ציטוט נכתב במקור על ידי guyhumble צפיה בהודעה
טוב, אני ככל הנראה מוריד את הdrz מהמשוואה עקב המשקל, מעדיף אופנוע קל יותר.

ככל הנראה בשימוש דו׳׳ש אמיתי הwrr יהיה משמעותית נוח יותר, ראיתי בפוסט שציינת ששניים מהחבר׳ה שלך החזיקו wrf.
יש להם תובנות מנסיעת אספלט מנהלתית? ז׳׳א לסופר או לפאב, לא קטעי קישור בזמן טיול?

את הajp אני רואה במחירים די זולים, נראה אחלה כלי, יש תובנות על נסיעה איתו באספלט? דו׳׳ש אמיתי?ֿ

לגבי רגליות מורכב, יש אפשרות להתקין אפטרמרקטס? זה חוקי בכלל? כי ראיתי מודעה ביד 2 עם ajp עם רגליות, לא מצליח להבין אם זה ׳׳סטוק׳׳ או אפטר
אני צריך לחשוב איך להסביר לך איך מרגיש WRF על האספלט...
אנסה אנלוגיה שאולי לא לגמרי מדוייקת.
קח סוזוקי סמוראי פתוח מהדור הראשון, וסע לטייל איתו בכביש.
אפשרי? בהחלט.
כיף? אולי ב-15 דקות הראשונות. אחרי זה- רעש, רוח, ויברציות, התנהגות כביש לא מדוייקת.

חוץ מזה - קח בחשבון בלאי מוגבר (אלא אם אתה נוסע ממש לאט). צמיגי קוביות נשחקים מהר על האספלט, המנוע עובד בסל"ד גבוה עקב יחסי ההעברה הקצרים וכו'.
ה-AJP כנראה אותו הדבר, רק חלש יותר, פשוט יותר וזול יותר.

אם האופנוע 100% חוקי ואביזרי הרישוי מותקנים עליו - בהחלט הייתי שוקל קפיצה איתו לפאב השכונתי במרחק של עד 5-10 דקות נסיעה.
יותר מזה נשמע לי לא כיף על כל אופנוע מקצועי עם צמיגי 100% שטח.
מה שאתה מבקש זאת בדיוק ההגדרה של "דו"ש קרבי" - כמו WRR, DRZ או המלך של הקטגוריה - ק.ט.מ 690 אינדורו/הסקווארנה 701.