עמוד 3 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 71

אשכול: גולשים כותבים: רויאל אנפילד אינטרספטור ברכיבת התרשמות

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    כלי רכב עם מנוע מקורר אויר תוכנן מאפס בשנת 2019? אולי ביקום מקבילי.
    הנה, הוצאת את עצמך ליצן.
    עכשיו אתה מוזמן לגשת ולבדוק את העובדות.


    קקטקוב,
    אין מה לעשות, כשאתה הופך לדמות ציבורית, או מעלה תוכן ציבורי, תמיד יהיו טוקבקיסטים/טרולים. אם מדובר במשהו חד פעמי, פשוט מתעלמים. אם יש טרולים שבאופן עקבי לא תורמים לשום דיון ענייני, הרי שבדיוק לשם כך קיימת רשימת החסומים.
    נכון, לפעמים מפתה לראות מה רשום בהודעה של הטרול, אבל אחרי כמה פעמים שפותחים ורואים שזה השיט הרגיל, הסקרנות מתפוגגת.
    5ני לא קורא לזה סתימת פיות. אני קורא לזה "סינון רעשים".
    אני בעצמי יכול להיות טרול לא קטן.
    כך שלפעמים לא אכפת לי לשתף פעולה... כשיש בצד השני מישהו חכם, זה יכול להיות מבדר.
    לצערי, מ-xlib הבידור לא משהו. פרימיטיבי מדי, ותמיד פועל באותה צורה - מסלף עובדות, מציג מגוון טענות לא מדוייקות או לא נכונות ונהנה לראות אחרים רצים בניסיון להפריך אותן. כשהם חוזרים עם הוכחות, הוא פשוט זורק את הטענה המסולפת הבאה.

    וכמובן שתודה לכל המפרגנים! אני מאוד מעריך את התגובות, ושמח לראות שהכתבה והפורמט (הארוך) מוצאים את הקורא שלהם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    קוסטה, בתור אחד שמכונות וציוד בפרט והרטרו בכלל (פטיפונים, רכבים, סקטים) לא מפעילים אצלו צד רומנטי, נהניתי מאוד לקרוא את החוויות והתובנות.
    הרגשתי שאני רוכב איתך.
    סחה על הכישרון.
    ניכר שהאופנוע היה מהנה עבורך. במקום אחר ובתנאים מסויימים יכול להיות שהייתי שוקל אבל בארץ ישראל כאן ועכשיו זה אחד הכלים האחרונים ברדאר שלי.
    מעבר לפאן ברכיבה חזקה, אני צריך כוח לעקוף כמעט בכל מהירות ולשייט בלי בעיה מעל למהירות התנועה מסביב -בשביל השקט הנפשי שלי.
    מעדיף לנסוע ברכב מלרכוב בכביש 1 או 5 עם ערסים שוודים שנצמדים ומהבהבים מאחור.
    תעשה עוד סקירות.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    קוסטה, בתור אחד שמכונות וציוד בפרט והרטרו בכלל (פטיפונים, רכבים, סקטים) לא מפעילים אצלו צד רומנטי, נהניתי מאוד לקרוא את החוויות והתובנות.
    הרגשתי שאני רוכב איתך.
    סחה על הכישרון.
    ניכר שהאופנוע היה מהנה עבורך. במקום אחר ובתנאים מסויימים יכול להיות שהייתי שוקל אבל בארץ ישראל כאן ועכשיו זה אחד הכלים האחרונים ברדאר שלי.
    מעבר לפאן ברכיבה חזקה, אני צריך כוח לעקוף כמעט בכל מהירות ולשייט בלי בעיה מעל למהירות התנועה מסביב -בשביל השקט הנפשי שלי.
    מעדיף לנסוע ברכב מלרכוב בכביש 1 או 5 עם ערסים שוודים שנצמדים ומהבהבים מאחור.
    תעשה עוד סקירות.
    וזה בדיוק למה אנפילד מצליח (יחסית) באנגליה, כמעט כל מי שאני מכיר משם מחזיק לפחות 2 אופנועים.
    הרוב לא מסוגלים לחיות עם אופנוע כזה אבל שמדובר באופנוע שני זאת תיהיה גם הבחירה שלי.

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    וזה בדיוק למה אנפילד מצליח (יחסית) באנגליה, כמעט כל מי שאני מכיר משם מחזיק לפחות 2 אופנועים.
    הרוב לא מסוגלים לחיות עם אופנוע כזה אבל שמדובר באופנוע שני זאת תיהיה גם הבחירה שלי.
    קוסטה, בתור אחד שמכונות וציוד בפרט והרטרו בכלל (פטיפונים, רכבים, סקטים) לא מפעילים אצלו צד רומנטי, נהניתי מאוד לקרוא את החוויות והתובנות.
    הרגשתי שאני רוכב איתך.
    סחה על הכישרון.
    ניכר שהאופנוע היה מהנה עבורך. במקום אחר ובתנאים מסויימים יכול להיות שהייתי שוקל אבל בארץ ישראל כאן ועכשיו זה אחד הכלים האחרונים ברדאר שלי.
    מעבר לפאן ברכיבה חזקה, אני צריך כוח לעקוף כמעט בכל מהירות ולשייט בלי בעיה מעל למהירות התנועה מסביב -בשביל השקט הנפשי שלי.
    מעדיף לנסוע ברכב מלרכוב בכביש 1 או 5 עם ערסים שוודים שנצמדים ומהבהבים מאחור.
    תעשה עוד סקירות.
    אני לא חושב שיש בעיה לחיות עם אופנוע כזה בתור כלי תחבורה יומיומי.
    מבחינת ביצועים, הוא מזכיר את הקאוואסאקי נינג'ה 300 - רק שהוא עושה את אותם הדברים בחצי מהסל"ד.
    זה די והותר כדי להתנייד בכל כביש בארץ - ואני לא אומר את זה כנתון תיאורטי, אלא מנסיון של התניידות במגוון רחב של כלים.
    כמובן, שמי שרוצה "כוח לעקוף כמעט בכל מהירות ולשייט בלי בעיה מעל למהירות התנועה מסביב" לא ימצא את מבוקשו כאן (או בכל אופנוע A1 אחר, פרט ל"מוגבלים ברישיון"). למען ההגינות - אתם (רוכבים מנוסים, עם רישיון A ביד שכבר הספיקו להתרגל לאופנועי ליטר) - לא קהל היעד של האופנוע הזה, כך שזה מאוד הגיוני שהוא פחות מדבר אליכם.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #35
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2021
    הודעות
    11
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני לא חושב שיש בעיה לחיות עם אופנוע כזה בתור כלי תחבורה יומיומי.
    היי,
    אני חי עם אופנוע כזה בתור כלי יומיומי. יש לך איתו מספיק כח בכדי לרכב בכל מקום וגם בכדי לצאת לעקיפות והכל.
    נכון, זה לא כלי מושחז אשר נושא את האות R או Z או X בגאווה.
    מדובר בכלי צנוע אשר לא מתאים לכל רוכב.
    אבל, מניסיון, אפשר וראוי לחיות איתו מידי יום.
    לכלי הזה יש כל כך הרבה קסם שאין לכלים אחרים שזה ממכר.
    ויצא לי כבר לגמוע איתו מרחקים של 300 קמ ביום
    יצא לי גם להזדחל איתו בפקקים ולנסוע נסיעות שגרתיות.
    מכולם נהנתי ואחרי כולם בירכתי את עצמי שבחרתי ב-GT.

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    חבר מהשכונה שלי רכש לפני כמה שבועות את הקונטיננטל GT אדום... וואלה מזכיר מאוד את הדוקאטי SS900
    הכלי לא רק נראה יפה, גם מפתיע בחלקות עבודת המנוע, המצמד הרך יחסית לתפעול מכאני ובכללית איכות בנייה סבירה. החבר מציין שהוא מאוד נח וגם יכול לתת קצת בפלילי 160/+ הודים לפרה קדושה (לא בשיוט ארוך מן הסתם כי זה נייקד).
    גם אני לא מתחבר לקטע, אבל הפתיע במראה הקלאסי מול התפעול הנח
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    בו ניצמד למציאות, גם רכב ליסינג עושה שטח, גם אנפילד יכול להקיף את מדינת ישראל ביומיים כל סוף שבוע אבל זה לא היעוד ולרוב הרוכבים הוא לא מתאים ככלי יחיד.

  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בו ניצמד למציאות, גם רכב ליסינג עושה שטח, גם אנפילד יכול להקיף את מדינת ישראל ביומיים כל סוף שבוע אבל זה לא היעוד ולרוב הרוכבים הוא לא מתאים ככלי יחיד.
    אני חושב שיש לך פרספקטיבה קצת מעוותת לגבי רוב הרוכבים בישראל.
    רוב הרוכבים שאני מכיר, מתניידים עם האופנוע בעיקר מהבית לעבודה - נסיעה של 20-50 קילומטר לכל כיוון, ולפחות חלק מהנסיעה עובר בעומס תנועה או בפקק.
    חלקם גם מטיילים בסופי שבוע - טיולי נופים רגועים בלבד (כל רוכבי הספורט שהיו לפני עשור בחבורה, מזמן עברו לאופנוע שטח/ג'יפ/אופניים).
    אני לא אומר שהאנפילד הוא הכלי הכי יעיל למשימה הזאת (ברור שאדוונצ'ר מודרני יהיה נוח יותר) - אבל הוא מספיק יעיל כדי שהבעלים לא יסבול בזמן שהוא עושה את הנסיעות הנ"ל על גביו.
    לפחות בנסיעת הסידורים שלי (כפי שכתבתי - כ-120 קילומטרים של כבישים בינעירוניים בעיקר) ורכיבה של כ-50 ק"מ מהבית ללב ת"א בגשם לא סבלתי על גבי האנפילד.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #39
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לטעמי האנפילד מזכיר את הNC

    כלי לאנשים לא ממהרים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    לטעמי האנפילד מזכיר את הNC

    כלי לאנשים לא ממהרים.
    נכון ששניהם נועדו לאנשים שלא ממהרים, אבל חוץ מזה - קשה לי לחשוב על כלים שונים יותר בתוך אותה קטגוריה
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני חושב שיש לך פרספקטיבה קצת מעוותת לגבי רוב הרוכבים בישראל.
    רוב הרוכבים שאני מכיר, מתניידים עם האופנוע בעיקר מהבית לעבודה - נסיעה של 20-50 קילומטר לכל כיוון, ולפחות חלק מהנסיעה עובר בעומס תנועה או בפקק.
    חלקם גם מטיילים בסופי שבוע - טיולי נופים רגועים בלבד (כל רוכבי הספורט שהיו לפני עשור בחבורה, מזמן עברו לאופנוע שטח/ג'יפ/אופניים).
    אני לא אומר שהאנפילד הוא הכלי הכי יעיל למשימה הזאת (ברור שאדוונצ'ר מודרני יהיה נוח יותר) - אבל הוא מספיק יעיל כדי שהבעלים לא יסבול בזמן שהוא עושה את הנסיעות הנ"ל על גביו.
    לפחות בנסיעת הסידורים שלי (כפי שכתבתי - כ-120 קילומטרים של כבישים בינעירוניים בעיקר) ורכיבה של כ-50 ק"מ מהבית ללב ת"א בגשם לא סבלתי על גבי האנפילד.
    אני מכיר הרבה רוכבים בישראל ומחוצה לה שמתים על רטרו ואני ביניהם אבל הם כמוני לא הצליחו למצוא כלי שמספק את הצרכים שלהם לכן קנו משהוא אחר אבל מי שיש לו כסף לאופנוע שני הולך וקונה רטרו ושם רואים את המכירות של האופנועים מהסוג הזה

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני מכיר הרבה רוכבים בישראל ומחוצה לה שמתים על רטרו ואני ביניהם אבל הם כמוני לא הצליחו למצוא כלי שמספק את הצרכים שלהם לכן קנו משהוא אחר אבל מי שיש לו כסף לאופנוע שני הולך וקונה רטרו ושם רואים את המכירות של האופנועים מהסוג הזה
    אני יודע איזה אופנוע רטרו יספק את הצרכים שלי...
    ימאהה XJR1300. רק חבל שהוא לא מיוצר יותר ומעולם לא הגיע לארץ.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני יודע איזה אופנוע רטרו יספק את הצרכים שלי...
    ימאהה XJR1300. רק חבל שהוא לא מיוצר יותר ומעולם לא הגיע לארץ.
    הוא לא היה רטרו באמת אלה UJM קלאסי שהשאירו ביצור יותר מידי זמן אבל כן מדובר כאן באופנוע נייקד שיכול לעשות הרבה משימות בצורה טובה וגם לעלות חיוך על הפנים בכביש מאתגר.
    הטריומף XE היה יכול להיות רטרו שפוגע בול אבל הוא קורבן של העיצוב עם גלגל 21 מקדימה שמאד משפיע על ההיגוי ואגזוז ששורף את הירך.

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני מכיר הרבה רוכבים בישראל ומחוצה לה שמתים על רטרו ואני ביניהם אבל הם כמוני לא הצליחו למצוא כלי שמספק את הצרכים שלהם לכן קנו משהוא אחר אבל מי שיש לו כסף לאופנוע שני הולך וקונה רטרו ושם רואים את המכירות של האופנועים מהסוג הזה
    דרזנר, אולי האופנוע הבא שלך יהיה ה-xsr 900 (או איך שלא קוראים לאח החדש של ה-09 מהדור האחרון)

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    דרזנר, אולי האופנוע הבא שלך יהיה ה-xsr 900 (או איך שלא קוראים לאח החדש של ה-09 מהדור האחרון)
    תשמע, מתחתי את החבל עם אישתי יותר מידי בכל מה שקשור לאופנועים, אם לא היה את כל העניין עם הבמוו והמוטוגוצי הייתי לוקח XSR 900 כחול, שם ארגז ומשקף ורוכב אל השקיעה למרות שפחות 3 ליטר קצת מבאס

אשכולות דומים

  1. חדש בארץ: רויאל אנפילד מטאור 350
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 06-10-2021, 11:38
  2. רויאל אנפילד מציגה את הקלאסיק 350
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 05-09-2021, 11:58
  3. ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את רויאל אנפילד בישראל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 27-08-2021, 09:29
  4. רויאל אנפילד 650 - מרגיש כל כך נכון!
    על ידי KKatkov בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 17-10-2018, 14:45
  5. רויאל אנפילד - חוקי או פלילי?
    על ידי VillySrur בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 17-10-2015, 19:40

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO