עמוד 2 מתוך 2 ראשוןראשון 12
תוצאות 16 עד 24 מ 24

אשכול: אופנוע ראשון- ניסיון קצר בשטח עם ד׳׳ופ

  1. #16
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    דגשים:
    1. אם השרשרת לא מתוחה מספיק היא שוחקת את מגן הזרוע ולאחר מכן חופרת באלומיניום של הזרוע מלמטה.
    2. כמות הק"מ פחות קריטית מהטיפולים.
    3. גג"ש אחורי מגיע עם 44 שיניים בסטנדרט. החלפה לגג"ש עם 47-50 שיניים מורידה את המהירות הסופית אבל משפרת מאוד את המומנט בשטח
    מגיני ברכיים יכולים להיות כביש וגם שטח
    בשטח - תשקיע במגפי שטח טובים.

  2. #17
    בעניין הדרוזי, לא הייתי קונה חדש, הייתי הולך על אחד במצב טוב שנה/שנתיים על הכביש. הוא ייתן לך הכל כולל רכיבת כביש סבירה, והרכבה נסבלת. היה לי ניסיון עם דרוזי של חמש שנים, כולל הרבה הרכבות, עשה את העבודה יופי.

    למרות שבשטח אין לי יותר מדי ניסיון איתו, להבנתי, אפשר להוציא מהכלי הזה המון בשטח. ואם תהיה מעוניין לשדרג אחרי שנתיים, המכירה שלו תהיה בהפסדים מינוריים, אם תטפל בו טוב, ולכן מחיר הקניה שלו לא אמור להיות פקטור רציני. מה גם שכיום המחיר של הדרוזי יחסית נמוך, למה שהיה בנגלה הקודמת שלו, הוא היה נמכר אז באזור ה-60K !

    רק מדבר אחד תזהר, אתה עשוי להידלק עליו ולא לרצות להחליף אותו .....

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyhumble צפיה בהודעה
    כן, כנראה שזו המסקנה.

    אני אנצל׳׳ש קצת אותך ואת השרשור, רק אם אפשר

    אני אתחיל לחפש אקזמפלר יפה, על מה לשים דגש? בכל זאת, מדובר על כלים (הכי צעירים) מלפני חמש שנים, כמה ק׳׳מ נחשב סביר? עדיף לקחת לבדיקה במוסך שמטפל באחד מהחבר׳ה? יש בכלל עניין בלקחת לבדיקה?


    לגבי מיגון:
    מבחינתי אני נדרש לשני סטים, סט שטח שכולל מגפיים צביצב קסדה גוגלס ומגני ברכיים
    ולכביש קסדת כביש ומעיל רכיבה - יש ציוד שניתן ׳׳לסבסב׳׳ לכביש? לדוגמא קסדת שטח בטוחה ועומדת בתקנים גם של כביש? מבין שיהיה עניין של חוסר נוחות בגלל יכולות אווירודינמיות גרועות, אבל שווה להחזיק קסדה נוספת? מגני ברכיים לשטח ישמשו אותי באותה מידה גם לכביש? בנסיעה לעבודה לדוגמא?


    ולגבי קורסי רכיבה, אני מרגיש שזה משהו חשוב, לי לפחות.
    היית ממליץ על קורס כביש (אופנוע מאומן לדוגמא) ובנוסף קורס שטח או שזו כפילות מיותרת?
    באופנועי שטח, קשה להתייחס לק"מ בתור פרמטר עיקרי.
    אופנוע ששומש ככלי תחבורה אצל רוכב רגוע, יכול להיות עם בלאי מינימלי ב-40 אלף ק"מ. לעומת זאת, אופנוע שעשה שטח קשה יכול להיות עם בלאים גדולים כבר ב-10 אלף ק"מ.
    מצד שני, אופנוע ששומש בתור כלי לכביש כנראה לא יכולול את המיגונים בדרושים בשטח, ולכן תצצטרך להוסיף עוד סכום משמעותי למחיר הקניה ע"מ למגן אותו.
    אני הייתי מחפש אופנוע שלא עבד קשה בשטח (את הסימנים ניתן למצוא על השלדה, האגזוז, הפלסטיקים וכו'), נסע מעט (6-8 אלף ק"מ בשנה לכל היותר), לא החליף הרבה ידיים, ומגיע עם תיעוד טיפולים מלא.

    לגבי קורסים - את קורסי השטח קח, חד משמעית.
    לגבי קורסי הכביש - הם אחלה, אבל אני לא בטוח שעל גבי WRR עם צמיגי שטח קרביים תפיק מהם את המירב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #19
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    קורסי רכיבת כביש הם סופר יעילים גם על אופנוע דו"ש. בעיקר עניין האסטרטגיה, אבל לא רק.
    מה שכן,
    לראות שיודעים להבדיל בין הטכניקות השונות, ולא עושים מהן סלט.

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    קורסי רכיבת כביש הם סופר יעילים גם על אופנוע דו"ש. בעיקר עניין האסטרטגיה, אבל לא רק.
    מה שכן,
    לראות שיודעים להבדיל בין הטכניקות השונות, ולא עושים מהן סלט.
    לא זכור לי שבקורסי הכביש הייתה התייחסות מאסיבית לאסטרטגיית רכיבה.
    החלק היחד שרלוונטי זה קווי פניה, וברגע שמבינים את העקרון - אפשר לעבוד על הנושא עצמאית.
    על פניו, הבחור הולך לבלות את רוב זמנו בשטח, כך שלדעתי קורסי הכביש אינם בגדר חובה עבורו. ברור שזה יכול רק להועיל, כן?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    יש המון סוגים של קורסים.
    יש כאלו שבהם בקושי יוצאים מהעיר אם בכלל. עושים המון טכניקה (מגרש) ואחר כך חצי יום של הרצאה פרונטלית על אסטרטגיית רכיבה, שבעקבותיה עוד חצי יום של רכיבה בעיר.

    אבל שורה תחתונה, כן. קורס שטח יותר חשוב כרגע.
    עם זאת, אני עדיין בגישה שבשטח רוכבים עם חברים בד"כ יש בנמצא לפחות אחד שיודע לרכוב.

  7. #22
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה צריך WRR. תשלים עם זה
    היכולות שלו בשטח הן די והותר - כל עוד לא תדחוף אותו לכיוון ההארד והאקסטרים. שבילים - סבבה, סינגלים - סבבה, מדרגות קלות - גם טוב.
    בכביש, אפשר לחיות איתו (לפחות ברמה של סמוראי).

    ה-WRF הוא אופנוע אינדורו, שבנוי על בסיס אופנוע מוטוקרוס (YZ) ולכן נוטה קלות לכיוון המוטוקרוס. הוא פחות נעים ונשלט מאופנועי 2 פעימות בתוואי טכני, הבולמים שלו קשיחים ואוהבים קצב גבוה, תגובות המנוע שלו אגרסיביות. מה שהוא עושה הכי טוב - זה לפוצץ גז בשבילים, חלוקי נחל, דיונות וכו'.
    בכביש - הוא מווברץ מאוד, רועד, רועש. לא נעים.

    ה-AJP דומה ל-WRF בהקשר הזה, רק נותן פחות מהכל: פחות מנוע, פחות מתלים, פחות גובה מושב ופחות מחיר. דווקא במשקל מגיע תוספת קטנה ולא מבורכת

    הק.ט.מ 690 דורש רוכב מיומן כדי להפיק ממנו ולו 30% ממה שהאופנוע הזה מסוגל לתת. זה בהחלט יכול להיות האופנוע הבא שלך, אם עד אז תשאר באותו סגנון ותבנה טכניקת רכיבה טובה.

    הי,
    חייב להאיר נקודה קטנה,
    ה AJP ממש לא מוגדר כדו"ש אלא אנדורו פול סייז!
    ולמעט כח מנוע חלש יחסית שזה מצויין לרוכב המתחיל (מנוע סיני אם אני לא טועה..)
    הבולמים שלו ברמה טובה מאוד וכן שאר המכלולים.
    ודרך אגב הוא מגיע סטוק עם רגליות רוכב
    הייתי גם לוקח אותו בחשבון כמובן בשנתונים מתקדמים ולא ישנים (2017 ומטה)
    כיסא מאוד נח ומשקל יחסית ל WRR יותר קל כ 115 ק"ג לעומת 130 אם אני זוכר נכון.. ובשטח זה מורגש
    העניין היחיד שלא לפי דעתי זה עלויות וזמינות חלקים, אומנם היבואן פעיל (HM מוטורס ) אבל חלקים קצת יקרים וקשה למצא אפטרמקרט
    בהצלחה!

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
    הי,
    חייב להאיר נקודה קטנה,
    ה AJP ממש לא מוגדר כדו"ש אלא אנדורו פול סייז!
    ולמעט כח מנוע חלש יחסית שזה מצויין לרוכב המתחיל (מנוע סיני אם אני לא טועה..)
    הבולמים שלו ברמה טובה מאוד וכן שאר המכלולים.
    ודרך אגב הוא מגיע סטוק עם רגליות רוכב
    הייתי גם לוקח אותו בחשבון כמובן בשנתונים מתקדמים ולא ישנים (2017 ומטה)
    כיסא מאוד נח ומשקל יחסית ל WRR יותר קל כ 115 ק"ג לעומת 130 אם אני זוכר נכון.. ובשטח זה מורגש
    העניין היחיד שלא לפי דעתי זה עלויות וזמינות חלקים, אומנם היבואן פעיל (HM מוטורס ) אבל חלקים קצת יקרים וקשה למצא אפטרמקרט
    בהצלחה!
    אם כבר מדייקים... ה-AJP שוקל 123 ק"ג רטוב, ה-WRR שוקל 134 ק"ג רטוב. מניח שניתן לצמצם את הפער עוד אם מסירים מה-WRR את אביזרי הכביש.
    אני מגדיר את ה-AJP כדו"ש קרבי ולא כאופנוע אינדורו, משום שהוא מצוייד במנוע דו"ש - ליתר דיוק, זה מנוע שמגיע מאופנוע אדוונצ'ר של זונגשן.
    האופי, ההספק והעמידות בנפילות של המנוע הזה מגיעים מעולם הכלים שמבלים את חלק מחייהם בכביש.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #24
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    זה סבבה שאתה מגדיר אותו כדוש אבל האופנוע מוגדר כאופנוע אנדורו לגמרי ולא דוש,
    למעט מנוע חלש יחסית, שזה דרך אגב יתרון גדול למתחילים בשטח, הוא מצויד בבולמים איכותיים קדימה ואחורה (זקס)
    מכלולי אלומיניום בשלדה, חישוקי אלומיניום ועוד.
    והאופנוע בעל שרידות מדהימה בשטח גם בנסיעה וגם בנפילות (מניסיון)!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 16-06-2020, 16:04
  2. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-01-2019, 18:37
  3. בקשה לעזרה - בחירת אופנוע למתחיל בשטח
    על ידי moco בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 03-05-2018, 09:06
  4. רוצה להתחיל לרכב בשטח (0 ניסיון]
    על ידי morelias בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 09-12-2017, 23:12
  5. מחפש אופנוע שטח חזק לנסיעות בשטח
    על ידי ramilani17 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-06-2017, 18:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO