אני אנצל את השרשור ואספר לכם קצת מהניסיון שלי עם ה-Continental GT:
איפה שהוא בגיל 16 התחלתי ללטוש עיניים על אופנועים, בתור נער גמעתי כמעט כל כתבה שנכתבה פה, הייתי צמא ללמוד את התחום.
אבל אם לומר את האמת? במשך 14 שנה זה נשאר בגדר חלום רחוק.
ז״א שעל הנייר יש לי הרבה ידע, אבל ניסיון? כלום.
פה ושם רכבתי קצת, הוצאתי רשיונות , היה לי קטנוע חצי שנה … אבל מעבר לזה נאדה.
המשכתי והמשכתי לחלום.
הכיוון שלי תמיד היה קפה רייסרים וזה אומר שבתור נער חלמתי על ה-W800 של קוואסקי- בתקופות שמטרו הביאו אותו.
כשהתבגרתי עשיתי עליו רכיבת מבחן ודווקא פחות התחברתי.
במקביל האינפילדים התחילו להיכנס לארץ (תחילה ביבוא של איתן ועכשיו ביבוא של ד.ל.ב).
ובמשך כל הזמן היה האינפילד לא היה עבורי כלי ליומיום , מאותן הסיבות שגם אתם לא רואים בו כלי ליומיום - מנוע 500 שמייצר כמות כח של קטנוע 250. זה לא מה שאני מחפש.
ברגע שאינפילד הציגה את ה-GT650 והביקורות בעולם התחילו להיערם, נדלקתי לגמרי והרגשתי ש-It’s now or never.
אז הסיפור שלי מתחיל לפני מספר חודשים, פניתי לד.ל.ב ומהר מאוד התחלתי להתכתב בוואטסאפ עם שלומי (מנהל המותג)עד שיום אחד קיבלתי ממנו שיחה של ׳הם בדרך׳… מפה לשם לקחתי לי עוד חודש ואז תיאמתי נסיעת מבחן. רכיבת מבחן קטנה על ה-GT הספיקה לי בכדי להבין שזה מה שאני מחפש:
כלי עם טונה של אופי ומספיק כח שיאפשר לי לנסוע ביומיום וגם לטיולים ולהינות מזה.
באינפילד אין שום דבר מודרני (פרט ל-ABS) וזה כל מה שחיפשתי אי פעם באופנוע.
כי כמו שחלקכם נהנה לקרוא סקירות על כלים ורכבים ישנים, אני נהנה לרכב על כאלה
חיפשתי לי כלי שיאפשר לי לנסוע בצורה בטוחה ונוחה על מהירויות שיוט של 100-140 קמ״ש
ושם ה-GT מצטיין.
קפיצה קטנה משוהם לעפולה ? קטן עליו.
גיחה לים המלח בשבת? למה לא?
אגב בשונה מהאינטרספטור - הישיבה על ה-GT היא הדוקה יותר
בתוך העיר זה יכול להתיש כי אתה בזווית שהיא קצת קרבית.
אבל מחוץ לעיר זה תענוג של ממש ואני מוצא עצמי נהנה מרכיבות ארוכות איתו מאוד.
אני מתייחס עליו כאל קפה רייסר קרוזר וכך גם הלכה למעשה כל הרכיבה שלי:
ז״א שאני לא מחפש לתת פיקים של כח אלא לשייט על מהירות קבועה לאורך כמה שיותר זמן.
וזאת חוויה אחרת לגמרי.
רכיבה בזוג? לא מזיז לו כל כך... גם לא בטיולים ארוכים.
יש משהו רומנטי בעיני בפשטות שלו: אין מערכות מסובכות, אין מסך מתקדם ואין שום דבר שמזכיר ולו בקצת אופנוע מודרני
לפני כמה שבועות עשיתי החלפות עם אחי, הוא רוכב על ורסיס 650 חדשה.
עליתי על האופנוע שלו ופשוט נדהמתי מכמה שהוא נוח, ואיך שהכל משורטט סביב הרוכב.
בפעם הראשונה רכבתי על כלי ולא הרגשתי רוחות ולא הרגשתי איזה שהיא ויברציה.
אבל באותה נשימה אני גם תמיד נוהג לספר שהחיוך שהיה על הפרצוף של אחי כשהוא ירד מהאינפילד שלי היה שווה הכל.
כי לפעמים זה לא כמה הכלי נוח או כמה כח הוא מייצר , אלא זה מכלול החלקים שמרכיבים את השלם - ובזה האינפילד נוגע הכי הרבה.
קיצר חפרתי .
IMG_0281.jpg