עזבו שריטה זר לא יבין O.C.D....אבל כשיש לך מוסכניק עם אותה שריטה זה מתחבר טוב. הג'ינג'ית שרטה פעם מגף חדש מהפין המפציל ואז הבנתי כמה זה מכוער.
באופנוע יש עשרות כיוונונים לעשות על מנת שיעבוד מושלם, וכשמוסכניק באותו ראש שלך זה סבבה לגמרי, דיברתי עם אבי ברגמן לגבי בדיקת "מה נישמע" זאת בעצם
הבדיקה הכי חשובה למי שקונה אופנוע משומש גם אם יש עליו רק 1200 ק"מ.
לומדים מה השתבש במרחק הזה, מתאימים את האופנוע לרוכב החדש, בודקים שכל הנוזלים נמצאים ובכמות הנדרשת, שהברגים מהודקים נכון, שהגלגל האחורי יושב
"ישר" (אבי גילה סטייה קטנה בין ימין לשמאל!) שהארגזים והתוספות מורכבים כהלכה, ובעיקר עין מקצועית שאיתרה תפס שרוול קלאצ' כשהחריץ כלפי מעלה וסודר.
בקיצור לתפוס את המוסכניק ביום חלש, בבוקר כשיש לו הרבה כוח ורצון וכמובן שהוא מומחה בתחומו, חצי שעת עבודה הוספת נוזל קירור וקצת שמן הרפיית שרשרת
וכיוון גלגל אחורי עלתה לי 84 ש"ח ההסבר על המערות וחיבור לסלולארי כלול...שווה כל אגורה!
בקיצור עכשיו הענק הירוק פיקס ומכאן אפשר רק להמשיך בשקט.