
נכתב במקור על ידי
KKatkov
1. השיפורים שציינתי אינם חובה, ולא תורמים כלום בשטח. הם תורמים בטיולי כביש ושבילים ארוכים.
לשטח, השיפורים היחידים שאתה צריך - זה למגן את האופנוע מכל עבר.
2. גם אני התחלתי מדו"ש קרבי (גאס גאס קאמי) מתוך מחשבה שארכב בעיקר שבילים. תוך חודש התחלתי לחזור הביתה על אופנוע שבור נפילות בעליות מסולעות...
3. לא יצא לי להרכיב על ההונדה, אבל זה אפשרי. יצא לי בזמנו להרכיב על אופנוע אינדורו מקצועי ללא רגליות מורכב... כך שזה בעיקר תלוי במורכבת - עד כמה היא שרוטה (או לחילופין - עד כמה היא סומכת עליך ומוכנה להתפשר על הנוחות).
4. אם האופנוע ישמש לשטח בלבד - לך על כלי מקצועי (WRF למשל). אפשר לעלות איתו לכביש, אבל זה ממש לא כיף ברגע שאתה עובר את 70-80 קמ"ש.
5. ה-DRZ הוא גם אופציה מעולה. גם ממנו ניתן לבנות אדוונצ'ר במידה ורוצים (ושופכים כסף), הוא מתנהג סביר הן בכביש והן בשטח. הוא יקשה עליך מאוד בכל דבר שלא שביל מהודק עקב המשקל.
ניתן למצוא כלים בכל תקציב - מאיזור העשיריה לכלים מתחילת שנות ה-2000, ועד 30-40K לכלים שמורים ומאובזרים בני כמה שנים.