תעלה קצב וזה יהפוך לאחד הכבישים הכי מהנים במדינה. הסיבובים חצי פתוחים, ראות טובה רוב הדרך כך שאין סיבה לרכוב בקצב של נס הרים.
ניסיתי.לא התחברתי.
גם בכביש הציבורי אני לא עושה פסים/חוזר על אותו קטע פעמיים.
אני נהנה מהטיול, מהנוף, מהחברה, מהקצב.
4300 ק"מ
עצימות גבוהה- אחרי שחרשתי בשבועיים האחרונים סרטוני הדרכה של רכיבה טכנית מכל העולם, גיליתי שאני עושה הכל די בסדר, אני מדויק
אני רוכב נכון לפי כל חוקי הפיזיקה, למדתי את המגבלות ואני יושב בשטח הבטוח שלפניהם, אבל משהו לא הסתדר לי עמוק בפנים. אני לא נקי
מטעויות, יש לי פרק זמן שאני צריך "להתחמם" ולבצע את כל התאוריה בפועל, אני לוקח מקדמי בטיחות הרבה יותר גבוהים מהנדרש והרכיבה
שלי לא...עגולה, לא מושלמת...תחושה שקשה לי להסביר אבל אני יודע עמוק בפנים שאני עדיין לא שם. אני לא מחפש מסלול, להפך אני מחפש
רכיבה שלמה רכיבה שתיתן לי הכל מהכל שזה בדיוק הגבול בין רכיבה חסרת אחריות לחלוטין לרכיבה מקצועית נכונה טובה על השנייה, נקיה וחפה
מטעויות. אני יודע מה אני מחפש לא בטוח שהצלחתי להעביר את זה הלאה.
רכיבה בכביש ציבורי בניגוד למסלול, היא רכיבה שצריכה להביא מעבר לנתונים הרגילים של הרכיבה הספורטיבית, גם את הקורה בשטח, אף אחד
לא מתחזק את המסלול/כביש, יש הפרעות והפתעות לרוב, יש הסחות דעת, ויש צורך להתחשב בהרבה משתנים נוספים שמעמיס על תוצאות
הרכיבה.
אחת הבעיות שלי היא שהורדתי את מרכיב האגרסיביות ואת תאבון הניצחון כיביתי יהיה יותר נכון להגיד, לא מחפש להיות ראשון, לא מחפש להוכיח
כלום, האגו שוכב במחסן בבית וכל רכיבת סולו היא ההזדמנות להתאמן נכון ובשקט בטכניקות. ואז נכנסים המשתנים האחרים של הכביש הציבורי.
אז אתמול הייתי צריך לעשות משהו בצד השני של העיר, זה שקרוב לכבישים "שלי" תמיד שאני באזור אני בוחר בדרך הכי ארוכה הביתה שעוברת
ע"י בית שמש, נכון שזה מוסיף קצת יותר מ-100 ק"מ ושעה וקצת אבל...אופנוע וכזה....
החלטתי שהיום מתאמנים בכוח, מהירות והרבה, משתמשים יותר בבלמים שזה ההפך מהמשחק שלי "וואיי הלכו הברקסים, נסתדר" אלה דומה יותר
ל- "מישהו שפך סחוג לאגזוז שלי". החוקים עד הילוך 3, סל"ד עד לאדום, בעצם 500 לפני בגלל ההתראה. ולא מרחמים על הגשש של הרגלית.
אם למישהו זה נראה קצת קיצוני, אז נכון, זה ככה, בהנחה שהשלישי מגיע פי שלוש מהמהירות המותרת בכבישים האלה. הכבישים רחוצים אחרי
הגשם ותנועה בשעה שבחרתי מעטה מאד ועדיין אני בוחר לשמור על שפיות ולא להגיע למקומות מסוכנים, אלה רק לשפר את הטכני האגרסיבי.
אז אחרי רכיבה מנהלית ולאחר שהמאווררים הופעלו כבר כמה פעמים בתוך העיר, הצמיגים התחממו ניסיתי את הכיוון הבא של המתלים:
מצב ניהול מנוע: כביש-תגובות פחות תזזיתיות של תגובות המנוע שמסייעות להגיע לרגש מושלם במצערת הגז.
מצב מתלים: זוג + מטען- מקשיח את הבולמים מקבל באהבה את תוספת המשקל (שלי של הארגזים ושל הציוד שבתוכם).
מצב מוזיקה: שירים שקטים.
זמן לשחרר את השד...
וואוו פתאום הכל מתחבר, הגומי של הצמיגים האלה היה זקוק כנראה לאתגר של הכוח שיורד לכביש ומרגישים מצוין, רצועת הכוח
מהמנוע מאפשר להאצות מהירות לפני הבלימות של המנוע והבלמים בסיבוב התורן, הבלמים נושכים היטב בגלל עצמת המשיכה,
והכל מרגיש בבית, נכון מדויק, במקום ובעוצמות הנכונות.
יכול להיות שהמהנדסים של האופנוע הזה כיוונו לרכיבה כזו, שזה בדיוק מה שהבהמה הזאת צריכה, מכה חזקה לצלעות ושחרור
הרסן? מפתיע לטובה אין ספק, אבל יוצרת דילמה חדשה כי אם בתיור עסקינן, מה לרכיבה כזו ולאופנוע כי אז הוא מאבד בעשרות
אחוזים מהיכולת הנתונה באופן השימוש הקבוע ויוצר דפוס רכיבה חדש שאינו מתאים ליעוד, או מסתיר בתוכו אופנוע נוסף לשימוש
"אחר"?
אין ספק שצריך לבדוק את הנושא הרבה יותר לעומק.
אח"כ בבית המחשב מספר לי שצריכת הדלק עלתה ב-40%...והצמיג האחורי סגר את הפס...
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
הכלי הוא לא העניין, העניין הוא הרוכב, קח את אותו האופנוע עם רוכבים שונים תן להם את כל התנאים האחרים זהים והתוצאה בסוף הרכיבה תהיה שונה.
לא בגלל האופנוע, אלה בגלל הרוכב.
גם הרכיבה עצמה וההנאה ממנה היא שונה, בהנחה ואין כאן קוראים מתחת לגיל 18, נשווה לרגע ברשותך לסקס, האם הפעילות המינית זהה בכל פעם?
סגנון אחד, תרגיל אחד, מצב רוח אחד? האם ההנאה משתנה מפעם לפעם?
יש דרכים רבות ליהנות מהאופנוע, יש המון מצבים שונים ומשונים שמשפעים על הכל, קח את האופנוע הכי חזק וספורטיבי בעולם דחוף אותו לפקק באיילון
באוגוסט ותבדוק עם הרוכב נהנה.
אופנוע הוא לא רכיבה בודדת, אופנוע הוא לא כביש מסוים ולא משהו חד ערכי, אם נלך רגע למישור הפילוסופי מתייפייף אופנוע זה בחירה של דרך חיים.
תכלס זה הכלי הכי פחות הגיוני לזוז איתו, מכונת מוות שמצריכה כל כך הרבה התעסקות מסביב, עם כל כך הרבה חסרונות, וכל כך הרבה תשומת לב
בשביל לקבל כמה דקות של הנאה. תכלס כמו זוגיות. אבל מי שבוחר את הדרך הזאת מאהבה ולא מניצול הזדמנות, יודע ומי שיודע, מתמכר.
אז כן אני נהנה בהרבה מישורים, נהנה מטיול זוגי רגוע, נהנה מטיול עם חברים, נהנה מחופש ברכיבת סולו אישית, נהנה לשחרר את השד, ונהנה מהרב
גוניות של הכלי הזה, מהמשקל, מהמקום בארגזים.
אגב מי שחושב שזה כלי משעמם של זקנים כנראה לא באמת רכב עליו, או לא יודע לרכוב. אני בטוח שבידיים נכונות הכלי הזה ייתן בראש להרבה מאד
רוכבים ואופנועים על הכלים המעניינים שלהם. אבל זה לא מה שחשוב באמת. מה שחשוב זה ההתאמה לצרכים והאופנוע הזה מבטל את הצורך להחזיק
כמה אופנועים במוסך הוא ידע לתת הכל מהכל במידה ותתייחס אליו נכון.
האם מעכשיו כל רכיבה שלי תהיה כמו האחרונה? ממש לא! היא התאימה לי באותו הרגע, התנאים היו אידאליים לאותו הרגע, והרגישו נכון באותו הרגע.
אולי היום אחליט שמתחשקת לי תנוחה אחרת, סגנון אחר או סתם לנוח כייף לדעת שהרוכב יכול גם אחרת ולא מתפשר בכלל הכלי.
ולכן זה אף פעם לא האופנוע זה תמיד, אבל תמיד, הרוכב והלך הרוח שלו!
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אתה מפספס את הקורסים בענק. זה לא עניין סובייקטיבי אלא ידע פרקטי או כלי.
כלי שבו אתה פשוט משפר את עצמך. לא מישהו אחר. לא תתאמן לא תתקדם.
כלי שמאפשר לך לדעת אם הדבר שאתה עושה הוא נכון או לא.
עם הכלי הזה תהייה יותר מהיר כשתרצה יותר בטוח כשתרצה יותר זורם כשתרצה. לך למאומן ותתפנק בקורס.
הסרטונים ביוטיוב ואני מכיר את הערוצים המובילים לא אומרים כלום למי שלא קיבל על עצמו את עול הרכיבה המודעת.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אז ההכנות למסע הגדול באמצע אפריל מתחילות והתגבש, בתקווה שהפלטפורמה מחורבנת של האתר הזה גם תרשה לי להעלות תמונות שלא הפוכות או נעלמות למרות כל השיטות שהצעתם ולמרות ששלחתי כמה בקשות לבדיקה לתמיכה פה, אני מנסה אפילו לשתף מהפלאפון...הג'ינג'ית ואני לקחנו לנו פסק זמן לטסנו לחופשה בבודפשט עיר מדהימה עם היסטוריה מרתקת, הלכנו המון צילמנו וכמובן ביקרנו בחניות אופנועים, יצאתי עם שלל רב. אז מה בעצם קניתי, תיק צד מקורי של גיווי שמתיישב על אגז הצד, תיק אחורי גדול מקורי של גיווי שמתלבש על הארגז העליון, ג'ינס ממוגן בהגנות סטייג' 2 נוח ובגזרה שהותאמה לי אישית, תיק גב שהופך בעצם לתיק שניתן לטייל איתו כשיורדים מהאופנוע, שני מחממי צאוור נגד מי מיוחדים ללבישה מתחת למעיל וקסדה 2 תיקי גיווי שמתלבשים על מגן המנוע. כל הטוב הזה עלה לי תחזיקו חזק..2290ש"ח, עכשיו ההמע"מ שם הוא 27 אחוז שניתן לקבל עליו החזר אז במחיר של זוג מכנסי פה בארץ כל הטוב הזה 229020221206_142757.jpg20221206_142757.jpg...פשוט לקנא. [ATTAC928[/ATTAC
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
תזכיר לי לאיפה אתה רוצה לרכב? כי אמצע אפריל זה עדיין לא אופטימלי מבחינת מזג אוויר בהרבה מקומות.
לגבי העלאת תמונות אתה מקרה אבוד אבל אנחנו סולחים לך![]()
זה הגיל
יעבור עד הגלגול הבא
lokimonster
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
לגבי התמונות מהטלפון הן עולות הפוך אבל רק באתר הזה בכל שאר המקומות בסדר-אז אם יש למישהו רעיון סבבה.
מהמחשב הנייח לא ניתן לשנות את ההצעה שהמחשב נותן לי להתייחס לתמונות כמקומיות יש לי רק אופציה אחת אז זה לא אני.
תמונות מודבקות נעלמות-אשמח לעצת מומחים
כשעולה פוסט חדש צריך להעלות אותו פעמיים בפעם הראשונה הדף קופא ונעלם וצריך לשחזר רק אחרי שיוצאים מהאתר-מומחים?
לגבי התאריכים: יוצא באמצע אפריל ליוון כמעט עד מאי, משם לדרום איטליה עד לריוויירה כשבועיים משם לצרפת ומשם פורטוגל ודרום ספרד.
כחודשיים
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!