נשמע מהתגובות שלך שלא מדובר על התנהגות שלך על הכלי אלה כשל מכני.
העברת הילוכים בקוויקשיפטר זה נהדר לאופנוע. גם להעביר ללא קלאץ בתזמון לא עושה שום נזק. 130 אלף קמ על אותו הקלאץ באופנוע ליטר פלוס. והעברתי הילוכים ללא קלאץ עם קלאץ ונשמע בשימוש די דומה לשימושים שלך. אומנם זה היה יפני אבל עדיין.
מכאן אני מניח שמדובר בתקלה.
קראתי איפה שהוא שזה יכול להיות המחשב של האופנוע שמנתק את הקלאץ או משהו אחר אבל זה ממש לונג שוט.
לרפידות של הקלאץ יש מידה. ניתן למדוד עם מיקרומטר. האם כשפתחו בדקו?