תוצאות 1 עד 15 מ 63

אשכול: הסלד קופץ בטורים בינוניים הפול גז

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ducati boy צפיה בהודעה
    קלאץ שלם חדש עולה 17000 שקל אם לא יותר. החלקים שאני צריך להחליף עולים 11000 ועכשיו אנחנו מחפשים משומש... לגבי הכבל האופנוע היה מטופל ונראה לי שהיו שמים לב לזה... לא יודע...
    סליחה, זה לא הגיוני.
    כל האופנוע עולה 100 כחדש, קלאץ' לא יכול להיות כמעט חמישית מזה - גם אם לוקחים בחשבון שאופנוע עולה משמעותית פחות מסך החלקים שלו.
    לא יודע מה הלך לך בקלאץ' (וכדאי מאוד שתדע אם אלו מחירי החלפים), אבל סט דיסקיות מקוריות עולה 300 יורו, שהם 1200 שקלים. משמע - פחות מ-2000 עם משלוח ומיסים (ואם זה אורך החיים - אז עדיף לא להתקין מקורי).
    אם אתה מזמין את כל החלקים שנמצאים תחת קלאץ' (ובוודאות אין צורך בזה), אתה מגרד את ה-1500 יורו מלמטה. כאמור, אני לא מאמין שיש סיבה לעשות את זה.
    המחירים מכאן:
    https://shop.oemducati.com/en/produc...-1/clutch-1023

    קיט דיסקיות RACE (מקווה שזה מחוזק) של NEWFREN- אלפיה כולל משלוח:
    https://www.ebay.com/itm/40303049043...0AAOSwU3dhA8lt

    וכמובן שלפני שמזמינים, הייתי פותח את הקלאץ' ומנסה להבין איזה רכיב נדפק ולמה. אם כבר למוסך אין שום אינטרס להבין את הבעיה, כי הם פשוט רגילים שאתה מגיע אחת לשנה ומשאיר אצלם 17 אלף שקל...
    זה בדיוק מה שעשיתי, עברתי למוסך אחר לפני שהתחילה הבעיה של הקלאץ. ואשמח לטיפים וגם ממך קקטוב איך אתם שומרים על הקלאץ כי ציינת שאתה ב 135000 אני שורף קלאץ כל 15000 בממוצע
    אני רוכב רגוע, מאוד. כמו ג'יפאי, רק על אופנוע ליטר. אני גם רואה צריכת דלק של 1/21 באופן עקבי בקיץ, כך שהשיטה שלי לשמירה על הקלאץ' לא תעזור לך כנראה
    אבל כדי להרוג קלאץ' ב-15 אלף ק"מ, צריך לקרות אחד מכמה דברים:
    1. קלאץ' דפוק
    2. ברן-אאוט/וילי/פאוור-סלייד ושאר הירקות.
    3. רוכב שמחזיק את הקלאץ' לחוץ קלות במשך כל הנסיעה - כך שהקלאץ' כל הזמן בנקודת החיכוך.
    4. קלאץ' לא מכוון (אם הוא מכאני, מופעל בכבל) כך שהכבל מתוח מדי והקלאץ' נמצא בנקודת החיכוך כל הנסיעה.
    5. בקלאץ' הידראולי - מילוי יתר של הנוזל או סתימה באחד מהמעברים במשאבה, מה שגורם לאותה תוצאה (קלאץ' בנקודת החיכוך) כשהנוזל מתחמם ומתרחב. אציין שלא ראיתי תקלה כזאת אף פעם וזה תיאורטי לחלוטין.
    6. בקלאץ' הדראולי - ידיות לא מקוריות, שמפעילות לחץ קל על הבוכנה גם כשאינן לחוצות וגורמות לאותה תוצאה.
    7. בסבירות מאוד נמוכה - שמן לא מתאים לקלאץ' (שמן עם תוסף נוגד החלקה, או סתם סינטטי מלא שלא מסתדר עם החומר של הרפידות - שמעתי על תופעות כאלה בכלים מסויימים). הייתי מנסה במקומך למלא שמן "פשוט יותר" בסגנון המוטול 5100 ולראות האם זה מעלים את הבעיה.
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 16-08-2021 בשעה 19:50.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 20-06-2021, 23:49
  2. TCS בביטוח הפול ? דורשים אישור ?
    על ידי raam123 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 01-01-2020, 12:12
  3. מבחן השוואתי: נייקדים בינוניים וזולים 2017
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 20:56
  4. הורדת מחירי ביטוח הפול - מתי?
    על ידי Oznik בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-08-2015, 17:34
  5. מבקש המלצה על קטנוע 200-250 בתקציב זעום
    על ידי guyg בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 30-06-2015, 19:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO