המוסכים בארץ נהיו יקרים.
סה"כ - המחיר נשמע הוגן מאוד לרשימת העבודות הזאת. במטרו זה היה עולה יותר.
אין מה לעשות - לאור העובדה ששעת עבודה של מוסך עולה היום 300-350 שקלים, הדרך היחידה להחזיק אופנוע בזול זה ללמוד לטפל בו לבד.
זאת הערכת המחיר שלי:
שרשרת גלגל"ש מחוזק (בארץ) - כ-1000-1200 שקלים.
סט מיסבי היגוי (לא סיני, חו"ל) - כ-200.
מיקרוסוויץ' - 100-200.
שמן (בארץ) - 200.
פילטרים (חו"ל) - 200.
פלאגים (חו"ל) - 100.
מן הסתם, ברכישה בארץ עלות החלפים תהיה גבוהה יותר - להערכתי, קרוב ל-3000 שקלים כולל מע"מ.
כמו כן, יש כאן בהערכה גסה משהו כמו 5 שעות עבודה: שעה טיפול, שעה שרשרת/גלגל"ש, שעתיים מיסבי היגוי, שעה השלמת ברגים, מיקרוסוויץ' ובדיקות כלליות.
במחירים של היום, זאת עלות של עוד 1500 שקלים לפחות.
בקיצור - כל הכבוד לנדב שחם על ההוגנות.
סתם כהשוואה:
לא מזמן חבר נכנס למוסך יבואן של מרצדס (עם 2015 A-CLASS שמורה ומטופלת) וביקש לדעת מה צריך לעשות בזמן הקרוב.
נאמר לו שצריך:
טיפול (כולל פלאגים).
דיסקים + רפידות קדימה ואחורה.
תושבת מנוע.
ועוד כמה קטנות שאני לא זוכר.
הצעת המחיר עמדה על 15 אלף שקלים!
הבחור עשה כמוך - החליף את מה שמיידי ודחה את השאר.
כך שלב.מ.וו שלך זה עולה פחות, משמעותית. גם אם היית מחליף דיסקים ורפידות (בהערכה גסה - עוד 3000 שקלים לכל השלושה).



ציטוט ההודעה בתגובה