ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
אל תתייחס לנתוני יצרן כשמהו משקף.
אמנם המנוע של ה-NC/XADV נבנה מראש כדי להיות חסכוני ככל הניתן, על חשבון הביצועים בקצה הסקאלה.
ברכיבה מתונה, כמו טיול על 110 קמ"ש - רוב אופנועי ה-650 המודרניים יראו צריכת דלק טובה של 1/22-1/25. ה-NC אולי יהיה קצת יותר חסכוני מהממוצע עם 1/27-1/28 - פער שיתורגם לכמה עשרות שקלים בסוף החודש. אם תרכב חזק ומהר יותר, גם ההונדה כנראה יראה צריכה שקרובה יותר ל-1/20, ויהיה חלש יותר ומהנה פחות מהטרייסר. אצטט מהשרשור של לוקי, כמה מסוגל לשתות NC ששוברים לו ת'צורה:



בכל מקרה, אני חושב שבקניה של אופנוע שעולה צפונה מ-50K, כמה עשרות שקלים נוספים בחודש על דלק זה סעיף זניח שלא מצדיק התייחסות.
אם חשוב לך לחסוך בדלק - פשוט תוריד 20 קמ"ש ממהירות השיוט שלך, ותרכב חלק ללא האצות ובלימות מיותרות.
תודה על ההבהרה, כמובן שאופי הרכיבה של הרוכב משפיע יותר על צריכת הדלק.
צפונה מ50? גג 50 עם עדיפות לאיזה ה40-45

אז אני מבין שאתם ממליצים יותר על ימהה בכללי.