תוצאות 1 עד 6 מ 6

אשכול: אופנועים מוגבלים וקילומטראז

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2020
    הודעות
    5

    אופנועים מוגבלים וקילומטראז

    בחיפוש אופנוע a1 התחלתי לפזול לאופנועי 650 בגלל המבחר הגדול ומחיר לא יקר.
    אם לקחתי אופנוע לא מוגבל, להגביל אותו מבחינת ניירת הבנתי לא כזה סיפור, אבל טכנית האם כל אופנוע אפשר להגביל ומה העלויות של זה?

    מה שכני מתעניין זה

    Sv650
    Er6f
    Sfv650 Gladius
    ונתקלתי ביוסאנג 650 קומט לa1 ( יש רק אחד ביד 2 במחיר נמוך באופן מחשיד אזור ה15 אלף לאופנוע שנת 17 עם 35 אלף) מחיר הגיוני?
    בנפחים האלה ( ברור שזה עניין של איך נסעו וטיפלו) לגיטימי לקחת אופנוע עם 60-90 אלף ? זה לא לקנות אופנוע שימות אצלי? על חלק מהדגמים קראתי בפורום אבל בכל זאת רשמי לשמוע חוות דעת. במיוחד למה היוסאנג ככה זול.
    חשבתי גם על אנפילד קונטיננטל 500 אבל הבנתי שהוא מגיע בלחץ 130 קמ״ש 😕 זה לא מספיק כח לבינעירוני.
    תודה מראש !!

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    1. להגביל אופנוע A ל-A1 זאת עלות משמעותית גם במקרה שהיבואן מציע אותו כחדש בשתי הגרסאות.
    עדיף לחפש מראש אופנוע שמתאים לדרגת הרישיון שלך.

    2. לא ציינת מה התקציב שלך. הכלל אומר - לחפש את האופנוע השמור ביותר שהתקציב שלך מאפשר. סביר להניח, שתוכל למצוא אופנוע שלא עבר "60-90 אלף ק"מ" אלא אם אתה מחפש ממש בתחתית השוק.

    3. אם כבר אתה מחפש כלי שמתקרב ל-100 אלף ק"מ, אני הייתי שם את הכסף על SV/גלדיוס. הם מזדקנים יפה יותר מה-ER6 (לדעתי) והרבה יותר יפה מהיוסאנג (שמזדקן מהר וברע, וזאת גם הסיבה למחירם הנמוך כמשומשים).

    4. האנפילד 500 הוא כלי שונה לגמרי, ונשמע שהוא לא מתאים לך. היה יכול להתאים לך האנפילד 650, אבל אלה כלים בתקציב של 30K לפחות.

    5. יכולים להתאים לך כנראה אופנועים נוספים - כמו סדרת ה-500 של הונדה. אלה כלים פשוטים, אמינים וזולים לאחזקה. אם תציין תקציב ודרישות, יהיה אפשר לכוון אותך לאופציות נוספות שאולי לא חשבת עליהן.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2020
    הודעות
    5
    תקציב אזור ה20.
    שימושים הרוב בפקקים של גוש דן אבל יש לי אופנוע 250 ואני נוסע איתו בכיף לכל מקום אבל כן צריך קצת יותר כוח גם לנסיעות בינעירוניות לא ארוכות כמו נתניה או אשדוד ומדי פעם נסיעות יותר ארוכות 150 200 קמ.
    בלי קשר גם באלי תוספת כוח אז אני מסתכל מ400 סמ״ק ומעלה.
    נראה לי בסוף אלך על הסקווארנה 401 אבל אם יש אופציות שלא חשבתי עליהם זה תמיד כיף לשמוע
    מה שכן אני לא אוהב איך שנראים אדונצ׳רים אז פוסל מראש.
    90 אלף קצת נסחפתי אבל אזור ה60 70 בערך .
    תודה על המלצה, פוסל את יוסאנג.

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי D19 צפיה בהודעה
    תקציב אזור ה20.
    שימושים הרוב בפקקים של גוש דן אבל יש לי אופנוע 250 ואני נוסע איתו בכיף לכל מקום אבל כן צריך קצת יותר כוח גם לנסיעות בינעירוניות לא ארוכות כמו נתניה או אשדוד ומדי פעם נסיעות יותר ארוכות 150 200 קמ.
    בלי קשר גם באלי תוספת כוח אז אני מסתכל מ400 סמ״ק ומעלה.
    נראה לי בסוף אלך על הסקווארנה 401 אבל אם יש אופציות שלא חשבתי עליהם זה תמיד כיף לשמוע
    מה שכן אני לא אוהב איך שנראים אדונצ׳רים אז פוסל מראש.
    90 אלף קצת נסחפתי אבל אזור ה60 70 בערך .
    תודה על המלצה, פוסל את יוסאנג.
    משתמע מדבריך שאתה מכוון לאופנוע בעיצוב רטרו. מבין אותך לגמרי.
    אז קודם כל, ה-401 יהיה כנראה בחירה מוצלחת אם תצליח לאתר כלי שמור בתקציב שלך.
    הדיוק 390 אינו כלי אמין ועמיד במיוחד. ההסקווארנה 401 בנוי על אותו בסיס מכאני, כך שהכלל "למצוא את האופנוע הכי שמור שאפשר" נכון כאן שבעתיים.
    עדיין, במכלול השיקולים - כנראה שזאת הבחירה החכמה ביותר בתקציב שלך.

    ה-SV הוא כלי אמין מאוד, אבל ממה שראיתי - בתקציב שלך יהיה קשה למצוא אופנוע טוב.

    אם אתה מוכן להתפשר על המראה עם הפנס העגול, התקציב שלך יאפשר למצוא CB500F מעולה (הייתי מכוון לכלי ישן - 2013-2016, אבל מיד ראשונה-שניה, עם ק"מ לא גבוה ומטופל ללא דופי).

    עוד אופציה שאפשר לשקול: הונדה CB300R. זה אופנוע עירוני מעולה, שייתן לך תוספת כוח קטנה אך מבורכת בכביש בינעירוני בהשוואה ל-250. הכלי עצמו אמין וחסכוני מאוד באחזקה ובדלק.

    ואחרון חביב: אם אתה חובב קלאסיקה של ממש, בתקציב שלך אפשר לקנות מוטו-גוצי V7 דור שני. אני יודע שמבקשים עליהם יותר, אבל כל כך קשה למכור את האופנועים האלה, שאני בטוח שרוב המוכרים יבואו לקראתך לפחות בכמה אלפים. זה אופנוע של פעם, בכל המובנים - לטוב ולרע: כיף מאוד לטייל איתו, מכלול התחושות שהוא מספק ייחודי מאוד והבסיס המכאני שלו פשוט ואמור להחזיק מאות אלפי קילומטרים. עם זאת, לא כל מוסך יטפל בהם, השירות במרכזי (לפחות מנסיון של חבר) לא משהו בלשון המעטה, החלקים יקרים ויש בעיות אמינות.
    אני חושב שאילו אני הייתי בנעליך זאת הייתה הבחירה שלי. אבל אני מטפל באופנועים שלי לבד ובחלקים מחו"ל, ומרגיש בטוח ביכולת שלי לבצע יישור קו באיכות טובה ולתחזק את האופנוע בהמשך. אילו הייתי נתון לחסדי המוסכים, יכול להיות שהייתי מוותר על רכישה של גוצי למרות שאני מאוד מחבב את ה-V7.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  5. #5
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2020
    הודעות
    5
    כן מוטו גוצי בהחלט אפשרות שלא חשבתי אני אסתכל.

    האמת בעצמי לא ידעתי שאני אוהב את הסגנון של פעם, עד שהבנתי שזה סגנון של פעם מה שמושך לי את בתשומת לב ))
    נמשיך בחיפושים, תודה על העזרה !

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי D19 צפיה בהודעה
    כן מוטו גוצי בהחלט אפשרות שלא חשבתי אני אסתכל.

    האמת בעצמי לא ידעתי שאני אוהב את הסגנון של פעם, עד שהבנתי שזה סגנון של פעם מה שמושך לי את בתשומת לב ))
    נמשיך בחיפושים, תודה על העזרה !
    עוד כלי שיכול להתאים: קאוואסאקי W800. הכלי נמכר פה בטפטופים מ-2011, ועם מספיק סבלנות - תצליח לאתר לך אחד.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

אשכולות דומים

  1. קילומטראז' דהוי
    על ידי Omer5234 בפורום פורום טכני
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 10-11-2018, 22:08
  2. תגובות: 45
    הודעה אחרונה: 27-11-2017, 08:12
  3. תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 22:17
  4. רשות המסים מרחיבה את גזירות המס על כלים מוגבלים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 06-11-2016, 07:31
  5. האם יש קאצ׳ כלשהו באופנועים מוגבלים ברישיון?
    על ידי DANKAT1990 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 11-02-2016, 12:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO