אצלי זה נובע בין היתר מתפיסת עולם שמנסים למכור לנו טכנולוגיה למען הטכנולוגיה, ומתרצים אותה בבטיחות.
מישהו כמו AsafA, שיודע מראש שהוא מתחרע על האופנוע ונוטה להגיע למצבים שהוא לא בדיוק יודע לצאת מהם על הגלגלים - זכותו המלאה לשלם על הטכנולוגיה (בקניה ובמוסך אחרי הקניה, אם תהיה בעיה כשתיגמר האחריות).
משיהו כמוני, שלא נוטה לעשות את זה, ויותר מכל מעריך בחויית האופנוענות את הקשר הישיר עם המכונה ללא מתווכים אלקטרוניים ופשטות מכאנית - זכותו המלאה לא לשלם על הטכנולוגיה.
מי שבאמצע - זכותו לבחור מה מתאים לו.
אלא שבעולם האמיתי, אף אחד לא שואל אותי האם אני רוצה את האופנוע הבא עם Ride-by-wire. פשוט תוקעים לי אותו שם, וזה מחרפן.
תראה את המבחנים של הדאסטר שפורסמו לאחרונה - אחרון המוהיקנים. רכב פשוט, אמין, פרקטי שעושה בדיוק מה שהוא מבטיח.
כל המבחנים מנסים לקטול אותו על... נכון, העידר "מערכות בטיחות מתקדמות" (קרי: "מערכות התערבות בנהיגה").
כאילו, משיהו כבר מראש החליט בשבילך, שאם הרכב תיאוריתית יכול לשמש משפחה, אז הוא אמור לקחת לך את ההגה מהידיים ברגע שאתה עושה משהו לא לטעמו. אם הוא לא עושה את זה, אז הרכב גרוע.
BIG BROTHER IS WATCHING YOU...