סביר להניח שהסל"ד עולה כי המנוע מתחמם מעבר למתוכנן, והתערובת הופכת להיות עשירה מדי.
אם המאוורר הפסיק לעבוד אחרי הטיפול - תתחיל מלחפש איפה שנגעת. אולי הפיוז (של המאוורר, אין "פיוז של רדיאטור" באופנוע כי רדיאטור הוא לא מכשיר חשמלי). תבדוק את החיווט - אולי בפירוק/הרכבה של הטנק משכת קונקטור החוצה, או מחצת אחד מהחוטים כשהתקנת את הטנק.
עוד אפשרות - משהו שמונע מהוונטה פיזית להסתובב (למשל - בורג שנפל לתוכה).
בדיקה נוספת שאתה יכול לעשות - לתת מקור מתח (חיבור ישיר מהמצבר) ולראות האם הוונטה עצמה נדלקת או שהיא שרופה.
במידה והחלפת נוזל קירור - תוודא שאין פקקי אוויר במערכת. אחרת החיישן שמדליק את הוונטה לא יעבוד תקין.
מיותר לציין שבזה שאתה ממשיך לנסוע ככה, אתה מסתכן בהתחממות יתר על כל ההשלכות - פריצת אטם ראש, תפיסת רינגים ועד לתפיסת הבוכנה בצילינדר.