עמוד 2 מתוך 6 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 85

אשכול: סיכום חמישה חודשים ו 12K על אופנוע חשמלי, Zero SR

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110

    בעלים חדש ובינתיים מרוצה של זירו sr

    אז ככה: קניתי זירו sr לפני חודש ו-5 ימים, הספידומטר כבר על 3200 ק"מ.... נוסע איתו כ"ס-נצרת 3 פעמים בשבוע, 84 ק"מ לכל כיוון.
    מאחר ועשיתי את הדרך הזו עם וורסיס 1000 לפני הזירו, יכול לומר שמדובר בחוויה אחרת לחלוטין:
    1. זה כל כך זול שזה לא נתפש...מטעין בחניון של הבית ובחניון בעבודה-3200 ק"מ שלא עלו לי שקל 1. לשם השוואה הורסיס 1000 רק בדלק העלות הייתה 1585 ש"ח, טיפול קטן 18k עלה 1400 ש"ח לעומת 200 שיעלה בזירו (לא ממש טיפול, בדיקת כבלים, צמיגים, רפידות).
    2. אכן, המכלולים ברמה הגבוהה ביותר, לא יזיק דיסק נוסף מקדימה.
    3. הסיבובים בואדי ערה פשוט תענוג, הממזר הקטן יודע לעשות את העבודה.
    4. כנראה שמחר ארכוש מטען מהיר שמטעין מ-0% ל-100% בפחות משעתיים. אם כן, אשמח לעדכן לגבי החוויה מאחר ומשנה לחלוטין את הטווח ותכנוני הנסיעה.
    5. הפורש ברמזור לא ממש ידעה מה קרה כשיצאנו יחד בתאוצה, לקח לה כמה שניות להדביק את הפער ואז כבר עברו אותנו על 200+ רק מהעצבים...
    Attach=config]114[/attach
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    משהו לא ברור לי: מנועים חשמליים ידועים בנצילות הגבוהה שלהם. להתפתחות חום יש משמעות אחת: ירידה (ולפי התיאור שלך, דרמטית) בנצילות. אשמח להסבר. כמוכן, מה הסיבה שלא קיים מנגנון לסילוק החום? אולי זה כי לא רוצים לתת לבעל האופנוע לגמור את הסוללה מהר מדי ולדווח שהטווח בין טעינות הוא ממש קטן?
    רוב המנועים החשמליים (ממה שאני מכיר מאופניים לא מאופנועים) מגיעים לנצילות גבוהה של 80-90%. אבל ככל שעולים במהירות בדרך כלל הנצילות יורדת (לא ביחס ישר) עד שמגיעים לhotsopt שזה יהיה בדר"כ באיזור ה70-80% מהכוח המקסימלי שמנוע יכול לייצר ואצלו זה יותר מסובך כי אופנוע נתקל בפקטור של התנגדות אוויר משמעותית בהרבה.

    אז אני מניח שאפילו עם הניצולת מאוד טובה של 90%, עדיין 10% שהופכים לחום במתחים הגבוהים (מאוד) שהאופנוע הזה עובד זה כבר יותר מדי חום בשבילו.
    אני הולך בחישוב גס ומאוד לא מדויק ע"פ הנתונים מכאן: http://cars.walla.co.il/item/2759010
    יש לו: 11.4 קו"ש, וזה מספיק ל112 ק"מ במהירות 112 קמ"ש (עיגלתי מ113), ז"א שב112 קמ"ש הוא צורך בדיוק 11.4 קו"ש. קח מזה 10% לחום - 1140KW. זה מלא!! וזה ב112 קמ"ש. אם נניח שב150-160 זה יורד ל75% ניצולת אז אנחנו כבר מדברים על מעל 3K רק לחום.

    שאלות: מה המתח שהמערכת עובדת בו ואיזה קירור יש לאופנוע? (באופניים זה תמיד אוויר, מקסימום עם תוספת של צלעות קירור)
    נערך לאחרונה על ידי mudale222; 10-06-2015 בשעה 22:25.

  3. #18
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    רוב המנועים החשמליים (ממה שאני מכיר מאופניים לא מאופנועים) מגיעים לנצילות גבוהה של 80-90%. אבל ככל שעולים במהירות בדרך כלל הנצילות יורדת (לא ביחס ישר) עד שמגיעים לhotsopt שזה יהיה בדר"כ באיזור ה70-80% מהכוח המקסימלי שמנוע יכול לייצר ואצלו זה יותר מסובך כי אופנוע נתקל בפקטור של התנגדות אוויר משמעותית בהרבה.

    אז אני מניח שאפילו עם הניצולת מאוד טובה של 90%, עדיין 10% שהופכים לחום במתחים הגבוהים (מאוד) שהאופנוע הזה עובד זה כבר יותר מדי חום בשבילו.
    אני הולך בחישוב גס ומאוד לא מדויק ע"פ הנתונים מכאן: http://cars.walla.co.il/item/2759010
    יש לו: 11.4 קו"ש, וזה מספיק ל112 ק"מ במהירות 112 קמ"ש (עיגלתי מ113), ז"א שב112 קמ"ש הוא צורך בדיוק 11.4 קו"ש. קח מזה 10% לחום - 1140KW. זה מלא!! וזה ב112 קמ"ש. אם נניח שב150-160 זה יורד ל75% ניצולת אז אנחנו כבר מדברים על מעל 3K רק לחום.

    שאלות: מה המתח שהמערכת עובדת בו ואיזה קירור יש לאופנוע? (באופניים זה תמיד אוויר, מקסימום עם תוספת של צלעות קירור)
    קבל תיקון-הכתבה בוואלה היא לדגם 2014. דגם 2015 כבר עם 12.5 קווט"ש

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    יש לי בעיה אמתית כשמתחילים להתייחס לאופנוע כאל קופת חיסכון.

    אמת, נושא החזקת הכלי ומחיר הטיפול מדיר שינה מהרבה רוכבים
    ומהווה מחסום לרבים אבל...

    אם האופנוע נקנה מראש על מנת להתגבר על כיסוי מרחק בצורה היעילה
    ביותר, ניתן לקבל. אבל אז אפשר גם לנסוע בטרמפים, להתגנב לרכבת,
    לקחת אוטו שלא שלך וכד'.

    הונדה אינובה 125 יכולה לתת גם פתרון מצוין לחיסכון בדלק והחזקה
    וניתן להשיג אותה במחיר נמוך ממחיר הזירו.

    אבל...ופה האבל הגדול!:

    להתחיל לחשב נסיעה לפי מרחקים, לא לצאת לטיול אופנועים כי אין
    ממש סיכוי שתשלים צד אחד שלו כי יגמר החשמל.

    להגיע למקום ולבקש טובות של אחרים לנק' חשמל, מעריך וכד'.

    באיזה מקום ההרגשה שלי שאופנוע כזה מסרס אותך, הקופיקו של
    רונן מקבל בננה ב-150 במקום ליטוף נעים בגב.

    חישובי המתמטיקה קלים יותר כשאתה רוכב במהירות 80 לחסוך בסוללה.
    דפיקות הלב והלחץ שלא תגיע ליעד מעודדות בעיות רפואיות יקרות הרבה
    יותר מחיסכון בדלק.

    אנרגיה חלופית לדלק תחליף את מנוע הבעירה הפנימי זה ברור, הטכנולוגיה
    מתקדמת בצעדי ענק לשינוי מבורך שיביא איתו יתרונות וחסרונות כאחד.

    העניין זה האם זה הזמן להחליף את האופנוע הנאמן בכלי שכרגע נותן פחות
    מיותר ורק הצד הכלכלי שלו מלטף את הארנק?

    האם
    הדיסוננס הקוגניטיבי
    שלנו לא מפצה במחשבה על חיסכון
    על הרבה מדי דברים אחרים?

    האם הייתי קונה אופנוע, שכרגע מגביל אותי הרבה יותר מאשר משחרר
    אותי באמת רק במחיר החיסכון?

    אני על ההנאות הקטנות שלי בחיים מוכן לשלם גם מחירים לא תמיד הגיוניים.
    אצלי החיים הם לא חישוב כלכלי טהור, יש הרבה מקום לגחמות.

    וסבתא ננה הייתה אומרת: "מי שמחליט להשתכר, לא סופר את הכוסות!"
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #20
    Member הסמל האישי של רונן
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    שומרון
    הודעות
    164
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יש לי בעיה אמתית כשמתחילים להתייחס לאופנוע כאל קופת חיסכון[/b]
    רן היקר, לפי ההיכרות הוירטואלית ארוכת השנים איתך, להערכתי, אתה האדם האחרון לו יתאים אופנוע חשמלי.
    זה לא אופנוע לרומנטיקנים חסרי תקנה... זה אופנוע לאנשי מחשבים שהחיים אצלם מתוכננים בטבלאות אקסל עד הפנסיה...
    ורגע, בא נחשוב כמה פעמים טיילתי עם האופנוע ב 10 השנים האחרונות... אמממ... לא נעים, אבל זה סה"כ פעמיים.
    בקיצור, זה לא בדיוק "אופנוע" עם כל הדימויים, השמן והידיים המפויחות, זה כלי הייטקי לנסיעות יומיומיות שהרכיבה עליו דומה לרכיבה על אופנוע רגיל.
    הרבה פעמים אני מרגיש שאני רוכב על איזו גשושית חשמלית במאדים.
    וכמו שכתבתי בעבר, כדי שהחויה תהיה מושלמת, חייבים גם אופנוע אספנות בשביל הנשמה (אני בחפירות לאישתי בנושא, מקווה שבסוף יתקבל אישור לאיזה vmax 1985...)

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,197
    והשאלה העתידית:מה תעשה איתו אחרי 5 שנים.
    הפיתרון היקר:מחליף מצברים בעלות מפגרת.
    הפיתרון הפחות יקר:מרכיב מנוע אמיתי במקומו ונוסע לשלום ולהתראות.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי רונן צפיה בהודעה
    רן היקר, לפי ההיכרות הוירטואלית ארוכת השנים איתך, להערכתי, אתה האדם האחרון לו יתאים אופנוע חשמלי.
    זה לא אופנוע לרומנטיקנים חסרי תקנה... זה אופנוע לאנשי מחשבים שהחיים אצלם מתוכננים בטבלאות אקסל עד הפנסיה...
    ורגע, בא נחשוב כמה פעמים טיילתי עם האופנוע ב 10 השנים האחרונות... אמממ... לא נעים, אבל זה סה"כ פעמיים.
    בקיצור, זה לא בדיוק "אופנוע" עם כל הדימויים, השמן והידיים המפויחות, זה כלי הייטקי לנסיעות יומיומיות שהרכיבה עליו דומה לרכיבה על אופנוע רגיל.
    הרבה פעמים אני מרגיש שאני רוכב על איזו גשושית חשמלית במאדים.
    וכמו שכתבתי בעבר, כדי שהחויה תהיה מושלמת, חייבים גם אופנוע אספנות בשביל הנשמה (אני בחפירות לאישתי בנושא, מקווה שבסוף יתקבל אישור לאיזה vmax 1985...)
    קיבלתי, ומסיר בפינך את הכובע!

    בזכות אנשים כמוך, הטכנולוגיה הזו תתפתח.

    אם היו שואלים אותי, היינו נתקעים באופנועים יפניים אטמוספריים
    מרובעי צילינדר שילדת ברזל ומיכל טיפה. או בבוקסרים גרמניים
    קשישים מקוררי אויר. - רן
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    והשאלה העתידית:מה תעשה איתו אחרי 5 שנים.
    הפיתרון היקר:מחליף מצברים בעלות מפגרת.
    הפיתרון הפחות יקר:מרכיב מנוע אמיתי במקומו ונוסע לשלום ולהתראות.
    לפי התחשיב, אתה יכול לזרוק אותו. החסכון מכסה את ההשקעה. אם לשר התחבורה היה יותר שכל משומן הוא היה דוחף את הכלי הזה בכל דרך אפשרית

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי הפלג הצפוני צפיה בהודעה
    והשאלה העתידית:מה תעשה איתו אחרי 5 שנים.
    הפיתרון היקר:מחליף מצברים בעלות מפגרת.
    הפיתרון הפחות יקר:מרכיב מנוע אמיתי במקומו ונוסע לשלום ולהתראות.
    הפתרון הכללי הקר והמחושב, לזרוק לפח, כיוון שהחיסכון בהוצאות במהלך
    החמש שנים שאופנוע היה איתו כיסה את מחיר הקניה וכרגע השווי שלו אפס או
    אפילו פחות מזה...

    כלכלן מהנדס מכונות ואיש מחשבים נסעו ברכב לי-ם.

    בקסטל הרכב מקרטע.

    מהנדס המכונות אומר: "בואו נפתח מנוע, נראה מה קרה"

    הכלכלן אומר: "עזוב נזמין מונית, גרר, נשלח למוסך, את הסכום נחלק בשלוש ונגיע לחתימת העסקה בזמן נרוויח הון".

    איש החשבים אומר: "נסגור חלונות, נכבה ונדליק מחדש והכל יהיה בסדר..."

    כל אחד ותפיסת עולמו אין אמת אחת!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #25
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    למה להחליף מצברים אחרי 5 שנים?
    אני זוכר דיבורים דומים על הפריוס ועלות החלפת הסוללות אחרי שתסתיים האחריות. בבדיקה האחרונה שביצעו בקונסיומר ריפורט,
    בקושי מצאו מכוניות שהחליפו סוללות גם אחרי 300,000 ק"מ ו- 12 שנה על הכביש.
    החלפת סוללות כזו יכולה להתבצע בתנאי שהטכנולוגיה קפצה קדימה וישתלם להשקיע 40,000 ש"ח, לקבל טווח של מאות ק"מ ללא טעינה ו/או טעינה מהירה של 20 ד' (כבר קיים כיום, עדיין יקר לייצור המוני).

    לגבי האופנוע-אין ספק שאינו מתאים עדיין לאופנועני סוף השבוע. ליום-יום הוא קרוב להיות מושלם ובעלויות אחזקה מצחיקות.

  11. #26
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    שי אגסי - רק למקרה ואתה גולש פה... תראה איך דברים יכולים לעבוד כשלא עושים יותר מדי רעש וצלצולים.
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

  12. #27
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    יש לי בעיה אמתית כשמתחילים להתייחס לאופנוע כאל קופת חיסכון.

    אמת, נושא החזקת הכלי ומחיר הטיפול מדיר שינה מהרבה רוכבים
    ומהווה מחסום לרבים אבל...

    אם האופנוע נקנה מראש על מנת להתגבר על כיסוי מרחק בצורה היעילה
    ביותר, ניתן לקבל. אבל אז אפשר גם לנסוע בטרמפים, להתגנב לרכבת,
    לקחת אוטו שלא שלך וכד'.

    הונדה אינובה 125 יכולה לתת גם פתרון מצוין לחיסכון בדלק והחזקה
    וניתן להשיג אותה במחיר נמוך ממחיר הזירו.

    אבל...ופה האבל הגדול!:

    להתחיל לחשב נסיעה לפי מרחקים, לא לצאת לטיול אופנועים כי אין
    ממש סיכוי שתשלים צד אחד שלו כי יגמר החשמל.

    להגיע למקום ולבקש טובות של אחרים לנק' חשמל, מעריך וכד'.

    באיזה מקום ההרגשה שלי שאופנוע כזה מסרס אותך, הקופיקו של
    רונן מקבל בננה ב-150 במקום ליטוף נעים בגב.

    חישובי המתמטיקה קלים יותר כשאתה רוכב במהירות 80 לחסוך בסוללה.
    דפיקות הלב והלחץ שלא תגיע ליעד מעודדות בעיות רפואיות יקרות הרבה
    יותר מחיסכון בדלק.

    אנרגיה חלופית לדלק תחליף את מנוע הבעירה הפנימי זה ברור, הטכנולוגיה
    מתקדמת בצעדי ענק לשינוי מבורך שיביא איתו יתרונות וחסרונות כאחד.

    העניין זה האם זה הזמן להחליף את האופנוע הנאמן בכלי שכרגע נותן פחות
    מיותר ורק הצד הכלכלי שלו מלטף את הארנק?

    האם
    הדיסוננס הקוגניטיבי
    שלנו לא מפצה במחשבה על חיסכון
    על הרבה מדי דברים אחרים?

    האם הייתי קונה אופנוע, שכרגע מגביל אותי הרבה יותר מאשר משחרר
    אותי באמת רק במחיר החיסכון?

    אני על ההנאות הקטנות שלי בחיים מוכן לשלם גם מחירים לא תמיד הגיוניים.
    אצלי החיים הם לא חישוב כלכלי טהור, יש הרבה מקום לגחמות.

    וסבתא ננה הייתה אומרת: "מי שמחליט להשתכר, לא סופר את הכוסות!"
    וואו, כמה שאני מתחבר.
    אני אדם שסופר כל שקל ומחשב את ההוצאות החודשיות שלו על אקסל ועדיין לגבי הרכיבה, זה בא ממקום אחר לגמרי.
    אני לא יכול לדמיין רכיבה על אופנוע בלי רטט ורעש של מנוע.
    גם חישוב תמידי של "עד לאן אני יכול להגיע" (כפי שתיארת יפה בכתבה שלך בפולגז לגבי הירידה לים המלח), זה ממש לא בשבילי.
    למרות שאני נוסע על האופנוע כל יום לעבודה הלוך חזור ופעמיים בחודש לטיול, אצלי האופנוע הוא לא כלי תחבורה.
    אם הייתי רוצה, הייתי יכול לקבל רכב חברה או לקנות סוזוקי אלטו ולחסוך בהוצאות.
    אופנוע זו גחמה, והנאה בלתי רציונאלית מתחושת חופש שלא ניתנת להסבר בשום צורה.
    אצלי זה דומה לצניחה (שעשיתי בעבר) או צלילה (שאני עושה כבר 30 שנה).
    מין תחושה של שחרור מוחלט מדאגות.
    מצטער אבל ה - Zero פשוט לא עושה לי את זה

  13. #28
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    140
    בפרפראזה למכוניות, גם אני אמרתי את אותו הדבר עד שהזדמן לי לקחת סיבוב על Tesla S. בלי רטט, בלי רעש אבל מרגש כמו שום דבר שניסיתי על ארבעה גלגלים לפני זה.

    אני מאמין שיבואו אופנועים עם מכלולים ברמה גבוהה שהמטרה שלהם היא לא חיסכון או פרקטיות וירגשו גם את מי שרוכב על אופנועים רוטטים ומרגשים של היום.

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    איך זה עובד באמת עם ההטענות? כאילו, נגיד ונשאר 5% בטרייה והבן אדם מגיע לתחנת דלק (והבאה כבר מחוץ לטווח) והמתדלק לא מסכים לו להטעין מהשקע כי הוא אומר שבעל הבית לא מאשר. מה עושים?

  15. #30
    Member הסמל האישי של guyt
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    299
    ציטוט נכתב במקור על ידי Fistuk צפיה בהודעה
    בפרפראזה למכוניות, גם אני אמרתי את אותו הדבר עד שהזדמן לי לקחת סיבוב על Tesla S. בלי רטט, בלי רעש אבל מרגש כמו שום דבר שניסיתי על ארבעה גלגלים לפני זה.

    אני מאמין שיבואו אופנועים עם מכלולים ברמה גבוהה שהמטרה שלהם היא לא חיסכון או פרקטיות וירגשו גם את מי שרוכב על אופנועים רוטטים ומרגשים של היום.
    מסכים בהחלט. זה בוודאות יגיע.
    כמו כל הדברים הטובים שמגיעים מעולם הרכב, הדו גלגלי נזכר בזה רק 15 שנה אח"כ...
    SYM SuperPure 50 - כוח מתפרץ במחסן || Honda XR125L - אהבה מהילוך ראשון נמכר ||
    Suzuki DR350SE - כמו יין, משתבח עם הזמן נמכר || Suzuki SV650N - מנוע V כלבבי נמכר ||
    Honda CB1000R - סכין יפנית נמכר || KTM 125 EXC - הקטום הכתום והשסתום נמכר ||
    Yamaha MT09 Tracer - השילוש הקדוש נמכר || Suzuki GSR 750 - משעמם כמו השגרה נמכר ||
    Kawasaki Z900 - בקרות זה לחלשים נמכר || BMW S1000R

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) קטנוע ג'וי-מקס Xi לא מניע אחרי חמישה ימים
    על ידי asaf1802 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 17:24
  2. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 17-05-2016, 20:43
  3. מנוף ידני/חשמלי להרמת אופנוע
    על ידי tomy669 בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 00:55
  4. איפסון אופנוע לתקופה של 3 חודשים
    על ידי snirw בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-08-2015, 17:57
  5. חמישה דברים שכל אופנוען צריך לדעת על האי-מאן
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-06-2015, 23:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO