עמוד 2 מתוך 12 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 171

אשכול: אבק דרכים סיפורו של BMW G/S Dakar -2000

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    ב F650. כנראה לא אותו מנוע
    היה שיפור קל ומכסה הצד לא נראה אותו הדבר אבל הפלופלור של השאבה נמצאה באותו מקום

    זה קיט התיקון לF650

    סביר להניח שאתה מתכוון למשאבת שמן

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,085
    הכיף בכל הסיפור הזה הוא ההתנהלות מול התכנון בהתחלה חשבתי לנקז נוזלים למלא מחדש ואז להניע, העצה שקיבלתי מכמה מכונאים
    דווקא להניע עם השמן הנוכחי לתת לו לעבוד קצת ולהסיע את כל מה שהצטבר ורק אז לעשות טיפול, בשביל להבין בכלל מה הבסיס שאני
    עובד אותו כי בעצם קניתי אופנוע דומם, ללא מושג ירוק מה מצבו, המזל שיש לי היסטורית טיפולים שלו אצל האלכסים, המצב שהתגלה,
    אחרי שלושת השעות הראשונות דווקא מעודד, הספקתי פחות ממה שתכננתי ואני רוצה לנסות כרגע להגיע למקסימום שיפוץ לפני טסט, לבד.

    בכדי להעביר אותו טסט אני צריך אישור בלמים/תקינות וצמיגים חדשים לכן אשאיר את הטיפול הזה למוסך בו אחליף צמיגים, ואז גם יוחלף
    נוזל בלם.

    ריפוד המושב הקרוע יעשה במהלך השבוע, טרם החלטתי עם בירושלים או בת"א, בירושלים אני סומך על הרפד ובת"א אני יודע שהוא עובד
    מצוין.

    נישאר הסיפור של הבולם האחורי:







    קיימות כמה אופציות:
    1. לשפץ את זה שאצלי-עלות משוערת כ-1500 ש"ח
    2. לקנות משומש-עלות כ-1000 ש"ח -סוג של הימור.
    3. להביא אחת מחו"ל עם כל מה שמשתמע מכך-דואר מכס משרד התחבורה-יקר
    4. להתקין בולם האגון של הדגם G.S הרגיל ללא אפשרות כיוונון-אופציה רעה. אבל בחינם.

    והחלום שלא יתגשם:



    הקטע שטרם מצאתי מהיכן הנזילה ולכן העבודה הבאה תהיה לפרק פירוק ראשוני ולהבין מהיכן הבעיה ואיך מסדרים.
    דעתכם חשובה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    למה האגון זאת אופציה רעה? בולם פשוט (וטוב) לאופנוע פשוט, האוהלינס בתמונה הוא אוברקיל רציני.
    לוילברס יש את דגם האקוליין ב450 יורו שלפי דעתי יתאים מעולה לאופנוע

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,085
    הדאקר משודרג מהדגם הרגיל בגלל הבולם המתכוונן, זה אחד מההבדלים שנותנים לו את האופציה להקשחה של המתלה
    ע"י ברז הכיוון, יש לי אופציה לקבל בארץ 2 בולמי האגון במצב מצוין בחינם, אבל הם ללא אפשריות כיוון דרך הברז.

    אני רוצה להשאיר את אופציית כיוון המתלה דרך הברז, אגב מה שבתמונה לא מתאים בגלל הסופית החלק שמתחבר לזרוע
    צריך להיות בצורת ח.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    התמונה להמחשה בלבד

    היה לי בטרייסר (הוחלף עם אוהלינס בלי) ובוי סטרום, תכלס לא השתמשתי בזה גם בפעמים הבודדות שאישתי עלתה על האופנוע.

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,085
    יש מלא דוגמאות ברשת הבעיה זה מחירים גבוהים יחסית ובעיית משלוח לארץ ללא קורונה הייתי מביא אחד במזוודה?






    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ברור אבל בגלל זה הבאתי כדוגמא את הוילברס ב450 יורו.
    כיוון פרילוד נפרד מקפיץ את המחיר בין 150 ל200 יורו בכל חברה שמייצרת בולמים.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אגב אני כמעט בטוח שטורטק לא מייצרים בולמים ולפי המראה שלהם יש מצב שYSS עושים בשבילם.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,085
    חדי העין הבחינו במצב הגרוע של האלומניום של הארגזים המקוריים, אלה שהיו על האופנוע .

    כמי שמכיר את הגרמניים אני יודע שניתן לשפץ הכל שלהם אז קבלו :




    דופן אלומיניום צד - 54 אירו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    לא ענית, ואני סקרן...
    מה מצב האופנוע מבחינת ה"נתונים היבשים" - ידיים, ק"מ, טסט/חוסר טסט, מצב בפועל?
    בכמה קנית אותו?

    לגבי הבולם: בניגוד לדרזדנר, אני דווקא מרבה להשתמש בברז וחושב שזאת המצאה גאונית.
    במקומך, הייתי שולח את הבולם המקורי לשיפוץ. לפני כשנתיים בדקתי עלויות מול אביתר כהן מסדנת EVCO.
    קבלתי רושם נהדר מהבחור, והצעת מחיר הוגנת מאוד (למיטב זכרוני - כ-1100 שקלים, כל עוד השיפוץ הולך ללא הפתעות מיוחדות שדורשות ייצור חלקים, וכל אני מפרק את הבולם). אין זה אש/מת הסדנה שנכנסתי לתקופת תפרנות ודחיתי את השיפוץ שאינו הכרחי.
    במקומך, הייתי פונה אליהם ומבקש לשפץ את הקיים. כנראה שהתוצאה תהיה עדיפה על בולם מדגם אחר או בולם מקורי משומש.

    ודבר אחרון - איזה סיבה שבעולם יש להשאיר החלפת נוזל בלם למוסך? זאת פעולה פשוטה מאוד, לא יותר מורכבת מהחלפת שמן. אם כבר אתה עושה פרוייקט ומלכלך את הידיים, לא חבל לוותר במקומות קלים כל כך?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,085
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    לא ענית, ואני סקרן...
    מה מצב האופנוע מבחינת ה"נתונים היבשים" - ידיים, ק"מ, טסט/חוסר טסט, מצב בפועל?
    בכמה קנית אותו?
    האופנוע עבר 130000 ק"מ טופל באדיקות אצל האלכסים.
    טסט אחרון בדצ' 19-עדיין לא מעבדה.
    בולם אחורי ריפוד כיסא צמיגים ואישור בלמים מפרידים מטסט ואז העברת בעלות.


    לגבי הבולם: בניגוד לדרזדנר, אני דווקא מרבה להשתמש בברז וחושב שזאת המצאה גאונית.
    במקומך, הייתי שולח את הבולם המקורי לשיפוץ. לפני כשנתיים בדקתי עלויות מול אביתר כהן מסדנת EVCO.
    קבלתי רושם נהדר מהבחור, והצעת מחיר הוגנת מאוד (למיטב זכרוני - כ-1100 שקלים, כל עוד השיפוץ הולך ללא הפתעות מיוחדות שדורשות ייצור חלקים, וכל אני מפרק את הבולם). אין זה אש/מת הסדנה שנכנסתי לתקופת תפרנות ודחיתי את השיפוץ שאינו הכרחי.
    במקומך, הייתי פונה אליהם ומבקש לשפץ את הקיים. כנראה שהתוצאה תהיה עדיפה על בולם מדגם אחר או בולם מקורי משומש.

    ודבר אחרון - איזה סיבה שבעולם יש להשאיר החלפת נוזל בלם למוסך? זאת פעולה פשוטה מאוד, לא יותר מורכבת מהחלפת שמן. אם כבר אתה עושה פרוייקט ומלכלך את הידיים, לא חבל לוותר במקומות קלים כל כך?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    מגניב.
    לפי פירוט הטיפולים - נראה שאתה בדיוק בנקודה שבה כדאי לשפץ/להחליף שוב משאבת מים באופן יזום (פעם קודמת בוצע ב-68K).
    נראה שהאופנוע עם סט גג"ש חדש - האם הוא עדיין תקין, או שהחליד/נתפס מעמידה?
    מה מצב שאר הבלאים (מיסבים, רפידות, דיסקים)?

    ולכתשתגיע לבולם האחורי - בדוק את מצב המיסבים בלינק ובזרוע האחורית. במקרה הטוב, יידרש גירוז - אבל מניסיוני בנבלות, זה אף פעם לא יגמר ב"מקרה הטוב" ותצטרך להחליף לכל הפחות את המיסבים של הלינק. כך שתכין עוד כמה מאות שקלים לחלקים + כמה שצריך לעבודת מוסך, כי אתה תתקשה לחלוץ את המיסבים הנ"ל בבית.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 07-08-2021 בשעה 16:14.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #28
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2020
    הודעות
    45
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה

    ודבר אחרון - איזה סיבה שבעולם יש להשאיר החלפת נוזל בלם למוסך? זאת פעולה פשוטה מאוד, לא יותר מורכבת מהחלפת שמן. אם כבר אתה עושה פרוייקט ומלכלך את הידיים, לא חבל לוותר במקומות קלים כל כך?
    טיפ קטן

    https://www.youtube.com/watch?v=rW6LV0lWq4g

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי cb750 צפיה בהודעה
    אפשר גם בלי כל המכשור הזה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,085
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מגניב.
    לפי פירוט הטיפולים - נראה שאתה בדיוק בנקודה שבה כדאי לשפץ/להחליף שוב משאבת מים באופן יזום (פעם קודמת בוצע ב-68K).
    נראה שהאופנוע עם סט גג"ש חדש - האם הוא עדיין תקין, או שהחליד/נתפס מעמידה?
    מה מצב שאר הבלאים (מיסבים, רפידות, דיסקים)?

    ולכתשתגיע לבולם האחורי - בדוק את מצב המיסבים בלינק ובזרוע האחורית. במקרה הטוב, יידרש גירוז - אבל מניסיוני בנבלות, זה אף פעם לא יגמר ב"מקרה הטוב" ותצטרך להחליף לכל הפחות את המיסבים של הלינק. כך שתכין עוד כמה מאות שקלים לחלקים + כמה שצריך לעבודת מוסך, כי אתה תתקשה לחלוץ את המיסבים הנ"ל בבית.
    הגיע הזמן שתבוא להתרשם באופן עצמאי, אשמח גם לניסיון שלך.

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. הקרוזר שלי - סיפורו של אגזוז XV1900
    על ידי miki בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 08-08-2018, 16:18
  2. סיפורו של XSR - מכירה
    על ידי RoadSwimmer בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-07-2018, 23:00
  3. קסדה חדשה , תקציב 2000
    על ידי Gamer בפורום פורום ציוד
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 06-08-2017, 18:07
  4. תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 02-06-2016, 09:27
  5. סיפורו של גיבן - סיפור מסע עם V-Strom
    על ידי ItayK בפורום כללי
    תגובות: 48
    הודעה אחרונה: 15-05-2016, 07:30

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO