עמוד 2 מתוך 36 ראשוןראשון 123412 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 529

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,688
    ציטוט נכתב במקור על ידי the striker צפיה בהודעה
    לא הבנתי מה הרעיון, שושנים, תסביר לנו.
    הרעיון הוא לשים פקק על האום שסוגר את הציר האחורי.
    או שלשושני יש חוש אסטטי מפותח מאוד (אז למה ורסיס?!) או שהאום הזה מחליד
    אגב, אם זה היה קאוואסאקי תאילנדי הייתי חופשי מהמר על 2. מאמין שהיפאנים פחות מחלידים.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    עזבו שריטה זר לא יבין O.C.D....אבל כשיש לך מוסכניק עם אותה שריטה זה מתחבר טוב. הג'ינג'ית שרטה פעם מגף חדש מהפין המפציל ואז הבנתי כמה זה מכוער.

    באופנוע יש עשרות כיוונונים לעשות על מנת שיעבוד מושלם, וכשמוסכניק באותו ראש שלך זה סבבה לגמרי, דיברתי עם אבי ברגמן לגבי בדיקת "מה נישמע" זאת בעצם
    הבדיקה הכי חשובה למי שקונה אופנוע משומש גם אם יש עליו רק 1200 ק"מ.

    לומדים מה השתבש במרחק הזה, מתאימים את האופנוע לרוכב החדש, בודקים שכל הנוזלים נמצאים ובכמות הנדרשת, שהברגים מהודקים נכון, שהגלגל האחורי יושב
    "ישר" (אבי גילה סטייה קטנה בין ימין לשמאל!) שהארגזים והתוספות מורכבים כהלכה, ובעיקר עין מקצועית שאיתרה תפס שרוול קלאצ' כשהחריץ כלפי מעלה וסודר.
    בקיצור לתפוס את המוסכניק ביום חלש, בבוקר כשיש לו הרבה כוח ורצון וכמובן שהוא מומחה בתחומו, חצי שעת עבודה הוספת נוזל קירור וקצת שמן הרפיית שרשרת
    וכיוון גלגל אחורי עלתה לי 84 ש"ח ההסבר על המערות וחיבור לסלולארי כלול...שווה כל אגורה!

    בקיצור עכשיו הענק הירוק פיקס ומכאן אפשר רק להמשיך בשקט.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אני מהמר שפקק יביא איתו חלודה גם אם זה יפני או לא.

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #19
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    הרעיון הוא לשים פקק על האום שסוגר את הציר האחורי.
    או שלשושני יש חוש אסטטי מפותח מאוד (אז למה ורסיס?!) או שהאום הזה מחליד
    אגב, אם זה היה קאוואסאקי תאילנדי הייתי חופשי מהמר על 2. מאמין שהיפאנים פחות מחלידים.
    וואי, איך לא ראיתי את זה. שושנה, שתהיה בריא.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    שוב נמחקות תמונות ותמונות שמועלות מהטלפון עולות על הצד-מנהלים מישהו יכול לטפל סוף סוף או שפשוט נפסיק להשתמש באתר המחורבן הזה
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084



    ככה אני נראה ערום, מה סקסי בעינכם?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ברכיבה לבד- בלי.
    ברכיבה בזוג- עם.

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    טוב, אז פגשתי היום את הענק הירוק. ענק הוא כן, ירוק ממש לא. הענק בצבע שחור אפור ויש לו מדבקה ירוקה "עזריה סטייל" שרן צריך להסיר וכמה שיותר מהר. תתחדש איש, זה נראה אחלה אופנוע לטיול הגדול שאתם מתכננים,

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    1870 ק"מ

    הענק השלים בימים האחרונים כמות נכבדה של ק"מ בשלושה טיולים שונים, האחד יציאה לכביש 6 השנוא לישוב מתן לפגוש את בני הגרעין
    שנשארו למרות השנים אותם ילדים בני עשרים למרות שכולם מגרדים את גיל 57.

    השני טיול היכרות עם הג'ינג'ית לכבשים האהובים עלינו בשעות אחר הצהרים שהיו אמורות להיות קצת יותר נעימות מהסחונייה שבחוץ.

    והשלישי טיול בעירום מלא ביחד עם א' כשלוקי רועה בשדות זרים. הזדמנות נהדרת לעמוד על ההבדלים בין ה-17 לדגם החדש והמשוכלל.

    למי שחשב שהמעבר יהיה חלק מאופנוע אחד לאופנוע זהה טעה טעות מרה, אלה אופנועים שונים לטוב ולרע, ואני אסביר.

    הרכיבה בתנאים שונים חידדה עד כמה ה-17 היה מעולה, מעולם לא נדרשתי להתעסק עם כלום באתי עליתי רכבתי, הוא היה מהיר, חד,
    ומזכיר מאד באופיו את ה-בימר 1000 כלי מלחמה לתכלית.

    הענק שונה לחלוטין בגישה, הוא מפנק ברמות אחרות, הוא כלי תיור אולטימטיבי אבל איפשהו בדרך הוא איבד קצת מהחדות שלו לטובת
    הרוכבים המפונקים.

    יש כמה דברים שמצרכים שינוי:
    1. הצמיגים המקורים שלו הבריג'טונים שא' יודע גם את המספרים שלהם, פשוט איומים. הביטחון שלי ברכיבה וכמויות הבלימה שהשתמשתי
    ברכיבה גרמו לי להתבייש. אני זוכר שהמעבר בדגם הקודם לאנג'לים עשו לאופנוע טוב לא זכרתי כמה.
    2. רפידות הבלמים, הבלמים המקוריים בסדר, רפידות הברמבו עושות לבלימה דברים נהדרים, ומאפשרת יותר רגש ונשיכה עוצמתית יותר.

    במהירות גבוהה מאד במצב ספורט ישנם מערבולות רוח ונדנודים של התנגדות לרוח, ברגע שחוזרים למצב כביש זה משתפר פלאים מה שאומר
    שאני חייב לגלות את הסט-אפ האופטימלי של הבולמים במצב ספורט על מנת לקבל פחות מערבולות כאלה מה שבדגם הקודם מעולם לא קרה.

    החוויה במהירות שיוט בשתיים אדירה במיוחד במהירות רגועה והתחושה ששונתה גם מפת ההצתה שמאפשרת לאופנוע יותר כוח ומהירות בתחילת
    הרכיבה והקלאצ' עובד מושלם עם המון רגש. המושב נוח מאד והתחושה שלי שבמפעל כיוונו יותר לכיוון הגולדווינג מאשר לכיוון הבימר המהיר.

    מאוד נהניתי ברכיבות האלה סולו שלי לבד עם כל הארגזים, הרכיבה עם הג'ינג'ית והארגזים ורכיבת סולו בעירום מלא.

    אין לי ספק שאני עדיין צריך פרק הסתגלות לאופנוע החדש אבל אין לי ספק שהוא יהיה פרטנר מושלם לדרך.

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לא הבנתי את הקטע של מערבולות אוויר והקשר לבולמים, אם אתה מרגיש מערבולות אוויר זה נובע כנראה מהמשקף או גובה מושב שונה ששם אותך במערבולת.
    אגב גם נידנודים בהיגוי יכולי להיות קשורים למשקף, אצלי בטרייסר עם המשקף המקורי יש הרגשה של כידון קל (מידי) במהירויות גבוהות ברגע שאני שם את המשקף הקצר היציבות עולה

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא הבנתי את הקטע של מערבולות אוויר והקשר לבולמים, אם אתה מרגיש מערבולות אוויר זה נובע כנראה מהמשקף או גובה מושב שונה ששם אותך במערבולת.
    אגב גם נידנודים בהיגוי יכולי להיות קשורים למשקף, אצלי בטרייסר עם המשקף המקורי יש הרגשה של כידון קל (מידי) במהירויות גבוהות ברגע שאני שם את המשקף הקצר היציבות עולה
    רשמת לעצמי לבדוק, אבל ברגע שמשנים מתוכנית ספורט שבה המתלים קשים, למצב כביש שהמתלים רכים יותר התופעה כמעט נעלמת.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    רשמת לעצמי לבדוק, אבל ברגע שמשנים מתוכנית ספורט שבה המתלים קשים, למצב כביש שהמתלים רכים יותר התופעה כמעט נעלמת.
    האם מעבר בין התוכניות משנה גם את הפרילואד (עומס קפיץ) ? כי אז גובה האופנוע משתנה, בגדול הפרילוד לא אמור להשתנות כי הוא אמור להתאים למשקל שלך אבל יש היום יצרנים שכן משנים פרילואד לפי תוכנית רכיבה כדי לתת תחושת רכות יעני מצב קומפורט אבל זה לא ממש נכון לעשות

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 17:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 13:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 20:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO