עמוד 22 מתוך 36 ראשוןראשון ... 12202122232432 ... אחרוןאחרון
תוצאות 316 עד 330 מ 529

אשכול: הענק הירוק - KAWASAKI VERSYS 1000 SE - סיפור מסע מתגלגל.

  1. #316
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    17653 ק"מ

    לפעמים השליחות היא רק תירוץ לרכיבה, הייתי צריך לעשות סידורים בצד השני של העיר הג'ינג'ית יצאה מחוץ לעיר ואמורה לחזור רק מאוחר
    מה שמפנה לי יום רק לעצמי ואיזה יום זה היה.

    שמיים בהירים כבישים רחוצים נקיים רק ונעים כמו שרק ירושלים יודעת לתת, אז בסיום המנהלה לקחנו את הדרך הארוכה מאד הביתה.

    ירידה מהר נוף לכיוון הקסטל דרך שבע האחיות, כל אחות מסמלת סיבוב הדוק בעליה במקרה שלנו בדיוק כמו בפסים בחו"ל מי שלא מאמין
    לי שירכוב לבדוק בעצמו, משם לכיוון סטף-צובא-בית שמש מגרש משחקים של נוף כביש צר טכני ואוויר הרים צלול, המחלף עוקף בית שמש
    מזרח רק מעבר לעבר העלייה של נס הרים משם חולפים על בר בהר וממשיכים חזרה לכיוון עין כרם דרך הכביש המשגע, רכיבה מהירה (מאד)
    לתכלית שהכל התגבש ביום מוצלח לאחד, המוסיקה בדיוק בעוצמה ובמינון השירים הנכון, האוויר הנעים שמכה בך בתוך מעיל הקיץ שבחרתי
    ללבוש, הורסיס עובד בדיוק כמו שמצפים מכלי שמכוון למצב ספורט וטס בהילוכים נמוכים שמעמידים את מד הטורים על המקום הכי נכון בסקלה
    להספק מרבי של כוח מנוע, והצמיגים שנאחזים היטב גם בזוויות הכי מטורפות...שיכרון חושים אמתי.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #317
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    18152 ק"מ

    אני אוהב שכל הדברים מסביבי ביקום מסתדרים בשורה אחת, אז הכל הופך למוזיקה פשוטה ומהנאה. לא סוד שמאז שחזרתי
    מהטיול אני רוכב פחות, כבר לא צריך לצאת מהבית לעבודה ובאמצע השבוע כשכל החברים עובדים אני גונב מדי פעם טיל/אימון
    רכיבה נחמד, גם עם הג'ינג'ית הטיולים מתבססים יותר על טיול בית קפה ונוף, במיוחד בימי שמש קרירים אבל טיול "גדול" מזמן
    לא עשינו.

    אז אני לא רוצה לעשות אווטינג לאף אחד, אבל כאשר שני חברים מוכרים התחדשו בכלים חדשים מיוחדים וכולם החליטו לצאת לסיבוב
    סדום ערד ומזג האוויר חייך ואפליקציית האופנוע שמתחברת לבלוטוף של הורסיס עברה סוף סוף עדכון ומתחברת בקלות ונותנת הרבה
    מעבר למה שהיה, כל הסימונים הצביעו על כיוון חיובי ביותר.

    אז ככה שרה הבן (השם האמתי שמור במערכת) קנה מפלצת ספגטי אוונגרדית עתירת כוח של האלפיון העליון עם מערכת סאוונד של
    "חרבות הברזל"...ראינו בעיקר את זוג התיקים המקוריים שלו מרחוק מאד.

    ותומר (שם בדוי) קנה יפני אלמותי רטרו עם מנוע מפלצת שיש לו מומנט מדהים שלא נגמר ברכיבה ראשונה אז היה ממוקם כסוגר השיירה.

    י' (הלוקי) עם השטן האדום אחד מצמד שנותר ניווט הכין קפה עוגות והיה אמון גם הצילומים בווידאו/סטילס.

    חבר נוסף על כלי נגינה 09 שלא ידע איפה להציב את עצמו, בראש כפי שרצה או ביחד עם המאסף כי חברים וכזה...

    וכמובן הג'ינג'ית ועבדה הנאמן...

    היה סוף...

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #318
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    18234 ק"מ

    "אם אתה מסוגל לחלום על זה, אתה יכול הגשים את זה" משפט ששמעתי בסגנון כזה או אחר הרבה פעמים, יש לו כוח מעצים אבל גם מסוכן.

    חלומות יכולים בקלות להפוך לסיוטים, חלומות עלולים לגרום לך להיות אובססיבי על דבר שלא יתקיים לעולם, וחלומות עלולים להסתיר ממך את המציאות.

    לאחרונה קיבלתי מספר שיחות טלפון מאנשים שרצו לצאת לטיול גדול עם האופנוע הפרטי שלהם בחו"ל וקיבלו את מספר הטלפון שלי מאנשים ששמעו על
    המסע שלי, אחד מהם פתח את השיחה כך: "תגיד אתה זה האופנוען שלקח את האופנוע והאישה שלו לאירופה?"

    מוזר אף פעם לא נחשבתי אופנוען בעיניי עצמי, להפך בתפיסה שלי אי שם במעמקי הנפש, אני הוא עדיין ילד שמחפש גרוטאות מוטוריות לסחוט מהם עוד
    כמה ק"מ של חדווה מוטורית, בלי כסף ובהחזקת שבר. מרמה את כל העולם במשחק של החיים, כל רוכב אופנוע שחולף על ידי נחשד מיד כאופנוען טוב
    ומנוסה ממני ואני מחפש מיד מה ניתן ללמוד ממנו. ילד קטן בחברה של הגדולים.

    בעוד חודשיים וקצת תחלוף שנה מהמסע הגדול רכיבת השחרור שלי, בתאכלס במוחי תכננתי אותו שנים, במציאות כמעט שנה בלי ידיעה אמיתית
    אם תהיה בי היכולת להגשים אותו, משהו בין פנטזיה מורכבת לחלום שלא נועד להגשמה, אבל בסופו של דבר צעד קטן בכל פעם החלום הפך למציאות
    ונבנה לאט לאט להרפתקה מפוארת, רק עכשיו המון זמן אחרי שחזרנו מתחילה להתגבש אצלי ההכרה על גודל ההישג, והחוויות והתמונות מתחילות
    לשקוע עמוק פנימה.

    20230513151508_IMG_3719.jpg

    הקטע הגדול שלאחרונה מתחיל להתעורר בי הדחף לעשות זאת שוב...לאט בשקט, ברגעים מסוימים, אבל זה שם, וזה מתחיל שוב...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #319
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אז הורסיס קיבל צמיגים חדשים אבל זה לא בא לו בקלות, הסיפור הידוע שהסתתנו לארץ דרך יבואן מקביל צמיגי רוד 6 פגומים במידות של הורסיס, שהוציאו דיבתו רעה, כל בעל ורסיס 1000 ידע שאסור להרכיב אותם על האופנוע בגלל בעיותצהתנהגות, החלטתי לחפור קצת בפורומים יעודיים בחו"ל ובאף אחד לא היה ידוע על הבעיה, הזמנתי סט צמיגים חדשים מהשבוע ה-45 של 2023 והחלטתי להיות זה שישבור את השמועה, אז חברים בואו נשחט את הפרה השמנה הזאת, אין בעיה לרוד 6 על ורסיס 1000 בכל טווחי המהירות, וכן הכל נמדד, הצמיגים מרגישים נהדר וההיגוי כרגע רגיש ועצבני יותר ממארחת מרוקאית לפני ליל הסדר. כמובן שלא הגעתי איתם לזוויות הטיה מסבכות. הסברתי לו טוב את מהות היחסים בינינו אני לא מתכננן על מערכת יחסים לטווח ארוך, אבל מבקש נאמנות דבקות במטרה ואין לי בעיה עם מערכת יחסים דביקה...הוא מצדו שתק והתגלגל מהר יותר. ממקורות יודעי דבר בתחום נמסר כי הבעיה מוכרת אמת יבואן המשנה של קו יצור פגום שהיגיע לארץ. צמיגים מסוף שנת 23 כבר לא בתחום הפגם ואפשר להציג להורים. סקירה מקיפה יותר בהזדמנות ארחי רכיבה טכנית.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #320
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    20240403_095208.jpg
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #321
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אתה מאלו שלא מקשיבים 😀 אבל אני ישאל בכל מקרה, קנית את דגם הGT שמותאם לאופנוע כמו שלך?

  7. #322
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הוא צריך 300 ply. כמו של משאית.
    זה לא אופנוע זה סמיטריילר

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #323
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אתה מאלו שלא מקשיבים נŸ˜€ אבל אני ישאל בכל מקרה, קנית את דגם הGT שמותאם לאופנוע כמו שלך?
    התשובה מתחלקת לשתיים, דגם ה-GT קשה יותר ומשדר לכידון קופצניות מרובה. רצועת החיזוק מתאימה לרכיבה בעיקר במצב תיור ישר וכשהצדדים נשחקים
    בסיבובים נוצרת מדרגה שגורמת להרגשת נפילה או קפיצה בקדמי, הצמיג הרגיל יותר רך ועגול המחיר הוא שחיקה מהירה יותר של הצמיג. בפורומים של ורסיס
    בחו"ל חלקות הדעות לגבי ה-GT יש שאוהבים אותו מאד בגלל אורך חיים גדול ויש כאלה שפחות החלטתי לנסות את הרגיל שגם שם יש כאלו שהצליחו להגיע
    איתו מעל 16K ק"מ ומיד אחריו אנסה את ה-GT.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #324
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    התשובה מתחלקת לשתיים, דגם ה-GT קשה יותר ומשדר לכידון קופצניות מרובה. רצועת החיזוק מתאימה לרכיבה בעיקר במצב תיור ישר וכשהצדדים נשחקים
    בסיבובים נוצרת מדרגה שגורמת להרגשת נפילה או קפיצה בקדמי, הצמיג הרגיל יותר רך ועגול המחיר הוא שחיקה מהירה יותר של הצמיג. בפורומים של ורסיס
    בחו"ל חלקות הדעות לגבי ה-GT יש שאוהבים אותו מאד בגלל אורך חיים גדול ויש כאלה שפחות החלטתי לנסות את הרגיל שגם שם יש כאלו שהצליחו להגיע
    איתו מעל 16K ק"מ ומיד אחריו אנסה את ה-GT.
    בול שיט של פורומים וקבוצות בפייסבוק, הבמוו XR900 שהיה לי הגיע עם רוד 5 GT מהמפעל (מה במוו יודעים שאנחנו לא?), ההתנהגות הייתה ספורטיבית והוא דווקא הרגיש רך ברכיבה וגם פיזית במגע גם באמצע.
    אגב הוא לא מחזיק הרבה יותר מהרגיל.

  10. #325
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    בול שיט של פורומים וקבוצות בפייסבוק, הבמוו XR900 שהיה לי הגיע עם רוד 5 GT מהמפעל (מה במוו יודעים שאנחנו לא?), ההתנהגות הייתה ספורטיבית והוא דווקא הרגיש רך ברכיבה וגם פיזית במגע גם באמצע.
    אגב הוא לא מחזיק הרבה יותר מהרגיל.
    אני יכול להסכים עם זה למרות שמדובר שם בחוויית משתמש שהיא אינה אובייקטיבית, הורסיס הגיע במקור עם בריג'סטון T31 שהוא צמיג
    נחות וזול לכן אני לא ממהר לסמוך על מה שמורכב על האופנוע במקור.
    הרוד 6 נחשב צמיג מצוין וכמעט בכל מבחן דרכים קיבל ציונים מעולים, אישית אני מאמין שהרוכב הממוצע לעולם לא יגיע לגבולות היכולת
    של הצמיג המודרני ואם תיתן לו את אותו האופנוע עם צמיגים שונים הרוכב יתקשה להבחין במגבלות האחיזה בניהם התחושה תהיה רק
    ביכולות ההגוי, בגלל מבנה הצמיג וגם לזה לוקח מעט מאד זמן להתרגל. צמיגים צריכים להתאים לדגם ספציפי ולא ניתן להקיש עליהם בין
    סוגים שונים של אופנועים מסיבות ברורות. במידה והצמיג הזה לא יסיים חייו מוקדם מאד אז אני שמח על הבחירה כיוון שבדברים החשובים
    לי אישית הוא עושה עבודה מצוינת. אבל אין ספק שדגם ה-GT מעניין אותי וייבדק גם. השוס הגדול הוא שעד שאני מוצא את הצמיג המושלם
    בשבילי, האופנוע מוחלף וצריך לחפש שוב...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #326
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    רוד-6 מבחן דרך ראשון, לידיעת הספקנים: אחרי ששחטתי בעיקר לעצמי את הדעה הרווחת שהצמיג הנ"ל אינו מתאים לורסיס 1000 לקחתי לעצמי רגע לבחון אותם בכבישים שאני הכי אוהב ומכיר, הרי ירושלים, את נושא המהירות הרגנו כבר מהמוסך לי-ם והוברר חד משמעית שגם במהירות פליליות הצמיג נישאר דבוק למקומו והולך לאן שאני רוצה נשאר לבדוק אותם בכביש טכני כשהבסיס להשוואה הוא הצמיגים המקורים בריג'סטון T31 וה-T32, וצמיגי הפירלי אנג'ל GT2. כיוון שהפירלים האלה הופיעו בשוק לפני כשבע שנים וצמיגי הרוד-6 לפני כארבע החלטתי ללכת על הצמיגים החדשים יותר בשוק ואלה שקיבלו ביקורות גבוהות מאד. את האנג'ל אני מכיר על הורסיס הקודם שלי מודל 2017 שאהבתי מאד. אז איך הם?: המישלין הזה הוא "צמיג על חוט" אתה רק צריך לחשוב על הפנייה הוא כבר מבין לבד, התגובה שלהם זריזה מאד ולמי שלא רגיל לשפשף את הצדדים של הצמיג היכן שנגמרים פסי הניקוז עלול להרגיש עצבני מאד היגוי האופנוע ומתן פקודות ההגוי קלות הרבה יותר ונדרש פחות כוח בכדאי לבצען. האחורי מרגיש נטוע במקומו ובשלב מסוים אתה מפסיק לחשוב עליו. יכולות ההטיה מרשימות (לא הגעתי לקצה) ורשמתי לעצמי לבדוק את לחץ האוויר בקרוב, כי לא עשיתי זאת מאז הורכב הצמיג כך שבעצם אני סומך על המכונאי שהרכיב אותו ועל הציוד שלו. הצמיג מרגיש נהדר בכל מהירות ונותן הרגשת ביטחון. סיבוב ההתרשמות היה קצר יחסית ולא נבדקה ההתנהגות בכביש רטוב, אלה בכביש חם יחסית. נישאר לקחת אותם לסיבוב בשתיים ולראות כמה זמן יחזיקו במצב סביר. נכון להיום ולכ-250 ק"מ שעשיתי איתם אני שמח.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #327
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #328
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    תתחדש.
    סוחב משאבה קבוע בתיקי הצד ואני לא מסתובב עם ארגז.
    זה מאסט אחשלו. נוח ויכול לעזור כשצריך עזרה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  14. #329
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    תתחדש.
    סוחב משאבה קבוע בתיקי הצד ואני לא מסתובב עם ארגז.
    זה מאסט אחשלו. נוח ויכול לעזור כשצריך עזרה.
    בזכות הארגזים אני סוחב איתי מדחס שיאומי נהדר קצת יותר גדול ממכשיר סלולר רגיל שמסייע ברגעי משבר.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #330
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    20085 ק"מ

    יצאתי לפגוש את בני הגרעין שלי נח"ל 1984, אנחנו נפגשים מדי פעם זה תמיד נחמד ומהנה, השנים שעברו מוכיחות שאף אחד לא מחוסן
    מפגעי הזמן, המא"גסיט גידל כרס, החובש סובל מבעיות ברכיים, קשר מ"פ כבר סבא לשלושה, אבל הבפנים נישאר אותו הדבר. דיברנו
    על לבנון השנייה, הזכרנו את המפקדים, העלנו נשכחות שדמו באופן מפתיע למלחמה הנוכחית. נפגשנו במסעדה בבית שמש, מקום טוב באמצע
    לכולם. הזדמנות נהדרת לרכיבה חופשים עם המישליניים החדשים, האופנוע הזה טס, מה שמגביל אותו זה בדרך כלל הרוכב, וככל שהחלטתי
    לבטוח בצמיגים ההתנהגות השתפרה גם במקרים שהרגשתי שהגזמתי בהטיה או במהירות הכניסה לסיבוב התחושות מכוונם היו טובות ולא נרשמו
    דרמות, בקטע של ההאצות נרשמה אפילו עליית מדרגה, אני רוכב מתון בדרך כלל ללא מכות גז ודוגל בהגברת מהירות לינארית של סיבוב עדין
    של המצערת אבל החלטתי לנסות רכיבה קצת יותר אגרסיבית כשאני שומר את הגיר בהילוכי הביניים לטובות האזור שמעל 7000 סל"ד לשתף
    את כל הסוסים באורווה בחגיגה, זו רכיבה מאתגרת, במיוחד בכביש ציבורי שצריך להתחשב במשתנים נוספים. אבל האחיזה ויכולת היציאה מסיבוב
    באחיזה ובעוצמה מלאה מרשימות. אחרי רכיבה של כרבע שעה הפסקתי לחשוב על הצמיגים והתמכרתי לתחושות שהאופנוע משדר למוזיקה באזניות
    וליכולות המופלאות של האופנוע.

    דומה שהצמיגים האלה חידדו את יכולות הביצוע המרשימות של האופנוע הזה, במצב ספורט (זה המצב הקבוע שאני רוכב איתו) ומתלים נוקשים,
    הוא מסוגל לבצע הרבה, שורשי מנוע הספורט מורגשים, המתלים האלקטרונים עושים עבודה מרשימה, הגיר מחולק נהדר לרכיבה בכביש טכני,
    ככה שגם בהילוך שלישי ניתן להגיע למהירות מרשימה להאיץ חזק מאד והצמיגים הצטרפו לחגיגה באחיזה נהדרת. אידאלי לכבישים שלי.

    בקיצור תענוג של יום ותענוג של רכיבה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 1174
    הודעה אחרונה: 05-08-2022, 17:35
  2. Kawasaki Versys 650 vs Honda CB500X
    על ידי baknet בפורום פורום קנייה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-03-2019, 13:40
  3. תערוכת קלן - שרשור מתגלגל
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 05-10-2018, 20:11
  4. תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 17-06-2018, 18:24
  5. Kawasaki versys 650 2015/6 כיוון גובה מושב (כ"ע)
    על ידי Danny בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 05-06-2016, 08:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO