תוצאות 1 עד 15 מ 85

אשכול: סיכום חמישה חודשים ו 12K על אופנוע חשמלי, Zero SR

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    משהו לא ברור לי: מנועים חשמליים ידועים בנצילות הגבוהה שלהם. להתפתחות חום יש משמעות אחת: ירידה (ולפי התיאור שלך, דרמטית) בנצילות. אשמח להסבר. כמוכן, מה הסיבה שלא קיים מנגנון לסילוק החום? אולי זה כי לא רוצים לתת לבעל האופנוע לגמור את הסוללה מהר מדי ולדווח שהטווח בין טעינות הוא ממש קטן?
    רוב המנועים החשמליים (ממה שאני מכיר מאופניים לא מאופנועים) מגיעים לנצילות גבוהה של 80-90%. אבל ככל שעולים במהירות בדרך כלל הנצילות יורדת (לא ביחס ישר) עד שמגיעים לhotsopt שזה יהיה בדר"כ באיזור ה70-80% מהכוח המקסימלי שמנוע יכול לייצר ואצלו זה יותר מסובך כי אופנוע נתקל בפקטור של התנגדות אוויר משמעותית בהרבה.

    אז אני מניח שאפילו עם הניצולת מאוד טובה של 90%, עדיין 10% שהופכים לחום במתחים הגבוהים (מאוד) שהאופנוע הזה עובד זה כבר יותר מדי חום בשבילו.
    אני הולך בחישוב גס ומאוד לא מדויק ע"פ הנתונים מכאן: http://cars.walla.co.il/item/2759010
    יש לו: 11.4 קו"ש, וזה מספיק ל112 ק"מ במהירות 112 קמ"ש (עיגלתי מ113), ז"א שב112 קמ"ש הוא צורך בדיוק 11.4 קו"ש. קח מזה 10% לחום - 1140KW. זה מלא!! וזה ב112 קמ"ש. אם נניח שב150-160 זה יורד ל75% ניצולת אז אנחנו כבר מדברים על מעל 3K רק לחום.

    שאלות: מה המתח שהמערכת עובדת בו ואיזה קירור יש לאופנוע? (באופניים זה תמיד אוויר, מקסימום עם תוספת של צלעות קירור)
    נערך לאחרונה על ידי mudale222; 10-06-2015 בשעה 22:25.

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2015
    מיקום
    כפר סבא
    הודעות
    110
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    רוב המנועים החשמליים (ממה שאני מכיר מאופניים לא מאופנועים) מגיעים לנצילות גבוהה של 80-90%. אבל ככל שעולים במהירות בדרך כלל הנצילות יורדת (לא ביחס ישר) עד שמגיעים לhotsopt שזה יהיה בדר"כ באיזור ה70-80% מהכוח המקסימלי שמנוע יכול לייצר ואצלו זה יותר מסובך כי אופנוע נתקל בפקטור של התנגדות אוויר משמעותית בהרבה.

    אז אני מניח שאפילו עם הניצולת מאוד טובה של 90%, עדיין 10% שהופכים לחום במתחים הגבוהים (מאוד) שהאופנוע הזה עובד זה כבר יותר מדי חום בשבילו.
    אני הולך בחישוב גס ומאוד לא מדויק ע"פ הנתונים מכאן: http://cars.walla.co.il/item/2759010
    יש לו: 11.4 קו"ש, וזה מספיק ל112 ק"מ במהירות 112 קמ"ש (עיגלתי מ113), ז"א שב112 קמ"ש הוא צורך בדיוק 11.4 קו"ש. קח מזה 10% לחום - 1140KW. זה מלא!! וזה ב112 קמ"ש. אם נניח שב150-160 זה יורד ל75% ניצולת אז אנחנו כבר מדברים על מעל 3K רק לחום.

    שאלות: מה המתח שהמערכת עובדת בו ואיזה קירור יש לאופנוע? (באופניים זה תמיד אוויר, מקסימום עם תוספת של צלעות קירור)
    קבל תיקון-הכתבה בוואלה היא לדגם 2014. דגם 2015 כבר עם 12.5 קווט"ש

אשכולות דומים

  1. (כ"ע) קטנוע ג'וי-מקס Xi לא מניע אחרי חמישה ימים
    על ידי asaf1802 בפורום פורום טכני
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 06-07-2016, 17:24
  2. תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 17-05-2016, 20:43
  3. מנוף ידני/חשמלי להרמת אופנוע
    על ידי tomy669 בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 26-03-2016, 00:55
  4. איפסון אופנוע לתקופה של 3 חודשים
    על ידי snirw בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-08-2015, 17:57
  5. חמישה דברים שכל אופנוען צריך לדעת על האי-מאן
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 01-06-2015, 23:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO