תוצאות 1 עד 15 מ 23

אשכול: מחשבות כפירה

צפייה משולבת

  1. #1
    אז ביום חמישי לקחתי יום חופש, אספתי את עצמי והדרמתי למודיעין, נסעתי אל נדב שחם שיטפל בגרמני שלי.
    התכנון המקורי היה טיפול 60,000 פלוס החלפת שרשרת וגלגלשים. הצעת המחיר שקיבלתי מראש עמדה על 2500 ש''ח כולל מע''מ.
    חשבתי גם על צמיג קדמי שכמעט הגיע זמנו אבל בינתיים נדחה.
    דלק הלוך חזור 100 שקל, כביש 6 עוד 80.

    מפה לשם, בנוסף הושלם בורג חסר בג'ק אמצע (שלא ידעתי שהיה חסר), הוחלף מיקרוסוויץ' של ידית קלאצ' והוחלפו מיסבי היגוי (שלא ידעתי שהיו גמורים).
    רמזו לי שהגיע הזמן גם להחליף דיסקים קדימה ואחורה אבל אמרתי די, יש גבול..

    נכנסתי ב9 בבוקר, יצאתי ב15:30 והשארתי שם 4200 שקל.

    אם הייתי מתארגן עם חלקים מאמאזון מראש אני מניח שהייתי חוסך את ה500-700 שקל. שווה לחשוב על זה לפעם הבאה, אם תהיה.

    דעתכם על המחיר?


    Sent from my Armor 9E using Tapatalk

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,693
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaykram1989 צפיה בהודעה
    אז ביום חמישי לקחתי יום חופש, אספתי את עצמי והדרמתי למודיעין, נסעתי אל נדב שחם שיטפל בגרמני שלי.
    התכנון המקורי היה טיפול 60,000 פלוס החלפת שרשרת וגלגלשים. הצעת המחיר שקיבלתי מראש עמדה על 2500 ש''ח כולל מע''מ.
    חשבתי גם על צמיג קדמי שכמעט הגיע זמנו אבל בינתיים נדחה.
    דלק הלוך חזור 100 שקל, כביש 6 עוד 80.

    מפה לשם, בנוסף הושלם בורג חסר בג'ק אמצע (שלא ידעתי שהיה חסר), הוחלף מיקרוסוויץ' של ידית קלאצ' והוחלפו מיסבי היגוי (שלא ידעתי שהיו גמורים).
    רמזו לי שהגיע הזמן גם להחליף דיסקים קדימה ואחורה אבל אמרתי די, יש גבול..

    נכנסתי ב9 בבוקר, יצאתי ב15:30 והשארתי שם 4200 שקל.

    אם הייתי מתארגן עם חלקים מאמאזון מראש אני מניח שהייתי חוסך את ה500-700 שקל. שווה לחשוב על זה לפעם הבאה, אם תהיה.

    דעתכם על המחיר?


    Sent from my Armor 9E using Tapatalk
    המוסכים בארץ נהיו יקרים.
    סה"כ - המחיר נשמע הוגן מאוד לרשימת העבודות הזאת. במטרו זה היה עולה יותר.
    אין מה לעשות - לאור העובדה ששעת עבודה של מוסך עולה היום 300-350 שקלים, הדרך היחידה להחזיק אופנוע בזול זה ללמוד לטפל בו לבד.
    זאת הערכת המחיר שלי:
    שרשרת גלגל"ש מחוזק (בארץ) - כ-1000-1200 שקלים.
    סט מיסבי היגוי (לא סיני, חו"ל) - כ-200.
    מיקרוסוויץ' - 100-200.
    שמן (בארץ) - 200.
    פילטרים (חו"ל) - 200.
    פלאגים (חו"ל) - 100.
    מן הסתם, ברכישה בארץ עלות החלפים תהיה גבוהה יותר - להערכתי, קרוב ל-3000 שקלים כולל מע"מ.

    כמו כן, יש כאן בהערכה גסה משהו כמו 5 שעות עבודה: שעה טיפול, שעה שרשרת/גלגל"ש, שעתיים מיסבי היגוי, שעה השלמת ברגים, מיקרוסוויץ' ובדיקות כלליות.
    במחירים של היום, זאת עלות של עוד 1500 שקלים לפחות.
    בקיצור - כל הכבוד לנדב שחם על ההוגנות.

    סתם כהשוואה:
    לא מזמן חבר נכנס למוסך יבואן של מרצדס (עם 2015 A-CLASS שמורה ומטופלת) וביקש לדעת מה צריך לעשות בזמן הקרוב.
    נאמר לו שצריך:
    טיפול (כולל פלאגים).
    דיסקים + רפידות קדימה ואחורה.
    תושבת מנוע.
    ועוד כמה קטנות שאני לא זוכר.
    הצעת המחיר עמדה על 15 אלף שקלים!
    הבחור עשה כמוך - החליף את מה שמיידי ודחה את השאר.
    כך שלב.מ.וו שלך זה עולה פחות, משמעותית. גם אם היית מחליף דיסקים ורפידות (בהערכה גסה - עוד 3000 שקלים לכל השלושה).
    נערך לאחרונה על ידי KKatkov; 16-07-2022 בשעה 13:02.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. מחשבות והתלבטות בין שני קטנועים
    על ידי Gamer בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 22-06-2017, 19:31
  2. חגיגות 260 ל-VFR הישיש והרהורי כפירה
    על ידי URIEL בפורום כללי
    תגובות: 52
    הודעה אחרונה: 12-09-2016, 22:43
  3. מחשבות
    על ידי R86 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 06-04-2016, 17:50
  4. מחשבות להחליף כלי - מחפש המלצות, דגש חזק על kle500
    על ידי BassOutcast בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 12-03-2016, 15:29
  5. מחשבות על הגירה
    על ידי guyn1212 בפורום אוף טופיק
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 25-02-2016, 18:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO