עמוד 12 מתוך 36 ראשוןראשון ... 2101112131422 ... אחרוןאחרון
תוצאות 166 עד 180 מ 529

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

  1. #166
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    מזלך
    עוד היו כועסים עליך שרכבת ללא משמעת.
    מאז שאלון התפגר לו ישנה התפוררות מתמדת ויחסי מרות בעייתים בין המחנך למתחנכים.

    ממש סצינה ממוגלי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #167
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    4921 ק"מ

    סולו, רכיבות סולו הן מתת האל, זה בעצם זמן מזוקק שלך עם עצמך, מי שלמד לחיות עם עצמו בשלום מרוויח כמה פעמים, ויצליח ליצוק את ההנאה
    למטבעות זהב טהור.

    בניגוד לרכיבה בקבוצה בה יש תוספת משתנים רבים, יותר סייגים ואוירה אחרת ברכיבת בדד אתה קובע הכל, אחראי רק על עצמך, הקצב שלך, המסלול
    שלך יוצא כשמתחשק ורוכב ללא הגבלת זמן כיוון או מרחק, ברגע שמיצית ניתן תמיד להפוך כיוון ולחזור.

    מאז שהשתחררתי השארתי מאחור דברים רבים שהיו סמלי חיי ומאפיינים חזקים בסדר יומי. נעשיתי הבעלים היחידי של הזמן שלי, קבלת החלטות אישית
    ויכולת לעשות כל מה שבא לי באותו הרגע. השמש הציצה לרגע, ומתחשק לי לנשום אויר? קל עולה על הציוד ויוצא לא חייבים מסלול יוצא רוכבים וחוזרים
    ועדיין נישאר זמן לעוד.

    רכיבה בגשם? כייף במיוחד עם הציוד שיש לי, הבעסה היחידה ברכיבה כזו הזה הלכלוך שנדבק לאופנוע ושאני אף פעם לא מצליח לנקות באמת. החורף
    הוא זמן הרכיבה לאזור ים המלח סדום ערד כביש 90 פשוט יפה ונפלא. אבל גם הרי ירושלים נראים אחרת באפור כבד סלעים רטובים וריח משכר, זרימות
    מים בוץ וירוק טרי של תחילת החורף.

    מוזיקה נהדרת נשפכת באוזניים הביצוע של "זהו-זה" לשיר הנפלא של קלפטר צליל מכוון כולל את קטע הסלו של הנפטר בעצמו מצמרר ומכניס בדיוק לאוירה
    של רכיבת חוף.

    פשוט כייף

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #168
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    איזה כיף

    החברים שלך אחד חיובי והשני שלילי

    אז תהנה איש יקר

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #169
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    5100 ק"מ

    יום שמש שקרית קר בחץ נעים במעיל החורף, כשאתה ממוגן טוב גיליתי שלמזג האוויר בחוץ כמעט אין השפעה על הרוכב ואולי אפילו
    קצת חם לי מדי (לי תמיד חם) אבל לאופנוע זה עושה פלאים...ההסבר הטכני הוא פשוט כשהאוויר קר הוא נדחס יש יותר מולקולות
    חמצן במ"ק אוויר וכשזה פוגש את הדלק בפיצוץ במנוע זה נותן יותר...או משהו כזה, עד היום אין לי מושג איך באמת עובד המקרר שלי
    אבל החלב בסדר, אז זה עובד...אותו הדבר עם האופנוע. הוא רץ.

    מכנס הג'ינס הממוגן שקניתי בחו"ל נהדר חשבתי לעשות לו "מבחן דרכים" עבורכם, אבל בגדול הוא איכותי מאד, הראשון מבין רבים שבאמת
    שומר ברכיבה על המגנים במקום שהם צריכים להיות, בגלל יכולת הכיווץ של ה-"אקורדיון" מין בד מכווץ שמושך את המגן בכוח אלסטי לברך
    שומר על המותניים עם מיגון הגנה ובכל הכיסים והתפרים הפנימיים יש בד נגד שיפשוף בימים הקרים מאד (ובירושלים יש הרבה כאלה) לפעמים
    הקור עובר קצת לרגל שמבחנתי זה טוב ואולי יהיה גם יותר נעים בקיץ. כשיורדים מהאופנוע המגן יורד לגובה השוק ולא מפריע להליכה, שזה
    נהדר והתחושה איתו כמו ג'ינס רגיל מפתיע לטובה. לדעתי מי שיכול להרשות לעצמו קנייה כזו בחו"ל (לחסוך משלוח ולקנות במחיר הוגן) חייב אחד
    כזה לעצמו. בשבילי זה אידאלי כי הייתי מתעצל לשים מגניי ברכיים בנסיעות קצרות, למרות שדווקא זאת פגיעה נפוצה ביותר בכל תאונה קלה או
    קשה וזו הפגיעה שמשביתה הכי הרבה את יכולת התנועה...

    לאחרונה אני מרגיש שדיבורית המידלנד שלי מתחילה קצת לגמגם, יכול מאד להיות שזה באשמתי כי לא עשיתי לה עדכון תוכנה או טיפול בשנים
    הרבות שהיא איתי, מרכז השירות בת"א ולשם אני לא נכנס כמעט בלי ליווי אווירי. אז אולי אחפש אחת אחרת או אמצא פתרון חלופי.

    האופנוע נוסע ומרגיש כחדש (הוא באמת כזה) אני נהנה להכיר את כל הפיצ'רים וכמות הטכנולוגיה שנמצאת עליו כל פעם במשהו אחר שזה נהדר
    וזה האופנוע שאני מנצל באמת הרבה יותר טכנולוגיה לטובתי וכטכנופוב מורשה זה מעצים לי את החוויה מאד.

    הטיול הגדול לחו"ל כבר בשלבים סופיים מסלול הרכיבה הגמיש מוכן, התראה לגבי מקום במעבורת ליוון ניתן לקבל רק בראש חודש הנסיעה (אפריל)
    מה שאומר שיהיו לי שבועיים מרגע האישור לסגור את כל הקצוות הבירוקרטיים ולקנות כרטיסי טיסה לאתונה. החזרה של האופנוע גם היא נלמדת בימים
    אני בקשר עם כמה וכמה אנשי קשר בארץ ובחו"ל על מנת לנסות ולהבין איך אני משלח את האופנוע בתום המסע מספרד/פורטוגל חזרה לארץ במכולה.
    הציוד שילווה אותנו במסע נרכש וביצעתי מספר מדידות לציוד ולתיקים על יבש (טרם חיברתי הכל לאופנוע אבל בדקתי תכולה וכמות הדברים שניתן
    להעמיס).
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #170
    לגבי החזרה - ממליץ שבת הזוג תטוס חזרה מנקודת הסיום.
    ואתה תחזיר את האופנוע דרך יוון שוב במעבורת רורו רגילה.
    אפשר לקצר טווח במעבורות לילה אם זה ארוך ברכיבה (ונציה-פטרס).
    בעיני זה גם אמין יותר וגם נחמד לקנח בכמה ימים לבד, ככה אני פועל.
    בכל מקרה אשמח לשמוע אם מצאת דרכים טובות ויעילות להחזיר את האופנוע מנקודה אחרת.

  6. #171
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    נכון לעכשיו מסתמנת חזרה מולנסיה ספרד (מוסיף לי רק 1100 ק"מ) היתרון הגדול הוא שזה מסלול מוכר של אלאלוף-ספנות ויש
    לי שם איש קשר שמטפל בכל. בנוסף ישנו שדה תעופה בעיר שניתן לטוס בו במחירים מצחיקים לארץ עם עצירת ביניים במדריד (7 ש')
    או רכבת ישירה למדריד (2 ש') ומשם לארץ.

    מפת פורטוגל-ספרד.jpg
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #172
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    6150 ק"מ

    הענק הירוק עבר טסט ראשון בחייו טסט ארוך, מועד החידוש עומד על חודש מאי עמוק בתוך המסע הארוך בחו"ל.

    לצורך הוצאת האופנוע מהארץ ורכישת הביטוח האירופאי הייתי צריך תרגום של רישיון הרכב תוקף תרגום זה הוא כתוקף הרישיון.
    לכן מיד כשהופיע החידוש באתר הלאומי הזדרזתי לשלמו ועברנו טסט.

    בעבר היית יכול להגיע לאחד ממשרדי ממסי ולתרגם את הרישיון אולם ממסי החליטה שהיא מוותרת על התענוג, מה שמשאיר
    בעצם את היכול הבלעדית לתרגום הרישיון בידי חברה קטנה שסניפיה נמצאים...רק במעברי הגבול בית שאן או טאבה....

    מה שאומר שבשבוע הבא יש לי נסיעה לבית שאן לצורך תרגום הרישיון...ישראל 2023 גאווה.

    רוב הפרוצדורות לטיול יסגרו רק בעוד שבועיים שלוש כאשר בינתיים אני משתדל לסיים את כל מה שאפשר לבצע כבר הלחץ
    כבר מתחיל לעלות אבל בעירק ההתרגשות.

    בינתיים אנחנו כבר מספקים להכיר אחד את השני בצורה כל כל טובה שצדיי הצמיגים שלי כבר כמעט נסגרו עד לפרופיל.
    אני מאתגר את שנינו בכבישים טכניים רכיבה בזוג ומשקל וכמובן עם רוב הציוד והארגזים מורכבים עליו.

    התחושות מהאופנוע הקודם כבר כמעט ונשכחו והחיבור לנוכחי כל כך טוב שאנחנו מרשים לעצמינו דברים מדהים והתחושה שהרכיבה
    שלי השתפרה מאד, בסופ"ש רכבתי עם חברים מהסופר ספורט בכבישים שלנו ... לא הייתי מאחור...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #173
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    6572 ק"מ

    הטיול מתקרב בצעדי ענק ולא מעט רגעי לחץ, ישנה קבוצת ווצאפ/פיסבוק שקוראים לה "מסעות אופנוע ארוכים" מדובר על
    טיולים בחו"ל לאלה שעשו ומתכננים ובהם ישנה עזרה הדדית בין חברי הקבוצה במידע קשרים וכד', באחת מהשיחות הוברר
    לי לפתע כי על מנת להוציא את האופנוע בארץ נידרש להציג את הביטוח לאופנוע בחול בטופס המקורי, לא זה הנשלח אליך
    במייל. מי שמכיר את את דואר ישראל יכול להבין שקשה לסמוך עליו כשהחג בפתח.

    בואו נחזור רגע צעד אחורה, על מנת להוציא את האופנוע ליוון דרך רוזנפלד ספנות ישנו בחור בשם ראשיד שהוא האחראי
    הבלעדי על תחום זה, הבחור מתנהל רק (רק) באימייל ואינו שירותי בעליל. לכן קשה מאד להוציא ממנו את המידע הנדרש
    הוסיפו על כך שפרסום ההפלגות לחו"ל מתפרסם רק בתחילת החודש (ממש בתוך חג פסח) והוא אינו מוכן לתת שום מידע
    על הפרוצדורה עד לקביעת התאריך המתאים ותגלו שבעצם אתם מנהלים מלחמה ללא מודיעין.

    אז מתוך הקבוצה מתגלית הבעיה וניתן קישור של חברה טיולים במילאנו, שחלק מהשירות שלה תמורת קופון יפה, הוא הוצאת
    הביטוח, מייל זריז לסנדרה ומתגלה בחורה שרירותית יעילה ובעלת אנגלית מצוינת, תענוג. מעבירים במייל את כל הצילומים הנדרשים
    של הרישיונות והתרגומים, צילום דרכון וטופסי החתמה ובקשה לדרכון ותוך שלושה ימים נוחת אצלי במייל צילום הביטוח, המקור
    נישלח אלי בדואר אקספרס דרך חבר שליחויות בתמורה ל...50 אירו...!

    אז בנושא הטופסוליוגיה אני דיי מסודר, נישאר בעצם לקבוע עם ראשיד את מועד ההפלגה (13.4) שיוצא יום אחרי החג האחרון
    מה שיוצר בעיה נוספת...את האופנוע ופרוצדורת השילוח מבצעים יום קודם בנמל היינו ביום ד' אבל יום זה הוא כמו שבת...אז מה
    עושים? ראשיד (הי"ד) לא עונה...ככה זה כשיש לך בלעדיות!

    בחדר "של הבנים" בבית, אלה שכבר פרחו מהקן, על המיטה הכפולה מתחילים להיערם כל הדברים שיוצאים אתנו לחו"ל. ציוד האופנוע
    עבר ריענון ונקבע מקום ראשוני לכל דבר ודבר.

    אני מניח שעד היציאה בחודש הבא אגיע לקלומטרז' מרשים של 7000 ק"מ כשהטיפול הבא שלי אמור להיות ב-12000 מה שאומר שהוא
    יתבצע או לא שם, הוחלט על החלפת שמנים ופילטר שמן לפני הטיול הפלאגים יסתדרו עם תוספת הק"מ וכיוון הלועות יתבצע בארץ כשאחזור
    בטיפול נעשה גם בדיקת "מה נישמע" היינו מעבר על כל הברגים גילוי תקלות נסתרות ע"י מומחה חיבור למחשב לבדיקת המצב
    (כחלק מהשירות). עכשיו במידה ואחליט (אני לא סגור על כלום) שאני אעשה את הטיפול באחת מהארצות שם סבבה ואם לא אז אני די
    מסודר בגבלות הסביר. צמיגים יוחלפו שם על פי הצורך.

    המפות חולקו וסומנו בנקודות עניין ומקומות שאנחנו רוצים להגיע אליהם, יהיו מקומות שניקח מלון לכמה ימים מהם נצא לטיול כוכב, בעוד
    אחרים נשהה לילה קצר ונמשיך הלאה כשבעצם הכל פתוח. במהלך המחקר שעשיתי אל מול המסלול מתגלים עשרות מקומות מעניינים וברור
    לי שלא לכולם נגיע, ההפתעה של הטיול היא דווקא יוון שבהתחלה הייתה מקפצה לאירופה והפכה מהר מאד למסלול מרשים ומעניין.

    אני מתלבט כרגע האם לפתוח שרשור מיוחד לטיול או להמשיך פה כחלק ממסע האופנוע...דעתכם?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #174
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    חדש.
    עם תמונות
    אבל מיושרות
    תיהנו
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #175
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    6690 ק"מ
    אמש התקבלה הודעה ראשונית שהמעבורות אכן תצא ב-13.4 כמתוכנן כיוון שמדובר ביום שאחרי החג השני ביום ה'
    הקרוב אקבל את לו"ז שעלי להגיע עם האופנוע לנמל חיפה לשם השלוח, המקום נשמר עבורי.

    לכאורה צעד חשוב אבל, עד שאני לא אדע במפורש שהאופנוע יוצא (תקלות ניירת או משהו אחר) לא ניתן לרכוש כרטיסי
    או לעשות ביטוח טיסה מה שאומר שבגלל החג יהיו לי רק את ימי חול המועד להשלים את הפרוצדורות.

    היום גם יכנס האופנוע למוסך לבצע בדיקת "מה נישמע" סוכם על החלפת שמנים כשאני מתכוון להחליף את השמן ללקווי
    מולי כפי שהיה באופנוע הקודם. תבוצע גם התחברות למחשב על מנת לבדוק תקלות נסתרות וכמובן מעבר על כל הברגים
    כולל של מנשאי הארגזים שימון וסיכוך החלקים הנעים ובדיקה כללית.

    כיוון שאני יוצא לארצות מפותחות יחסית באירופה אני פחות מודאג מנושא תקלות כיוון שרשת הביטחון של המוסכים שם
    יכולה לספק שירות מצוין במקרה של תקלה לא צפויה.

    הטיול הזה בניגוד לטיולים קודמים הוא יותר טיול ספונטני כשאנחנו נגלה ונחקור מקומות מעניינים אותנו ללא לו"ז מוגדר
    או בתי מלון שבחרנו מראש, אבל על מנת לספק לגוף ולנפש מנוחה אמתית בחרתי מראש בכל אזור שנהיה כמה מלונות
    מרשימים וסימנתי אותם באפליקציה כמועדפים, האפליקציה של בוקינג יודעת לזהות את המקום בו אתה נמצא ונותנת לך
    הזדמנות לבחור את המלונות שסימנת מראש במידה והם פנויים. נוח ונחמד לשימוש.

    כהכנה מנטלית גם צפית בשבועות האחרונים בעשרות סרטונים של מטיילים ובלוגרים על אופנועים בעיקר באזורים בהם אנו
    עתידיים לשהות גם על מנת לחוש את הקצב והנופים אבל בעיקר ללמוד איך המקומיים מתנהגים שם היכן ואיך הם מחנים
    את האופנוע הם נהוג להשתחל בין רכבים או לגנוב תור במעברי הגבול/תשלום אגרה וכד, ואיך הם מתנהגים בכלל, כפי
    שנאמר ברומא התנהג כמו רומני...

    מפלס ההתרגשות מתחיל לעלות וזה מתחיל להיות כבר אמיתי מאד...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #176
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    חדש.
    עם תמונות
    אבל מיושרות
    תיהנו
    החלטתי לכתוב כאן בשרשור הזה מהסיבה הפשוטה זהו מסע משולש:

    שלי - פריצת דרך מיוחדת לאזרחות ולפרק החדש בחיי תוך יציאה מאזורים מוכרים, וסלילת נתיב חדש ולא מוכר בנושא שילוח
    אופנוע חזרה לארץ שלא דרך רוזנפלד ספנות כי בבדיקה שערכתי כמעט אף אחד לא עשה את זה קודם, וכולם עשו מסלול מעגלי
    חזרה ליוון. הצלחה של הנתיב החדש תוביל מן הסתם לשינוי דפוסים גם אצל רוכבים אחרים.

    שלנו - זהו בעצם סוג של הגשמת חלום משותף, מעולם לא עשינו הג'ינג'ית ואני טיול אחרי צבא, מעולם לא קמנו ועזבנו הכל
    לתקופה כזאת ארוכה להרפתקה ספונטנית בה אנחנו מתכוונים לשחרר הכל.

    של האופנוע - כן האופנוע הזה נרכש לתכלית מסוימת, בחיי היום יום הוא פחות מתאים לי לסגנון האישי, כשאחזור אצטרך לחשוב
    שוב דרכינו לאן, זה לא סוד שאני חומד את הבימר הגדול זמן רב, היו הרבה סיבות טובות למה להעדיף דווקא את הורסיס, אני
    לא מצר על הקנייה להפך, אבל כשאחזור קרוב לוודאי שהארגזים הגדולים יוחלפו לארגזי פלסטיק קלים אווירודינמיים כשבצדדים
    יורכבו רק כשאצטרך אותם. למרות שהנוחות שהנוכחים נותנים לי שווה לי הכל...

    לכן מן הראוי שהמסע המיוחד הזה ייכתב כאן ויכנס להיסטוריה הכתובה שלנו במסע. אגב מי שמעוניין גם בעדכונים מהירים שיחפש
    אוותי בפייסבוק ישלח לי הודעה ובקשת חברות (אני לא מצרף כל אחד לכן חשוב שאדע) ונמשיך גם משם.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #177
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אז חזרנו מהטיפול הלא שגרתי במוסך, סוג של חוויה אחרת לגלות תקלות שלא קיימות או כאלה שעלולות להתרחש.

    אז דבר ראשון בוצעה החלפת שמן ופילטר שמן (אם מחליפים להחליף את שניהם) השמן היה בן כ-6000 ק"מ והוחלף
    לליקווי מולי שהוא שמן תוצרת גרמניה באותו מפרט שממליץ היצרן. במסע נעבור בהערכה גסה כ-16000 ק"מ שזאת
    תהיה חריגה של כ-4000 ק"מ מהוראות הטיפול ולכן אחליט במועד אם לבצע החלפת שמנים נוספת בדרך. הבחירה בשמן
    זה דווקא היא כיוון שהומלץ לי עליו בעבר במועדון בעלי ורסיס הבינלאומי ורכבתי איתו באופנוע הקודם התחושה טובה יותר
    מאשר במוטול ורעש המנוע קצת שונה.

    התחברנו גם למחשב לגלות חריגות מהוראות היצרן כל המדדים היו בתחום ההמלצות ללא חריגות, ובוצעו התאמות מינוריות.

    השרשרת נבדקה נוקתה נמתחה ושומנה והיא מוכנה ליעד.

    הברגים של כל התוספות שעל האופנוע סבלים מגני מנוע פנסי ערפל נבדק אחד מהברגים של הכנף הקדמית היה צריך חיזוק
    לרמת המומנט הנדרשת.

    ברגיי מצבר סוככו והודקו למניעת קורוזיה.

    מספר חלקים שהורכבו לא טוב בטיפול האחרון חזרו למקומם הטבעי (תקלה של מכונאי אחר) וזהו האופנוע מוכן.

    נישאר לי רק לסדר את עניין לוחית הרישוי אני צרך להסוות את דגל ישראל תרופה כנגד אנטישמים בחו"ל.

    הומלץ לי גם ביציאה מנמל בלאווריו יוון על תחנת דלק מיד על הדרך בה ניתן לשטוף את האופנוע מהלחות על הים
    וכנראה שזה מה שאני אעשה.

    זהו מחכים למועד ההגעה לנמל, אז גם ארכיב את הציוד הנלווה ואעמיס אותו בכל טוב.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #178
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ...מתי מתחיל הטיול או המסע שלנו, מה אנחנו מחפשים באמת והאם הרדיפה אחרי החלום הלא ברור הזה, באמת שווה את זה?

    האם הטיול מתחיל ברגע שמשחררים את הקלאצ' על אדמה זרה ומתחילים בנסיעה, או בשלב הרעיון הבסיסי שמנקר בראש או
    או אולי בשלב התכנון ויצירת המסלול, או בשלב ההכנות, או בכלל בלילה בחלום כשאתה יוצא מהקופסה ומעז ...

    כמה בירוקרטיה, קשיים, פתרונות וכסף צריך למצוא רק בשביל לנשום אוויר אחר ולטייל במקומות רחוקים דווקא עם האופנוע.

    כבר מזמן הרגשתי שקטן עלי פה, צפוף לי מדי, מוכר, צפוי וידוע- זה מבאס, לא מדובר חלילה בהתנשאות, גאוותנות או או דעה
    קדומה מדובר פשוט בהרגשה כשהכל סוגר עליך שכל רכיבה היא בעצם סוג של חזרה על הרכיבה הקודמת, דומה, לא משתנה.

    הג'ינג'ית ואני מסתכלים לאחרונה קצת בסרטי מסעות של אחרים בעולם, זה עוזר לנו לגבש ולתאם ציפיות, רצונות, לבחור לנו את
    הסגנון שלנו, הפרטי זה שמתאים לנו לקצב, הרצונות והצרכים. לכל מדינה בה נבקר יש המון מה להציע לנו, במגוון סגנונות והחלטנו
    לנסות קצת מהכל. מוטיב הזמן מאפשר לנו לקחת את הרגע לכיוון שאנחנו רוצים, בלי חשבון לכלום, מצאנו חוף יפה, אפשר לבלות
    בו כמה שעות, לשבת לספוג את האווירה, השמש, אזור יפה שלא מתחשקת לנו לעזוב ולהמשיך ליעד הבא, סבבה לגמרי, נמצא מלון
    בסביבה, ננוח נתייר ונישאר שם כמה ימים עד שנרגיש שאפשר להתקדם אין לחץ.

    המטרה הגדולה היא פשוט לספוג את השינוי, לטעום דברים אחרים לא להיות בלחץ של זמן מקום והספק, פשוט להיות תיירים כמו
    בטיול אחרי צבא, לצאת לחוות ולשכוח לרגע הכל מאחור.

    האם זה שווה...לנו כן...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #179
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    שושני, נהיית רוכב מקלדת. ינון ואני בבית גוברין ואתה שוב רוכב במחשבות.

  15. #180
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    שושני, נהיית רוכב מקלדת. ינון ואני בבית גוברין ואתה שוב רוכב במחשבות.





    אז ככה זה מתחיל להיות אמיתי...דברתי על זה, חלמתי על זה, חפרתי על זה, אבל באיזה מקום בראש זה נשמע קצת בדיוני, קצת פנטזיה,
    דבר לא אמיתי כזה, אבל, נקנו כרטיסים, הוזמן מלון לשלושת הימים הראשונים, נסתיימו על הפרוצדורות הבירוקרטיות, (ואל תטעו יש ה-מ-ו-ן)
    וזה הפך לאמתי לחלוטין.

    הביטוח בארץ הוקפא לתקופה שלא אהיה פה, קחו את המחיר של הביטוח לשנה תחלקו ב-12 ותכפילו בזמן היעדרות האופנוע מהארץ,
    החסירו מזה כ-400 ש"ח (50 ש"ח לכל פעולה בפול ואצל הסוכן) וזה יהיה החיסכון. אני אחזור לפני האופנוע, הדרך חזרה יכולה לקחת עוד
    כמה שבועות ואז את הביטוח הנוכחי אני אעביר לבימרון שמחכה לי בארץ, הזדמנות מצוינת להעביר אותו טסט ולהריץ אותו קצת...

    ערימת הציוד שלנו מתחילה לגדול בחדר שהוקצה לאריזות למסע, מחולק לציוד שיוצא "על" האופנוע בים וציוד שיהיה אייתנו במזוודה בטיסה.

    אני צריך להגיע ביום ה' הקרוב לנמל בחיפה, מרפי (הי"ד) דאג לי לגשם...אבל השהיה באתונה בסופ"ש שישי-שבת-ראשון, ללא האופנוע תספיק
    לתת זמן למזג האוויר להירגע. ביום שני התכנון לצאת עם מונית לנמל לאווריו לאסוף את האופנוע ומשם להתחיל את הטיול לכיוון תעלת קורנית משם
    לגשר המפורסם ולילה הראשון בדרך צפונה.

    הולך להיות אדיר...המשך מובטח.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 17:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 13:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 20:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO