[QUOTE=א הזקן;190621
מה שכן, שתי הסוכנויות אכזבו אותי קשות בקטע של עסקה הכוללת טריידאין. בעבר הצלחתי לשכנע את אנשי המכירות שהם צריכים להסתכל על חדש תמורת ישן + כסף כעסקה אחת ולא להתייחס לזה כאל שתי עסקאות שונות. עכשיו אין עם מי לדבר. האופנוע שלי שווה (לפי יצחק לוי) 38,000 זוזים ללא התוספות (כגון מגן מנוע, פנסי ערפל, ג'ק אמצע ייעודי של sw-motech ועוד). אם לוקחים את המחיר הרשמי של האופנועים, אז במטרו מציעים לי עליו 29,500 ובעופר-אבניר 24,000. זה מוציא לי קצת את החשק מכל העסק ואומר שאצטרך להתעסק במכירה של האופנוע – משהו שאני שונא.
אכן הטרייסר נהדר כל עוד הווינקרים לא נושרים ולתחושתי הוורסיס מבחינת איכות הרכבה עדיף על הטרייסר כל השאר כאמור הטרייסר נהדר.
לגבי המכירות - מ2 אופנועים חדשים שרכשתי למדתי שהדיל הכי טוב הוא בתל אביב גם בהונדה וגם בימאהה.
יתכן שהם יותר תחרותיים או יותר קרובים להנהלה ואז ניתן להוציא דיל עדיף.
אם ימאהה זו הכתובת ממליץ בחום לגשת לשגיא בסניף TLV של ימאהה הוא איש שירות נהדר וילווה אותך גם אחרי 10,000 קילומטר ( מאמין שגם צפונה).
אם אתה רוכש אביזרים מקוריים תבקש שירשמו זמן אספקה כי לי לקח שנה לסיים להרכיב את כל התוספות.
ולבסוף אני צריך להחליף מילה עם הכרובי כי נראה לי שאני מפספס משהו עם הגוצי שנובע מהיותי אדם בעל פראדיגמות בכל תחום בחיים.
תתחדש בכל אשר תבחר
LOKI