אני עשיתי מסלול דומה לפני כמה חודשים - היסטוריה לא קצרה של אופנועי ספורט ואחריה תקופה ארוכה של רכיבת שטח קלה/פשוטה ובעיקר 'דלילה'.
חלק מהתהליך של החזרה לכביש היה בנסיעות מבחן.
ההתלבטות הייתה בין נייקד לאדוונצ'ר כשכל הרכיבה היא בכביש, והאופנוע משמש גם לנסיעות מנהלתיות, אך בין עירוניות (מהשרון הצפוני לת"א וחזרה, כ-3 פעמים בשבוע).
נסיעות מבחן עשיתי על צמד הטרייסרים (700 ו-900), על ה-Z900, ולאחרונה גם על ה-GSXS-1000.
עבורי תנוחת הרכיבה הזקופה ומיגון הרוח העדיף הפכו את הבחירה ב-אדוונצ'ר לנכונה יותר.
הבחירה בין ה-700 ל-900 לא הייתה טרויאלית, כאשר ל-700 יש המון נקודות זכות ויתרונות, אך ה-CP3 של ה-900 הכריע את הכף לזכותו, לגמרי.
אחרי מעל לחודשיים וקרוב ל-3000 ק"מ (חצי מנהלתיים וחצי מהנים יותר) אני חושב ש-
ה-טרייסר 900 הוא כלי מהנה לרכיבה. כזה שלא מעניש ברכיבה מנהלתית אך מעלה את סף החיוך ברכיבות אחרות.
יש לו הרבה כוח ואופי ספורטיבי יותר, ככל שעולים הטורים.
ה-700 היה עושה את אותה העבודה המנהלתית לא פחות טוב.
האם היה מהנה פחות ברכיבות אחרות? לא יודע... מתקשה 'לנתח' זאת.
נסה להגדיר לעצמך מה בדיוק אתה מחפש.
לא (רק) בראש. ברגש.
מכיוון שלדעתי אופנוע זה לא רק ראש...
ואם לא תמלא גם את הצורך ה-'רגשי', אתה עלול למצות מהר יותר.
בהצלחה,
אלי