבי האינטרנטים. האם יש פה רוכב שיכול לתת חוות דעת מניסיון על ה-CFMOTO?

    תודה מראש

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    תנסה לרכז את כל רכיבות המבחן ביומיים שלושה, מעייף אבל הכי קל למצוא ככה את מה שמתאים לך.
    אחרי שבוע מתחילים לשכוח את התחושות.

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    1. אתה חותם שידוע לך שיש רק ביטוח חובה ואתה אחראי לכל נזק.

    2. לבקש שעתיים ולצאת מתל אביב לכיוון נס הרים. זה יתן לך רכיבה מגוונת של פקקים, בינעירוני וכביש מפותל.

    3. Nc750 אחרי ויסטרום צפוי להיות מבאס ודווקא בגלל זה הייתי מתחיל מהחזק לחלש.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887

    חזרה לאופנוע - רכיבות מבחן והתלבטויות - אדוונצ'רים בינוניים

    אם כבר המלצות אז אני חובב את הטרייסר 700 מכל השאר, עיצוב בין היפים בקטגוריה (לדגם 2020 ומעלה) מנוע שמח (שושנים בטח יקרא לזה עסוק) נוח, ויכולות ספורטיביות לא רעות בכלל.
    אם יש צורך בהרכבה על בסיס קבוע הוי סטרום יהיה טוב יותר

  5. #5
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    אני עשיתי מסלול דומה לפני כמה חודשים - היסטוריה לא קצרה של אופנועי ספורט ואחריה תקופה ארוכה של רכיבת שטח קלה/פשוטה ובעיקר 'דלילה'.

    חלק מהתהליך של החזרה לכביש היה בנסיעות מבחן.

    ההתלבטות הייתה בין נייקד לאדוונצ'ר כשכל הרכיבה היא בכביש, והאופנוע משמש גם לנסיעות מנהלתיות, אך בין עירוניות (מהשרון הצפוני לת"א וחזרה, כ-3 פעמים בשבוע).
    נסיעות מבחן עשיתי על צמד הטרייסרים (700 ו-900), על ה-Z900, ולאחרונה גם על ה-GSXS-1000.

    עבורי תנוחת הרכיבה הזקופה ומיגון הרוח העדיף הפכו את הבחירה ב-אדוונצ'ר לנכונה יותר.
    הבחירה בין ה-700 ל-900 לא הייתה טרויאלית, כאשר ל-700 יש המון נקודות זכות ויתרונות, אך ה-CP3 של ה-900 הכריע את הכף לזכותו, לגמרי.

    אחרי מעל לחודשיים וקרוב ל-3000 ק"מ (חצי מנהלתיים וחצי מהנים יותר) אני חושב ש-
    ה-טרייסר 900 הוא כלי מהנה לרכיבה. כזה שלא מעניש ברכיבה מנהלתית אך מעלה את סף החיוך ברכיבות אחרות.
    יש לו הרבה כוח ואופי ספורטיבי יותר, ככל שעולים הטורים.

    ה-700 היה עושה את אותה העבודה המנהלתית לא פחות טוב.
    האם היה מהנה פחות ברכיבות אחרות? לא יודע... מתקשה 'לנתח' זאת.

    נסה להגדיר לעצמך מה בדיוק אתה מחפש.
    לא (רק) בראש. ברגש.
    מכיוון שלדעתי אופנוע זה לא רק ראש...
    ואם לא תמלא גם את הצורך ה-'רגשי', אתה עלול למצות מהר יותר.

    בהצלחה,
    אלי
    Yamaha Tracer 900

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    בעקרון הnc אמין מאוד פרקטי ונוח למדי (זה אינדיווידואלי.
    אבל חלש ועל כביש כמו 6 הוא לא מלהיב.

    מתלים בסיסיים.

    אם תחליט על nc אני מסרתי את שלי בטרייד ( החלפה אז לא ממש משנה לי אם מטרו ימכרו או לא) על טרייסר.
    הכלי מטופל מאוד עבר כל 6000 קילומטר טיפול ויש לא מעט תוספות עליו.

    וי סטורם וטרייסר יהיהו חזקים ממנו ולדעתי גם יותר מהנים.

    בהצלחה

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  7. #7
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    ד"א, לא ראיתי אזכור למסגרת התקציב הרצויה לרכישת האופנוע, לא כולל 'מעטפת' כגון בדיקה, ציוד, ביטוח וכו'...

    אלי
    Yamaha Tracer 900

  8. #8
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5
    תודה רבה לעונים

    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    3. Nc750 אחרי ויסטרום צפוי להיות מבאס ודווקא בגלל זה הייתי מתחיל מהחזק לחלש.
    בהתחשב בכך שהפערים ממש קטנים בין כל המתמודדים למעט ה-NC, האם לא נכון יותר להתחיל דווקא ממנו? או שלכך התכוונת ולא הבנתי?


    ציטוט נכתב במקור על ידי Eli R צפיה בהודעה
    הבחירה בין ה-700 ל-900 לא הייתה טרויאלית, כאשר ל-700 יש המון נקודות זכות ויתרונות, אך ה-CP3 של ה-900 הכריע את הכף לזכותו, לגמרי.

    אחרי מעל לחודשיים וקרוב ל-3000 ק"מ (חצי מנהלתיים וחצי מהנים יותר) אני חושב ש-
    ה-טרייסר 900 הוא כלי מהנה לרכיבה. כזה שלא מעניש ברכיבה מנהלתית אך מעלה את סף החיוך ברכיבות אחרות.
    יש לו הרבה כוח ואופי ספורטיבי יותר, ככל שעולים הטורים.

    ה-700 היה עושה את אותה העבודה המנהלתית לא פחות טוב.
    האם היה מהנה פחות ברכיבות אחרות? לא יודע... מתקשה 'לנתח' זאת.
    זו אחת ההתלבטויות הגדולות שלי. חושש ממיצוי מהיר של הכלי אם אלך על המועמדים שציינתי, אבל גם תקציבית וגם הסתגלותית מרגיש לי לא נכון לעלות לקטגוריה הבאה כרגע.


    ציטוט נכתב במקור על ידי Eli R צפיה בהודעה
    ד"א, לא ראיתי אזכור למסגרת התקציב הרצויה לרכישת האופנוע, לא כולל 'מעטפת' כגון בדיקה, ציוד, ביטוח וכו'...

    אלי
    הכלים כולם בתקציב, ציוד כבר יש וכל היתר יתוקצבו בנפרד.

    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    בעקרון הnc אמין מאוד פרקטי ונוח למדי (זה אינדיווידואלי.
    אבל חלש ועל כביש כמו 6 הוא לא מלהיב.

    מתלים בסיסיים.

    אם תחליט על nc אני מסרתי את שלי בטרייד ( החלפה אז לא ממש משנה לי אם מטרו ימכרו או לא) על טרייסר.
    הכלי מטופל מאוד עבר כל 6000 קילומטר טיפול ויש לא מעט תוספות עליו.

    וי סטורם וטרייסר יהיהו חזקים ממנו ולדעתי גם יותר מהנים.

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
    קראתי את השרשור שלך לגבי ה-NC וגם את של דרזנר על הטרייסר 900 שלו. נתנו חומר למחשבה ולמעשה הקפיצו את הטרייסר 700 לראש הרשימה.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    התכוונתי שאם תתחיל עם nc750 אתה יכול לחשוב שהוא אופנוע נחמד אבל אחרי שתיסע על האחרים ותחזור אליו שוב כבר לא תרצה לרכוב עליו כי הוא ירגיש חלש ביחס לאחרים. לכן המלצתי שעל החלש תרכוב בסוף.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    התכוונתי שאם תתחיל עם nc750 אתה יכול לחשוב שהוא אופנוע נחמד אבל אחרי שתיסע על האחרים ותחזור אליו שוב כבר לא תרצה לרכוב עליו כי הוא ירגיש חלש ביחס לאחרים. לכן המלצתי שעל החלש תרכוב בסוף.
    בקיצור אתה כבר אומר לו לוותר על הNC

  11. #11
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הננסי אופנוע מצויין למתחילים או למי שחוזר לרכב אחרי הפסקה.

    לרוכב שירד מכלים עתיריי מומנט והספק ההסתגלות לאופנוע מתון קשה.

    אני מניח שזה תקף אפילו לכלים חזקים יותר.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    עבורי ה NC היה פשוט פאן כולל דרכים מפותלות וגם בדרכים ארוכות על 130-150 עם מיגון רוח של GIVI וגם יותר מזה.
    הוא חלש יחסית לאחרים ואני קורא לו אופנוע לזקנים -אז מה?
    יש לו את כל מה שצריך להינות מרכיבה ולדעתי זה כלי מעולה להתחלה.
    אם תגיע למיצוי, תחליף. לא ביג דיל ועדיף להחליף מאשר להתחיל עם כלי לא מתאים.
    בטיול הבא שלי בזוג בחו"ל, ה NC בהחלט ברשימת המועמדים להשכרה.
    קח רכיבות מבחן לכיוון נס הרים בר בהר דרך כביש 1 38 בהלוך ובחזרה בדרך אחרת ותבין אם נוח לך וחסר כוח.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    27
    אני עם הסי אף מוטו 650, כבר 1,500 ק"מ. נוח מאוד, לא הכי חסכוני ממוצע של 1 ל20 על דלק 98. פרקטי מאוד עם המזוודות, מאובזר יחסית, יש מספיק כוח, כל הרכיבים מהיצרנים בטופ העולמי, ערך לכסף הכי טוב שיש.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי agent_amos צפיה בהודעה
    אני עם הסי אף מוטו 650, כבר 1,500 ק"מ. נוח מאוד, לא הכי חסכוני ממוצע של 1 ל20 על דלק 98. פרקטי מאוד עם המזוודות, מאובזר יחסית, יש מספיק כוח, כל הרכיבים מהיצרנים בטופ העולמי, ערך לכסף הכי טוב שיש.
    דלק 98? בשביל מה ולפי איזה היגיון?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    דלק 98? בשביל מה ולפי איזה היגיון?
    אל תיכנס לזה, זה מוסיף כח סוס, תזרום עם זה

אשכולות דומים

  1. חזרה לאופנוע לאחר 10 שנים
    על ידי itaytsa בפורום כללי
    תגובות: 28
    הודעה אחרונה: 12-02-2020, 18:50
  2. חזרה לאופנוע
    על ידי shmuel בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 27-12-2019, 20:08
  3. חזרה לאופנוע נייקד?
    על ידי Dudsan בפורום כללי
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 18-07-2019, 11:35
  4. שאלות והתלבטויות בנוגע לבנדיט 1200
    על ידי TundraOG בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 12-02-2018, 10:57
  5. מבחן השוואתי: נייקדים בינוניים וזולים 2017
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 20:56

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO