ציטוט נכתב במקור על ידי guyhumble צפיה בהודעה
אחלה אנלוגיה, במקרה החזקתי סמוראי ארוך בזמן צבא, אח׳׳כ עברתי לגימיני.
אני אישית הרגשתי שהנסיעה עצמה היא חלק מהפאן, ההרגשה של נסיעה בכלי שטח ׳׳אמיתי׳׳ על הכביש הייתה אומנם סבל בהשוואה לאאודי איי4, אבל בסוף גם לאילת הוא הגיע איתי.
אם זה מסתכם ב׳׳לא כיף׳׳ - אני אדע להתמודד עם זה, אני לא מתכוון להתקרחן ולהגיע למהירות ממש גבוהות, שיוט סביב 100 קמ׳׳ש נראה לי לחלוטין סביר. לא מצפה ליותר טוב מזה.

אני באמת מרגיש שאני חוזר לנק׳ ההתחלה תמיד - wrr הוא האופנוע שקולע לדרישות האלו, אבל משום מה מרגיש לי שיהיה וויתור משמעותי בשטח, לwrf יש הילוך שישי לשיוט?
יש רגליות מורכב? ;ה אופנוע אנדורו ׳׳אמיתי׳׳ או דו׳׳ש? (על הנייר).

ajp יהיה יותר דומה לwrf או לwrr?

מק.ט.מ 690 אני רחוק בערך 400 סמ׳׳ק בהרגשה האישית שלי, אומנם לא רכבתי על כלי כזה, אבל הוא באמת מרגיש לי על הנייר גדול עליי בעשרות מונים.
אתה צריך WRR. תשלים עם זה
היכולות שלו בשטח הן די והותר - כל עוד לא תדחוף אותו לכיוון ההארד והאקסטרים. שבילים - סבבה, סינגלים - סבבה, מדרגות קלות - גם טוב.
בכביש, אפשר לחיות איתו (לפחות ברמה של סמוראי).

ה-WRF הוא אופנוע אינדורו, שבנוי על בסיס אופנוע מוטוקרוס (YZ) ולכן נוטה קלות לכיוון המוטוקרוס. הוא פחות נעים ונשלט מאופנועי 2 פעימות בתוואי טכני, הבולמים שלו קשיחים ואוהבים קצב גבוה, תגובות המנוע שלו אגרסיביות. מה שהוא עושה הכי טוב - זה לפוצץ גז בשבילים, חלוקי נחל, דיונות וכו'.
בכביש - הוא מווברץ מאוד, רועד, רועש. לא נעים.

ה-AJP דומה ל-WRF בהקשר הזה, רק נותן פחות מהכל: פחות מנוע, פחות מתלים, פחות גובה מושב ופחות מחיר. דווקא במשקל מגיע תוספת קטנה ולא מבורכת

הק.ט.מ 690 דורש רוכב מיומן כדי להפיק ממנו ולו 30% ממה שהאופנוע הזה מסוגל לתת. זה בהחלט יכול להיות האופנוע הבא שלך, אם עד אז תשאר באותו סגנון ותבנה טכניקת רכיבה טובה.