אתה צריך WRR. תשלים עם זה

היכולות שלו בשטח הן די והותר - כל עוד לא תדחוף אותו לכיוון ההארד והאקסטרים. שבילים - סבבה, סינגלים - סבבה, מדרגות קלות - גם טוב.
בכביש, אפשר לחיות איתו (לפחות ברמה של סמוראי).
ה-WRF הוא אופנוע אינדורו, שבנוי על בסיס אופנוע מוטוקרוס (YZ) ולכן נוטה קלות לכיוון המוטוקרוס. הוא פחות נעים ונשלט מאופנועי 2 פעימות בתוואי טכני, הבולמים שלו קשיחים ואוהבים קצב גבוה, תגובות המנוע שלו אגרסיביות. מה שהוא עושה הכי טוב - זה לפוצץ גז בשבילים, חלוקי נחל, דיונות וכו'.
בכביש - הוא מווברץ מאוד, רועד, רועש. לא נעים.
ה-AJP דומה ל-WRF בהקשר הזה, רק נותן פחות מהכל: פחות מנוע, פחות מתלים, פחות גובה מושב ופחות מחיר. דווקא במשקל מגיע תוספת קטנה ולא מבורכת
הק.ט.מ 690 דורש רוכב מיומן כדי להפיק ממנו ולו 30% ממה שהאופנוע הזה מסוגל לתת. זה בהחלט יכול להיות האופנוע הבא שלך, אם עד אז תשאר באותו סגנון ותבנה טכניקת רכיבה טובה.