עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: מחשבות כפירה

  1. #1

    מחשבות כפירה

    מחשבות כפירה.

    רוכב יום יום כבר מעל חמש שנים, בשמש בגשם בחמסין ובסופה, לעבודה הלוך חזור כ50 ק"מ יומי.
    כרגע על במוו f700gs.
    לאחרונה שמתי לב שהתעייפתי.

    התעייפתי מרכיבות מנהלתיות שמלוות בסכנות ללא סוף המצריכות ריכוז רצוף ולא פעם מתישות,
    התעייפתי מלרדת מהאופנוע מסריח מזיעה ולהסתובב עם מגפי רכיבה סקוויקי סקוויקי בתוך קניון, קופ"ח, בנק..
    בעיקר התעייפתי מלספור כמה כסף אני מוציא על הכלי, כלי שמלכתחילה תפקידו העיקרי להביא אותי לעבודה כדי שאוכל להתפרנס ובסופו של דבר, שותה לי את כל הכסף.
    התעייפתי מלהגן על התחביב האהוב שלי מפני כל המשפחה שלא מפסיקה לנדנד לרגע, די עם האופנוע.

    האם הגיע הזמן לעשות שיחת יחסינו לאן, אופנוע יקר זה לא אתה, זה אני?
    האם מדובר במשבר חולף שתכף יעבור ואומר לעצמי, איך העזתי לחשוב מחשבות איומות שכאלה?
    רק הזמן יגיד.

    האם ישנם עוד רוכבים שעוברות להם בראש מחשבות מהסוג הזה?

    Sent from my Armor 9E using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ה-"חסרונות" ברכיבה על אופנוע רבים ובישראל הם מתחזקים פי כמה.

    הרכיבה בישראל מאתגרת קשה ונטולת כל פינוק.

    מי שבוחר דו"ג על פני רכב בדרך כלל עושה זאת מאהבה.

    אלה שבוחרים דו"ג בגלל דברים אחרים בדרך כלל לא שורדים או סובלים
    מאד והם יותר אופורטוניסטים מאשר רוכבים.

    אני מניח שאחרי כמה שבועות תקוע בפקקים שאינם נגמרים תחזור מלא תובנות
    חדשות לרכוב על דו"ג.

    יש דו"ג מתפשרים יותר ופחות ויש מתאימים יותר או פחות לצפיפות בכביש ויש
    להם השלכות על הסבל שלך בכביש.

    הפתרון שלך הוא כמובן הרכבות הקלות, המטרו והתחבורה הציבורית היעילה של
    ישראל. הרי אנחנו אור לגויים ומירי רגב לעניים.

    אם אתה מעדיף רכב פרטי ולהחנות קרוב לעבודה זה סבבה לגמרי, אתה יכול להשתמש
    גם באחד מהרכבים האוטונומיים הרבים שמסתובבים פה, או פשוט לבחור להתעתק דרך
    האח בסלון ביתך, או במחשבה קוסמית חודרת (לא נפוץ במיוחד ומצריך תרגול רב).

    בקיצור מתוך כל האפשריות שיש לך אני בטוח שתמצא אחת מתאימה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #3
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    בחודשים האחרונים מכריחים אותי לעבוד "היברידית" מהמשרד בפתחתקווה שלושה ימים בשבוע.
    עשרים ק"מ בממוצע לכיוון. שעה ועשר דקות אם אני עומד בכל הכח של התיאומים על הפדלים.
    בסבבה זה שעה וארבעים.

    אומר בוקר טוב לזברות בספארי ומחפש את המפוזר מכפר אזר.

    ויש בחצר אופנוע 600 שצלעות הקירור שלו הן פנטהואז לעכבישים

    אז אני לא באמת אופנוען. מנהלים! לחסום!

  4. #4
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ה-"חסרונות" ברכיבה על אופנוע רבים ובישראל הם מתחזקים פי כמה.

    הרכיבה בישראל מאתגרת קשה ונטולת כל פינוק.

    מי שבוחר דו"ג על פני רכב בדרך כלל עושה זאת מאהבה.

    אלה שבוחרים דו"ג בגלל דברים אחרים בדרך כלל לא שורדים או סובלים
    מאד והם יותר אופורטוניסטים מאשר רוכבים.

    אני מניח שאחרי כמה שבועות תקוע בפקקים שאינם נגמרים תחזור מלא תובנות
    חדשות לרכוב על דו"ג.

    יש דו"ג מתפשרים יותר ופחות ויש מתאימים יותר או פחות לצפיפות בכביש ויש
    להם השלכות על הסבל שלך בכביש.

    הפתרון שלך הוא כמובן הרכבות הקלות, המטרו והתחבורה הציבורית היעילה של
    ישראל. הרי אנחנו אור לגויים ומירי רגב לעניים.

    אם אתה מעדיף רכב פרטי ולהחנות קרוב לעבודה זה סבבה לגמרי, אתה יכול להשתמש
    גם באחד מהרכבים האוטונומיים הרבים שמסתובבים פה, או פשוט לבחור להתעתק דרך
    האח בסלון ביתך, או במחשבה קוסמית חודרת (לא נפוץ במיוחד ומצריך תרגול רב).

    בקיצור מתוך כל האפשריות שיש לך אני בטוח שתמצא אחת מתאימה.
    מה קשורה כאן מירי רגב, למה לא הנכדה העקומה של קסטנר. שושני, אכזבת.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    מה קשורה כאן מירי רגב, למה לא הנכדה העקומה של קסטנר. שושני, אכזבת.
    מצטער שאכזבתי אותך, אבל אני לא קשור לכלום...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי NAOR2207 צפיה בהודעה
    בחודשים האחרונים מכריחים אותי לעבוד "היברידית" מהמשרד בפתחתקווה שלושה ימים בשבוע.
    עשרים ק"מ בממוצע לכיוון. שעה ועשר דקות אם אני עומד בכל הכח של התיאומים על הפדלים.
    בסבבה זה שעה וארבעים.

    אומר בוקר טוב לזברות בספארי ומחפש את המפוזר מכפר אזר.

    ויש בחצר אופנוע 600 שצלעות הקירור שלו הן פנטהואז לעכבישים

    אז אני לא באמת אופנוען. מנהלים! לחסום!
    איבדת אותי בפתח תקווה...חזרתי בצלעות...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מכיר את התחושה של עייפות החומר
    ועדיין דו"ג מבחינתי זה משהו שאני לא יכול לוותר עליו.

    גם ה7 דקות בין הבית לעבודה עם המוזיקה ברקע והאוויר הקריר של ההרים ממלאים אותי.
    ה7 דקות חזרה (לעיתים בפקקים ) בהחלט גורמים לי לברך על הדו"ג.

    מקסימום שווה לחשוב על קטנוע כל שהוא גיליתי שזה אפילו אחלה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    מכיר את התחושה של עייפות החומר
    ועדיין דו"ג מבחינתי זה משהו שאני לא יכול לוותר עליו.

    גם ה7 דקות בין הבית לעבודה עם המוזיקה ברקע והאוויר הקריר של ההרים ממלאים אותי.
    ה7 דקות חזרה (לעיתים בפקקים ) בהחלט גורמים לי לברך על הדו"ג.

    מקסימום שווה לחשוב על קטנוע כל שהוא גיליתי שזה אפילו אחלה.
    בעניין הקטנוע הדעות חלוקות, יש כאלה האומרים שקטנוע זול לאחזקה בהשוואה לאופנוע ויש כאלה הטוענים שהוא יקר מאוד.

    מי צודק? כנראה שזה עניין של יצרן ודגם?

    Sent from my Armor 9E using Tapatalk

  9. #9
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ראשית,
    אופנוע תקין לא אמור לעלות לך כל כך הרבה כסף.
    שנית,
    אםאתה מרגיש כך, ומסוגל להסתדר בלי (להתבאס מלעמוד בפקק זה אולי מבאס, אבל יש כאלו שבלי אופנוע פשוט לא מצליחים להגיע בזמן הביתה), אז כן. רד מאופנוע.
    אולי תתחרט בעתיד. לא נורא. תמיד תוכל לחזור (אולי על אופנוע יותר חסכוני).

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    כבישים פקוקים, חום בלתי נסבל ומשתתפי הדרך הבלתי אחראיים, הופכים כל רכיבה לחוויה מפוקפקת.

    בכל פעם אחרי שאני חוזר מרכיבה בחו"ל יש לי את המשבר הזה, כמה אפשר לחרוש את כבישי נס הרים.
    כמה פעמים סדום ערד או בית אריה, כביש 90 הנהדר הופך למטבח של הגיהינום בקיץ, וכביש ים המלח
    כנ"ל.

    להגיע לכבישי הגולן לוקח כשעתיים וחצי וכך גם החזרה. אז אם רוצים ליהנות מהם באמת, צריך יותר מיום
    שלם. לילה ברמת הגולן עולה כמו הכתובה של סבתא שלי...וחם.

    מישור החוף בין סוף אפריל לתחילת דצמבר עדיף לפתח זימים ולנשום מתחת למים בתנאי שאין מדוזות,
    בקיצור רכיבות הפאן הולכות ומצטמצמות.

    סיוט הכבישים היחס לדו"ג בארץ ועוד הרבה סיבות מעמיסות הרבה על הרוכב בישראל, בחו"ל מקנאים
    בנו בגלל היכולת לרכוב לאורך כל השנה, אבל קשה לי להאמין שמי מהם ישרוד שנה בישראל כרוכב.

    אז לפעמים אני עושה הפסקות, חולם על אלפא ספיידר ישנה וטובה (ומתעורר בלחץ מזיכרון הפקקים)
    מפנטז על קפה רייסר שנראה מיליון דולר. אבל משאיר את שני האופנועים שלי קרוב לחזה!









    שרידים לאהבה שאינה תלויה בדבר!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    [QUOTE=השושנים;191886]כבישים פקוקים, חום בלתי נסבל ומשתתפי הדרך הבלתי אחראיים, הופכים כל רכיבה לחוויה מפוקפקת.

    אולי תזכה בהגרלה באיזו ספיידר

    אני מיציתי לגמרי את הכבישים של סובב ירושלים.

    החל מחוליגנים שעוקפים בקו לבן או בשול הימני.
    קבוצות של רוכבי אופניים סתומים שסותמים את הכביש עם רכב הליווי - זה כבר הגיע למצב שהם בלי בושה סותמים גם כבישים דו נתיביים או זוחלים בחלקו השמאלי של הנתיב.

    מבחינתי לחזור לשם עם יאווה ותערובת עשירה של שמן ובאחריות אשקיע אנרגיה כדי לתת להם טעימה של עשן.

    בכל מקרה כיום הטרייסר אצלי זה כלי תחבורה וככזה קטנוע גדול נפח יכול לספק את הסחורה בעירוני ובבין עירוני.

    עלויות החזקה אכן בטילמקס הן מופרכות לגמרי מאידך יש את הונדה והDCT שלא צריך להיות יקר מדי להחזקה.

    מאסור עוז בטוח ידע להרחיב על הונדה

    נכון מאסטר?

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  13. #13
    Banned
    תאריך הצטרפות
    Feb 2018
    הודעות
    1,291
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ...חום בלתי נסבל ...
    זה. זה שבר אותי.
    פעם עוד הייתי יושב על הקירור אוויר ברמזורים של תל הביב עם מעיל קסדה נעלים גבוהות ומגיני ברכים.
    הפסקתי עם זה.
    מעדיף להיות צלול, עירני ולא לעשות טעויות מחוסר סובלנות בגלל הזיעה והחום

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaykram1989 צפיה בהודעה
    מחשבות כפירה.

    רוכב יום יום כבר מעל חמש שנים, בשמש בגשם בחמסין ובסופה, לעבודה הלוך חזור כ50 ק"מ יומי.
    כרגע על במוו f700gs.
    לאחרונה שמתי לב שהתעייפתי.

    התעייפתי מרכיבות מנהלתיות שמלוות בסכנות ללא סוף המצריכות ריכוז רצוף ולא פעם מתישות,
    התעייפתי מלרדת מהאופנוע מסריח מזיעה ולהסתובב עם מגפי רכיבה סקוויקי סקוויקי בתוך קניון, קופ"ח, בנק..
    בעיקר התעייפתי מלספור כמה כסף אני מוציא על הכלי, כלי שמלכתחילה תפקידו העיקרי להביא אותי לעבודה כדי שאוכל להתפרנס ובסופו של דבר, שותה לי את כל הכסף.
    התעייפתי מלהגן על התחביב האהוב שלי מפני כל המשפחה שלא מפסיקה לנדנד לרגע, די עם האופנוע.

    האם הגיע הזמן לעשות שיחת יחסינו לאן, אופנוע יקר זה לא אתה, זה אני?
    האם מדובר במשבר חולף שתכף יעבור ואומר לעצמי, איך העזתי לחשוב מחשבות איומות שכאלה?
    רק הזמן יגיד.

    האם ישנם עוד רוכבים שעוברות להם בראש מחשבות מהסוג הזה?

    Sent from my Armor 9E using Tapatalk
    רוב רוכבי היומיום מגיעים לנקודה הזאת. חלקם אף קונים רכב.
    מספיק כמה חודשים עם רכב כדי להבין שהגעה ממקום למקום - עדיף לעשות עם אופנוע.
    מצד שני, קניות וכו' - נוח יותר לעשות ברכב.
    ואז אתה מגיע למצב שאתה מחזיק רכב ואופנוע, כי קשה לך לוותר על אחד מהם.
    רכב+אופנוע עולים יותר מאופנוע בלבד

    בקיצור, תשאר עם דו"ג. מקסימום, תחליף את המגפיים בנעליים טקטיות, וקנה מעיל רשת מאוורר ברמות על.
    נכון שזאת פשרה בבטיחות, אבל היכולת להינות גם מרכיבת סידורים שווה מספיק כדי לקנות את הסיכון הזה.
    לגבי עלויות האחזקה - אלא אם אני מפספס פה משהו, ה-F700GS לא אמור להיות כלי יקר לאחזקה. 50 ק"מ יומי זה לא קילומטראז' גבוה במיוחד. תוכל לפרט איך אתה מגיע לעלויות גבוהות כ"כ, שאתה בתחושה שהאופנוע "שותה את כל הכסף"?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אם יש ספק אין ספק. יכול להיות שמדובר באיתות קוסמי, עייפות החומר או הגודש בכבישים שהפך לבלתי נסבל אחרי "סיום הקורונה". רד מהאופנוע ותעבור לקלל ברכב את כל העולם ואישתו במקום לפחד מכל העולם ואישתו.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


אשכולות דומים

  1. מחשבות והתלבטות בין שני קטנועים
    על ידי Gamer בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 22-06-2017, 18:31
  2. חגיגות 260 ל-VFR הישיש והרהורי כפירה
    על ידי URIEL בפורום כללי
    תגובות: 52
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 21:43
  3. מחשבות
    על ידי R86 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 16:50
  4. מחשבות להחליף כלי - מחפש המלצות, דגש חזק על kle500
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 12-03-2016, 14:29
  5. מחשבות על הגירה
    על ידי guyn1212 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25-02-2016, 17:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO