עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 30

אשכול: Yamaha or Honda? המלצה לאופנוע ראשון

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2022
    הודעות
    10

    Yamaha or Honda? המלצה לאופנוע ראשון

    היי חברים ושנה טובה! אשמח לייעוץ,

    אני דיי חדש בעולם אז אתן קצת רקע רכבתי על קטנוע מקסים 600 (סאן יאנג) קטנוע מנהלים גדול וכבד, כבר כשנה, ודיי נמאס לי ממנו בא לי אופנוע 😎
    יש לי רישיון A וכנראה כמו כל מי שעושה רישיון על mt-07 נדלק על האופנוע ולכן חשבתי להתחיל שם, אבל
    חבר המליץ לי ללכת על הmt-09 כבר, אני בחור דיי גדול (גבוה וכבד), אז הוא ציין ש09 יותר יתאים לי.
    חברים רוכבים אחרים המליצו לי שאם אני כבר נכנס לתחום, אז גרסאת ה - tracer של ימהה יותר נוחים לטיולים (אולי שטח?)
    ועוד חבר המליץ לי על הhonda xadv, שגם נראה מעניין מאוד, אבל הוא יותר קטנוע להבנתי.. או שלא?
    אני מתכנן לעשות נסיעת מבחן על כל הכלים שציינתי פה.

    נסיעות - ביום יום אני נוסע באיזור גוש דן לרוב נסיעות דיי קצרות של 20-25 דק, ופעם בשבועיים אני נוסע למשפחה בצפון, איזור חיפה. (תל אביב - חיפה)
    עקב הנסיעות הארוכות מידי פעם חשבתי על עניין הנוחות ואז שמעתי על הגירסאת הtracer של ימהה, שנשמעו לי גם מתאימים. אני גם מעדיף שיהיה מקום איחסון באופנוע (ארגז וכו׳)

    יש לי כבר ציוד (קסדה, אפוד, מכנס) ותקציב 40-50.
    אשמח לעזרה אם תוכלו לכוון אותי לאופנוע המתאים

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    כל אופנוע שתבחר יעשה את העבודה בקלות. השאלה למה תתחבר יותר מבחינת תחושה נוחות וכוח.
    אדוונצ'ר כמו טרייסר הוא בעצם סוג טורינג מוגבה ואפשר לשים מזוודות ולטייל בכל הארץ. זה לא אופנוע לשטח.
    שים לב שההבדלים בכוח בין קטנוע מנהלים לבין האופנועים שציינת די משמעותיים וגם ההתנהלות מבחינת גובה הכלי וחלוקת המשקל.
    במקומך הייתי משקיע בקורס רכיבה מתקדמת לאחר המעבר. רכיבות מבחן כדאי לעשות בהפרשים של כמה ימים. לפעמים לוקח זמן להבין מה רוצים ומה אוהבים.
    בהצלחה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    תתחיל עם רכיבות מבחן ותראה למה אתה מתחבר.
    לטרייסר 9 יש כפול כח מאשר ל-Xadv ולדעתי זו תהיה קפיצה גדולה מידי ולא אחראית מהמקסים, שהינו קטנוע חלש ולא ספורטיבי.
    בנוסף ה Xadv הוא קטנוע ויותר קרוב למה שאתה מכיר בעוד שהטרייסר החדש הוא אופנוע אמיתי עם יכולות ספורטיביות לא מבוטלות.
    אולי כדאי להתחיל עם אדוונצר כביש חלש יותר ולהתקדם לאט.
    לגבי הטרייסר 7 שעל פניו אמור להיות אופנוע מתאים יותר כאופנוע כניסה אחרי המקסים - באופן אישי הייתי פוסל אותו רק בגלל שאין לו בקרות.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    באופן אישי, הייתי הולך על אדוונצ'ר 650-700 סמ"ק.
    אחרי זה פוסל את כל האופנועים עם הבקרות.
    MT-07 טרייסר הוא אחלה אופנוע יומיומי - הוא והמתחרים שלו (ויסטרום 650 למשל). ה-9 עצבני יותר, וקפיצה גדולה מדי אחרי המקסים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2022
    הודעות
    10
    תודה רבה על העזרה והמידע! תותחים!

    KKatkov אומר לפסול אופנועים עם בקרה
    ו AsafA אומר לפסול אחד ללא בקרה (mt07 tracer)

    אפשר קצת הסבר על מה זה אומר? מעבר לabs שאני מכיר.

    אני הולך לבדוק את הxadv ראשון, חדש זה לא ממש בתקציב, אולי יד 2.
    תכלס אני רוצה להכנס יותר לעולם האופנועים זה למה אני לא ישר קופץ עליו אפילו שנראה שהוא דיי מתאים, כי הוא עדיין בנישה הקטנוע (ישיבה ובלי הילוכים)

    ד״א אני פתוח להצעות כל אופנוע שנראה לכם מתאים אשמח לשמוע (פסלתי ktm הבנתי הם זוועה במוסך)

  6. #6
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אצל קטקוב, זה נובע מתפיסת עולם שגם לפני הבקרות רוכבים שרדו לספר.
    (הוא כנראה קורא יותר מדי את החתימה של שושני).

    אל תפסול עם בקרות, ואל תפסול בלי בקרות.
    אםאתה עושה רכיבת מבחן על xadv, אולי שווה גם אחת על nc.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני מסכים עם קקטקוב.
    הרבה מאוד עוגמת נפש ופציעות יכולים להמנע ברכיבה מודעת וורגועה.

    יחד עם זאת רוכב שיחפש צרות ימצא אותן גם כשיש בקרות.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ואתה חושב שמי שרוכב על אופנוע עם בקרות רוכב יותר מסוכן? בדיוק הפוך. כשהבקרות מוציאות את הכיף מהמשחק, אתה פחות מחפש את האיבודי אחיזה.

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    זה בערך כמו האמירה שמי שרוכב עם יותר מיגון מרשה לעצמו להשתולל יותר (אמירה שגם נכתבה פה כבר בפורום).

  10. #10
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מי שמחפש את הקצה הוא ימצא את הקצה עם בקרות או ללא.

    פשוט הבקרות יאפשרו לו להגיע יותר רחוק ממה שהוא היה מגיע ללא.

    לגבי המיגון הוא מגן על הרוכב במקרה תאונה אבל לא ימנע את התאונה בשונה מהבקרות שנועדו לתקן טעויות של הרוכב או שינוי בתנאי האחיזה בכביש.

    היעילות של המיגון תלויה בהרבה משתנים וכן אני מניח שישנם רוכבים שירכבו בקצב שונה כאשר הם לא ממוגנים.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בקרות טובות לא מוציאות את הכיף מהרכיבה והן שומרות עלינו בחיים. קקטוב בעל אופי רכיבה רגוע (בכביש) הוא מוציא 60,000 קמ מהשרשרת ו-40,000 מהצמיגים ולכן (לדעתו) אין לו צורך בבקרות. בשטח הבנתי שהוא רוכב אחרת לגמרי.

    אני רוכב אחרת מקקטוב, השרשרת והצמיגים אצלי מחזיקים רבע ממה שאצל קקטוב. ובפועל הבקרות התערבו אצלי ברגעים ששמחתי שהן התערבו, אגב, לפעמים זה גם ברכיבה סופר רגועה כאשר הכביש רטוב או במעבר על מעבר חציה, או כתם שמן קטן שחמק מהעין.

    לכן היום, בשנת 2021 כאשר כמעט כל האופנועים מגיעים עם הקרות, אני לא מוצא סיבה לוותר עליהן ולקנות אופנוע בלי.

  12. #12
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2022
    הודעות
    10
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אצל קטקוב, זה נובע מתפיסת עולם שגם לפני הבקרות רוכבים שרדו לספר.
    (הוא כנראה קורא יותר מדי את החתימה של שושני).

    אל תפסול עם בקרות, ואל תפסול בלי בקרות.
    אםאתה עושה רכיבת מבחן על xadv, אולי שווה גם אחת על nc.
    ראיתי את הnc והוא משמעותית זול יותר משאר הדגמים וזה היה נראה לי קצת מוזר

  13. #13
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2022
    הודעות
    10
    על איזה מערכות מלבד abs אנחנו מדברים?

  14. #14
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    tc,

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    יש מערכות בסיסיות שמבוססות על IMU4 שמספקות בעיקר בקרת אחיזה. ויש מערכות מתקדמות יותר שמבססות על IMU6 ומספקות גם: אנטי ווילי, בקרת אחיזה שמתחשבת ברמת ההטיה של האופנוע ו-CORNERING ABS.

אשכולות דומים

  1. המלצה לאופנוע ראשון
    על ידי Amit1091 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 21-01-2021, 12:03
  2. המלצה לאופנוע ראשון
    על ידי Naked95 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 16-08-2019, 18:17
  3. המלצה לאופנוע ראשון
    על ידי Redbiker בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 11-11-2018, 09:45
  4. המלצה לאופנוע ראשון A
    על ידי femenen בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-01-2017, 14:03
  5. המלצה לאופנוע 250 ראשון
    על ידי xEvo250 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 02:03

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO