עכשיו הרכיבו לך קלאץ חדש?
אני במקומך יוצא עם האופנוע מהמוסך ונוסע למישהו אחר שמבין באמת מה עושים שיפתח ויראה אם הרכיבו הכל כמו שצריך.
בתדירות שהולך לך קלאץ יש בעיה ברוכב או באופנוע. אין אופצייה ג'.
נכון- לגשת למישהו שיפתח ויבדוק יעלה כסף שממש לא בא לך לשפוך אבל אם יתגלה שהכל מורכב כמו שצריך, תצטרך להתעמק במה אתה עושה לא נכון. אולי אפילו פגישה אחד על אחד עם איזה מדריך שיראה מה אתה עושה לא נכון.

כל הדרכים עולות כסף וזמן. אבל נראה לי שלהחליף קלאץ כל 10 אלף, זו האופצייה היקרה מכולן.
מספיק שיש שם איזו שייבה שלא הרכיבו והכל בגלל זה. לא מעט מכונאים פשוט מפרקים מה שיש, ומרכיבים לפי איך שפירקו. יש מצב שמשהו שם היה משובש מלכתחילה וכל פעם מרכיבים לך את זה לא טוב בחזרה. בתום לב.