ציטוט נכתב במקור על ידי almog1998002 צפיה בהודעה
מאז הטיפול האחרון המאוורר של הרדיאטור הפסיק לעבוד כל פעם שהמנוע מתחמם לי.. ככה שהטמפרטורה ממשיכה לעלות ואני נאלץ לכבות את המנוע על דעת עצמי ולחכות בצד שיתקרר ולהמשיך בנסיעה..
ושמתי לב שכל פעם שהטמפרטורה מגיעה לנקודה שבה המאוורר היה מתחיל לפעול, אז במקום זה הטורים עולים לבד לטורים גבוהים יותר ויש רעש מוזר מהמנוע.. זה הולך ובא כל פעם שהמנוע מתחמם קצת לפני הגבול
מה יכולה להיות הסיבה? בדקתי את הפיוז של הרדיאטור עם מכשיר שבודק מתח והוא תקין.
סביר להניח שהסל"ד עולה כי המנוע מתחמם מעבר למתוכנן, והתערובת הופכת להיות עשירה מדי.
אם המאוורר הפסיק לעבוד אחרי הטיפול - תתחיל מלחפש איפה שנגעת. אולי הפיוז (של המאוורר, אין "פיוז של רדיאטור" באופנוע כי רדיאטור הוא לא מכשיר חשמלי). תבדוק את החיווט - אולי בפירוק/הרכבה של הטנק משכת קונקטור החוצה, או מחצת אחד מהחוטים כשהתקנת את הטנק.
עוד אפשרות - משהו שמונע מהוונטה פיזית להסתובב (למשל - בורג שנפל לתוכה).
בדיקה נוספת שאתה יכול לעשות - לתת מקור מתח (חיבור ישיר מהמצבר) ולראות האם הוונטה עצמה נדלקת או שהיא שרופה.
במידה והחלפת נוזל קירור - תוודא שאין פקקי אוויר במערכת. אחרת החיישן שמדליק את הוונטה לא יעבוד תקין.

מיותר לציין שבזה שאתה ממשיך לנסוע ככה, אתה מסתכן בהתחממות יתר על כל ההשלכות - פריצת אטם ראש, תפיסת רינגים ועד לתפיסת הבוכנה בצילינדר.