המנוע עודן מאד מהטרייסר הקודם, ואני מעז להגיד שהוא מהנאה מאד, אופנוע כייפי ספורטיבי נכון לרכיבה טכנית מהירה ותעלולים אבל טוריינג הוא ממש לא! להפך הוא הכל חוץ מתיור. קטן צפוף מכה בך בכל פתיחה של הגז מה שמבטיח מפגש קסדות ראש בראש עם המורכבת, נפלא להשתחלות בין רכבים ובמקומות צרים אבל אז מגיעות המזוודות לציוד...
חבל שלא ניסית להוציא ממצב ספורט. מהמר שמצב ה"סטנדרט" היה נותן לך תגובות צפויות וקלות לשליטה בלי להיות "חלבי". את מה שנשאר, אם נשאר, אפשר להחליק עם הקלאץ' - בשביל זה הוא שם.

הגיר נוקשה
כנראה עניין של טעם, אני מאוד אוהב את הגירים של ימאהה עם הנוקשות שלהם - בעוד שגירים של קאוואסאקי לרוב מרגישים לי רכים מדי וחסר לי ה"קליק" ההחלטי. יחסית לדוקאטי שלי, הם כולם חמאה.

בקרוב מבחן להונדה NT.
תעשה, אבל אני בספק שזה מה שיעשה לך כיף.
תבדוק מולטיסטרדה 950 ואם התקציב מאפשר - אז את המולטי 1260.