עמוד 10 מתוך 37 ראשוןראשון ... 8910111220 ... אחרוןאחרון
תוצאות 136 עד 150 מ 542

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

  1. #136
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    תעלה קצב וזה יהפוך לאחד הכבישים הכי מהנים במדינה. הסיבובים חצי פתוחים, ראות טובה רוב הדרך כך שאין סיבה לרכוב בקצב של נס הרים.

  2. #137
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    תעלה קצב וזה יהפוך לאחד הכבישים הכי מהנים במדינה. הסיבובים חצי פתוחים, ראות טובה רוב הדרך כך שאין סיבה לרכוב בקצב של נס הרים.
    פספסת את המהות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #138
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    תעלה קצב וזה יהפוך לאחד הכבישים הכי מהנים במדינה. הסיבובים חצי פתוחים, ראות טובה רוב הדרך כך שאין סיבה לרכוב בקצב של נס הרים.
    מציע לך להתנסות ביום מסלול. נראה לי שתהנה מאוד. אני לא מדמיין אותי קורע את נס הרים עם מה שאני רואה בשנה האחרונה בכבישים. מסלול זה כיף.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  4. #139
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ניסיתי.לא התחברתי.
    גם בכביש הציבורי אני לא עושה פסים/חוזר על אותו קטע פעמיים.
    אני נהנה מהטיול, מהנוף, מהחברה, מהקצב.

  5. #140
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    4300 ק"מ

    עצימות גבוהה- אחרי שחרשתי בשבועיים האחרונים סרטוני הדרכה של רכיבה טכנית מכל העולם, גיליתי שאני עושה הכל די בסדר, אני מדויק
    אני רוכב נכון לפי כל חוקי הפיזיקה, למדתי את המגבלות ואני יושב בשטח הבטוח שלפניהם, אבל משהו לא הסתדר לי עמוק בפנים. אני לא נקי
    מטעויות, יש לי פרק זמן שאני צריך "להתחמם" ולבצע את כל התאוריה בפועל, אני לוקח מקדמי בטיחות הרבה יותר גבוהים מהנדרש והרכיבה
    שלי לא...עגולה, לא מושלמת...תחושה שקשה לי להסביר אבל אני יודע עמוק בפנים שאני עדיין לא שם. אני לא מחפש מסלול, להפך אני מחפש
    רכיבה שלמה רכיבה שתיתן לי הכל מהכל שזה בדיוק הגבול בין רכיבה חסרת אחריות לחלוטין לרכיבה מקצועית נכונה טובה על השנייה, נקיה וחפה
    מטעויות. אני יודע מה אני מחפש לא בטוח שהצלחתי להעביר את זה הלאה.

    רכיבה בכביש ציבורי בניגוד למסלול, היא רכיבה שצריכה להביא מעבר לנתונים הרגילים של הרכיבה הספורטיבית, גם את הקורה בשטח, אף אחד
    לא מתחזק את המסלול/כביש, יש הפרעות והפתעות לרוב, יש הסחות דעת, ויש צורך להתחשב בהרבה משתנים נוספים שמעמיס על תוצאות
    הרכיבה.

    אחת הבעיות שלי היא שהורדתי את מרכיב האגרסיביות ואת תאבון הניצחון כיביתי יהיה יותר נכון להגיד, לא מחפש להיות ראשון, לא מחפש להוכיח
    כלום, האגו שוכב במחסן בבית וכל רכיבת סולו היא ההזדמנות להתאמן נכון ובשקט בטכניקות. ואז נכנסים המשתנים האחרים של הכביש הציבורי.

    אז אתמול הייתי צריך לעשות משהו בצד השני של העיר, זה שקרוב לכבישים "שלי" תמיד שאני באזור אני בוחר בדרך הכי ארוכה הביתה שעוברת
    ע"י בית שמש, נכון שזה מוסיף קצת יותר מ-100 ק"מ ושעה וקצת אבל...אופנוע וכזה....

    החלטתי שהיום מתאמנים בכוח, מהירות והרבה, משתמשים יותר בבלמים שזה ההפך מהמשחק שלי "וואיי הלכו הברקסים, נסתדר" אלה דומה יותר
    ל- "מישהו שפך סחוג לאגזוז שלי". החוקים עד הילוך 3, סל"ד עד לאדום, בעצם 500 לפני בגלל ההתראה. ולא מרחמים על הגשש של הרגלית.

    אם למישהו זה נראה קצת קיצוני, אז נכון, זה ככה, בהנחה שהשלישי מגיע פי שלוש מהמהירות המותרת בכבישים האלה. הכבישים רחוצים אחרי
    הגשם ותנועה בשעה שבחרתי מעטה מאד ועדיין אני בוחר לשמור על שפיות ולא להגיע למקומות מסוכנים, אלה רק לשפר את הטכני האגרסיבי.

    אז אחרי רכיבה מנהלית ולאחר שהמאווררים הופעלו כבר כמה פעמים בתוך העיר, הצמיגים התחממו ניסיתי את הכיוון הבא של המתלים:
    מצב ניהול מנוע: כביש-תגובות פחות תזזיתיות של תגובות המנוע שמסייעות להגיע לרגש מושלם במצערת הגז.
    מצב מתלים: זוג + מטען- מקשיח את הבולמים מקבל באהבה את תוספת המשקל (שלי של הארגזים ושל הציוד שבתוכם).
    מצב מוזיקה: שירים שקטים.

    זמן לשחרר את השד...

    וואוו פתאום הכל מתחבר, הגומי של הצמיגים האלה היה זקוק כנראה לאתגר של הכוח שיורד לכביש ומרגישים מצוין, רצועת הכוח
    מהמנוע מאפשר להאצות מהירות לפני הבלימות של המנוע והבלמים בסיבוב התורן, הבלמים נושכים היטב בגלל עצמת המשיכה,
    והכל מרגיש בבית, נכון מדויק, במקום ובעוצמות הנכונות.
    יכול להיות שהמהנדסים של האופנוע הזה כיוונו לרכיבה כזו, שזה בדיוק מה שהבהמה הזאת צריכה, מכה חזקה לצלעות ושחרור
    הרסן? מפתיע לטובה אין ספק, אבל יוצרת דילמה חדשה כי אם בתיור עסקינן, מה לרכיבה כזו ולאופנוע כי אז הוא מאבד בעשרות
    אחוזים מהיכולת הנתונה באופן השימוש הקבוע ויוצר דפוס רכיבה חדש שאינו מתאים ליעוד, או מסתיר בתוכו אופנוע נוסף לשימוש
    "אחר"?
    אין ספק שצריך לבדוק את הנושא הרבה יותר לעומק.

    אח"כ בבית המחשב מספר לי שצריכת הדלק עלתה ב-40%...והצמיג האחורי סגר את הפס...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #141
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    נשמע שהתחלת ליהנות מהכלי. תתחדש

  7. #142
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    נשמע שהתחלת ליהנות מהכלי. תתחדש
    הכלי הוא לא העניין, העניין הוא הרוכב, קח את אותו האופנוע עם רוכבים שונים תן להם את כל התנאים האחרים זהים והתוצאה בסוף הרכיבה תהיה שונה.
    לא בגלל האופנוע, אלה בגלל הרוכב.

    גם הרכיבה עצמה וההנאה ממנה היא שונה, בהנחה ואין כאן קוראים מתחת לגיל 18, נשווה לרגע ברשותך לסקס, האם הפעילות המינית זהה בכל פעם?
    סגנון אחד, תרגיל אחד, מצב רוח אחד? האם ההנאה משתנה מפעם לפעם?

    יש דרכים רבות ליהנות מהאופנוע, יש המון מצבים שונים ומשונים שמשפעים על הכל, קח את האופנוע הכי חזק וספורטיבי בעולם דחוף אותו לפקק באיילון
    באוגוסט ותבדוק עם הרוכב נהנה.

    אופנוע הוא לא רכיבה בודדת, אופנוע הוא לא כביש מסוים ולא משהו חד ערכי, אם נלך רגע למישור הפילוסופי מתייפייף אופנוע זה בחירה של דרך חיים.

    תכלס זה הכלי הכי פחות הגיוני לזוז איתו, מכונת מוות שמצריכה כל כך הרבה התעסקות מסביב, עם כל כך הרבה חסרונות, וכל כך הרבה תשומת לב
    בשביל לקבל כמה דקות של הנאה. תכלס כמו זוגיות. אבל מי שבוחר את הדרך הזאת מאהבה ולא מניצול הזדמנות, יודע ומי שיודע, מתמכר.

    אז כן אני נהנה בהרבה מישורים, נהנה מטיול זוגי רגוע, נהנה מטיול עם חברים, נהנה מחופש ברכיבת סולו אישית, נהנה לשחרר את השד, ונהנה מהרב
    גוניות של הכלי הזה, מהמשקל, מהמקום בארגזים.

    אגב מי שחושב שזה כלי משעמם של זקנים כנראה לא באמת רכב עליו, או לא יודע לרכוב. אני בטוח שבידיים נכונות הכלי הזה ייתן בראש להרבה מאד
    רוכבים ואופנועים על הכלים המעניינים שלהם. אבל זה לא מה שחשוב באמת. מה שחשוב זה ההתאמה לצרכים והאופנוע הזה מבטל את הצורך להחזיק
    כמה אופנועים במוסך הוא ידע לתת הכל מהכל במידה ותתייחס אליו נכון.

    האם מעכשיו כל רכיבה שלי תהיה כמו האחרונה? ממש לא! היא התאימה לי באותו הרגע, התנאים היו אידאליים לאותו הרגע, והרגישו נכון באותו הרגע.
    אולי היום אחליט שמתחשקת לי תנוחה אחרת, סגנון אחר או סתם לנוח כייף לדעת שהרוכב יכול גם אחרת ולא מתפשר בכלל הכלי.

    ולכן זה אף פעם לא האופנוע זה תמיד, אבל תמיד, הרוכב והלך הרוח שלו!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #143
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,069
    אתה מפספס את הקורסים בענק. זה לא עניין סובייקטיבי אלא ידע פרקטי או כלי.
    כלי שבו אתה פשוט משפר את עצמך. לא מישהו אחר. לא תתאמן לא תתקדם.
    כלי שמאפשר לך לדעת אם הדבר שאתה עושה הוא נכון או לא.
    עם הכלי הזה תהייה יותר מהיר כשתרצה יותר בטוח כשתרצה יותר זורם כשתרצה. לך למאומן ותתפנק בקורס.
    הסרטונים ביוטיוב ואני מכיר את הערוצים המובילים לא אומרים כלום למי שלא קיבל על עצמו את עול הרכיבה המודעת.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  9. #144
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אתה מפספס את הקורסים בענק. זה לא עניין סובייקטיבי אלא ידע פרקטי או כלי.
    כלי שבו אתה פשוט משפר את עצמך. לא מישהו אחר. לא תתאמן לא תתקדם.
    כלי שמאפשר לך לדעת אם הדבר שאתה עושה הוא נכון או לא.
    עם הכלי הזה תהייה יותר מהיר כשתרצה יותר בטוח כשתרצה יותר זורם כשתרצה. לך למאומן ותתפנק בקורס.
    הסרטונים ביוטיוב ואני מכיר את הערוצים המובילים לא אומרים כלום למי שלא קיבל על עצמו את עול הרכיבה המודעת.
    עשיתי כמה וכמה קורסים חלק במשטרה שהיו מצוינים וחלק באזרחות. נכון לעכשיו אני צריך להתאמן בכדאי לחזק הרגלים
    ומיומנות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #145
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    קודם אתה צריך אופנוע

  11. #146
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    קודם אתה צריך אופנוע
    לפי דעתי רק חסר לו סירת צד

  12. #147
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    אז ההכנות למסע הגדול באמצע אפריל מתחילות והתגבש, בתקווה שהפלטפורמה מחורבנת של האתר הזה גם תרשה לי להעלות תמונות שלא הפוכות או נעלמות למרות כל השיטות שהצעתם ולמרות ששלחתי כמה בקשות לבדיקה לתמיכה פה, אני מנסה אפילו לשתף מהפלאפון...הג'ינג'ית ואני לקחנו לנו פסק זמן לטסנו לחופשה בבודפשט עיר מדהימה עם היסטוריה מרתקת, הלכנו המון צילמנו וכמובן ביקרנו בחניות אופנועים, יצאתי עם שלל רב. אז מה בעצם קניתי, תיק צד מקורי של גיווי שמתיישב על אגז הצד, תיק אחורי גדול מקורי של גיווי שמתלבש על הארגז העליון, ג'ינס ממוגן בהגנות סטייג' 2 נוח ובגזרה שהותאמה לי אישית, תיק גב שהופך בעצם לתיק שניתן לטייל איתו כשיורדים מהאופנוע, שני מחממי צאוור נגד מי מיוחדים ללבישה מתחת למעיל וקסדה 2 תיקי גיווי שמתלבשים על מגן המנוע. כל הטוב הזה עלה לי תחזיקו חזק..2290ש"ח, עכשיו ההמע"מ שם הוא 27 אחוז שניתן לקבל עליו החזר אז במחיר של זוג מכנסי פה בארץ כל הטוב הזה 229020221206_142757.jpg20221206_142757.jpg...פשוט לקנא. [ATTAC928[/ATTAC
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #148
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    תזכיר לי לאיפה אתה רוצה לרכב? כי אמצע אפריל זה עדיין לא אופטימלי מבחינת מזג אוויר בהרבה מקומות.

    לגבי העלאת תמונות אתה מקרה אבוד אבל אנחנו סולחים לך

  14. #149
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    זה הגיל
    יעבור עד הגלגול הבא

    lokimonster

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #150
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,096
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    תזכיר לי לאיפה אתה רוצה לרכב? כי אמצע אפריל זה עדיין לא אופטימלי מבחינת מזג אוויר בהרבה מקומות.

    לגבי העלאת תמונות אתה מקרה אבוד אבל אנחנו סולחים לך
    לגבי התמונות מהטלפון הן עולות הפוך אבל רק באתר הזה בכל שאר המקומות בסדר-אז אם יש למישהו רעיון סבבה.
    מהמחשב הנייח לא ניתן לשנות את ההצעה שהמחשב נותן לי להתייחס לתמונות כמקומיות יש לי רק אופציה אחת אז זה לא אני.
    תמונות מודבקות נעלמות-אשמח לעצת מומחים
    כשעולה פוסט חדש צריך להעלות אותו פעמיים בפעם הראשונה הדף קופא ונעלם וצריך לשחזר רק אחרי שיוצאים מהאתר-מומחים?

    לגבי התאריכים: יוצא באמצע אפריל ליוון כמעט עד מאי, משם לדרום איטליה עד לריוויירה כשבועיים משם לצרפת ומשם פורטוגל ודרום ספרד.
    כחודשיים
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 18:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 14:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 21:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 19:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 09:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO