איזה יפיוף
כשהטכנולוגיה הזאת תתקדם ותוזל קצת בלי לחשוב פעמיים זורק את הבנזין
אם זה היה מספיק חשוב למישהו היו עושים את זה.. זה לא בעיה בכלל.. צריך להוסיף בתוך הג'אנט סטריפים של חימום וחיישן וטמפרטורה שיפעיל אותם.
מחשב יש כבר לכל אופנוע\רכב. המערכת החשמלית תהיה קצת יותר עמוסה, יש חיישן טמפרטורה חיצוני שדואג לתערובת אוויר\דלק אז אפשר להיעזר בנתונים שלו לחישובים, ואז כל מה שנשאר וצריך זה קצת ניסוי וטעייה ויצירת טבלה שעל פיה הסטריפים ידלקו ולכמה זמן.
לפחות זה נראה לי לא בעייה... אבל מה אני מבין
ייקר עוד קצת את האופנוע ויוסיף משקל.
איך אתה מעביר חשמל לסטריפים?
מהטבור של הגלגל.. בדיוק כמו שעושים בכל אופניים חשמליים.
מממ, זה צריך להיות מעניין... הסוללה הכי קטנה של הZERO אם אני זוכר נכון זה 10KW. אז הוא צריך מטען של 10KW שעה ...
10,000/220=45 אמפר. והמטען יצרוך יותר מזה אם זה רק הoutput שלו.
חחח צריך 8 פאזי בבית![]()
כמה עולה הכלי?
איזה סוג סוללות יש באופנוע?
מורכבות מתאים תוצרת SR,או גנריים?
זה בטרייה nmc שמיוצרת עי חברה שנקראת farsis, מה שבעיקר מיוחד בה זה הצורה השטוחה של התאים, ככה אין שום בזבוז של מקום בניגוד לצילינדרים.
הבטריות מגיעות במתח נומינלי של 60+-90+ בכוונת תחילה בשביל לא לעבור את ה100 ולהגיע למתחים מסוכנים לאדם.
אין בעיה, זו הכתובת של השרשור המקורי: http://electricmotorcycleforum.com/b...p?topic=3949.0
וכאן לינק לשרטוט: http://electricmotorcycleforum.com/b....0;attach=3262
רק צריך להזהר, אני מכיר מישהו שבנה את המטען ומשום מה נגרם לו נזק לכרטיס ההטענה.
קצת מוריד את החשק לבניית מטען לבד...
סוללות ליתיום ברזל?
אם הסוללות שטוחות אין סיכוי להכין פאק גדול של סוללות לבד
מעניין מאוד. שוקל ברצינות לקנות zero sr. בינתיים הנסיעות שלי זה 110 ק''מ ליום אז זה קצת גבולי אז מפחיד להתקע אם במקרה שכחת להטעין או היה פרק בהטענה
Sent from my SM-J500F using Tapatalk