עוד צעד, אם מישהו היה אומר לי שאמצא פה בארץ בולם אחורי מקורי NOS חדש הייתי מרים גבה...אבל עובדה מצאתי!
וגם הרווחתי שתי ברגים מקורים עם מגן החום להשלמה של הבורג (באופנוע) שחסר לי....
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
צחוק צחוק, קנית שתי סטים של מפתח אלן טורקס וסט בטים במיוחד לפרויקט הזה.
הברגים האלה נדירים ולא ניתן למצוא אותם באורך ובסגסוגת המיוחדת הזאת ויותר קשה להשיג את
טבעות מגן החום שאחרי הראש, את הספציפיים הנ"ל הורדתי מפגר של אופנוע.
בכלל לא הייתי מודע לאיכות הרכיבים והחומרים של הגור הזה, זה מתחיל עם בולמי שואה, עובר לבלמיי ברמבו, ודרך
חומרים נחמדים, בעידן יצור המנוי והוזלת מחירים כבר לא רואים את ההשקעה הזאת.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אם יש משהו שמסמל אותנו (המתנשאים העיליים) זה צרור המפתחות שלנו, אנחנו נוהגים לזרוק אותו בנונשלנטיות על השולחן בכל הזדמנות!
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אין לי צרור. יש מפתח בודד של הסוויצ'. מחבר אותו על וו בתוך התיק, או פשוט שם בכיס כשהוא לא בסוויצ'.
צרורות הורסים סוויצ'ים ושורטים אופנועים.
יש לי כזה קטן, לא סופר נוח אבל עובד (לא ידעתי שיש בכמה גדלים) -
https://www.aliexpress.com/item/1005003096541051.html
H8b9adb4605f144dea08c74af4bd884aax.jpg
אלו כל המפתחות שהועברו אלי מהבעלים הקודם, ברגע שאוכל אבין איזה מפתח שייך למה ואז אעשה הפרדה.
במקביל לפרוייקט השיפוץ של האופנוע אני מתכוון לשפץ את שני הארגזים המקוריים שלו ולהם יש גם מפתחות.
בכל מקרה שמחתי למצוא את מחזיק המפתחות שניתן במעמד רכישת האופנוע בשנת 2000...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אז לקחתי יום חופש בשביל להתקדם מה יותר פשוט ולהחליף בולם...אז זהו שלא, לדאקר ברגים מיוחדים כבר אמרנו עכשיו כל אחד במידה אחרת,
להרים את תת השילדה אומר:
1. לפרק כיסא
2. לפרק פריינגים ימין שמאל
3. לפרק את האגזוז השמאלי לנתק אותו מאחיו.
4.לפתוח 4 ברגים של תת השלדה להוציא 2 אחוריים.
5. להרים תת שילדה ולקשור אותה לכידון.
6. לפרק בורג עליון ובורג תחתון בולם.
7. לפרק את תת המערכת ברז הכוונון ומיכל הגז.
8. להחליף לבולם החדש.
9. להרכיב הכל בסדר הפוך...
כיסא בחוץ:
אגזוז בחוץ.
תת שלדה מורמת:
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ממשיכים:
בולם ישן בחוץ:
בולם חדש בפנים.
![]()
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
זאת הקטסטרופה שנמצאה:
בורג אחד חיבר את החלק התחתון לבסיס במקום בורג עובר:
אילתור מסוכן מאד.
העבודה נעצרה צריך למצוא עכשיו בורג ציר.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
ותודה לנדב על השאלת הקורקינט הפצוע שלו
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
שושני, את זה ראית?
לדעתי עשה יופי של העבודה והשחור נראה מצויין.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
ראיתי אבל אני טהרן, היינו מעדיף לשמור על המקוריות, מכמה סיבות, רוב הפרויקטים האלה מבוצעים לפי חלום המבצע, אוז בסוף
כשהרומן נגמר קשה למצוא מישהו אחר שזה יקלע לטעם שלו ויותר קל למצוא קונה לכלים "מוכרים".
יש הבדל בין לשדרג את הכלי, להוסיף בולמים איכותיים (לא מעלי אקספרס) להחליף קפיצים, ותוספות איכותיות שזה מוסיף ערך.
ויש להרוס, לצבוע בצבעים משוגעים, להוסיף חלקים זולים, וכד'.
מעט מאד פרויקטים נעשים בארץ בצורה מקצועית וללא חיסכון כשטובת האופנוע עומדת בראש ולצערי בתשעים אחוז הם לא יוצאים מוצלחים.
מה גם שדגמים 2000-2001 בצביעת השחור לבן הם גרסת הלימיטד אודישן גרסה קטנה שיצאה לציין את ההשתתפות של כלי כזה
במרוץ דאקר 2000 גרסה זו שווה יותר בתצורה המקורית.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!