ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
אני צריך לחשוב איך להסביר לך איך מרגיש WRF על האספלט...
אנסה אנלוגיה שאולי לא לגמרי מדוייקת.
קח סוזוקי סמוראי פתוח מהדור הראשון, וסע לטייל איתו בכביש.
אפשרי? בהחלט.
כיף? אולי ב-15 דקות הראשונות. אחרי זה- רעש, רוח, ויברציות, התנהגות כביש לא מדוייקת.

חוץ מזה - קח בחשבון בלאי מוגבר (אלא אם אתה נוסע ממש לאט). צמיגי קוביות נשחקים מהר על האספלט, המנוע עובד בסל"ד גבוה עקב יחסי ההעברה הקצרים וכו'.
ה-AJP כנראה אותו הדבר, רק חלש יותר, פשוט יותר וזול יותר.

אם האופנוע 100% חוקי ואביזרי הרישוי מותקנים עליו - בהחלט הייתי שוקל קפיצה איתו לפאב השכונתי במרחק של עד 5-10 דקות נסיעה.
יותר מזה נשמע לי לא כיף על כל אופנוע מקצועי עם צמיגי 100% שטח.
מה שאתה מבקש זאת בדיוק ההגדרה של "דו"ש קרבי" - כמו WRR, DRZ או המלך של הקטגוריה - ק.ט.מ 690 אינדורו/הסקווארנה 701.

אחלה אנלוגיה, במקרה החזקתי סמוראי ארוך בזמן צבא, אח׳׳כ עברתי לגימיני.
אני אישית הרגשתי שהנסיעה עצמה היא חלק מהפאן, ההרגשה של נסיעה בכלי שטח ׳׳אמיתי׳׳ על הכביש הייתה אומנם סבל בהשוואה לאאודי איי4, אבל בסוף גם לאילת הוא הגיע איתי.
אם זה מסתכם ב׳׳לא כיף׳׳ - אני אדע להתמודד עם זה, אני לא מתכוון להתקרחן ולהגיע למהירות ממש גבוהות, שיוט סביב 100 קמ׳׳ש נראה לי לחלוטין סביר. לא מצפה ליותר טוב מזה.

אני באמת מרגיש שאני חוזר לנק׳ ההתחלה תמיד - wrr הוא האופנוע שקולע לדרישות האלו, אבל משום מה מרגיש לי שיהיה וויתור משמעותי בשטח, לwrf יש הילוך שישי לשיוט?
יש רגליות מורכב? ;ה אופנוע אנדורו ׳׳אמיתי׳׳ או דו׳׳ש? (על הנייר).

ajp יהיה יותר דומה לwrf או לwrr?

מק.ט.מ 690 אני רחוק בערך 400 סמ׳׳ק בהרגשה האישית שלי, אומנם לא רכבתי על כלי כזה, אבל הוא באמת מרגיש לי על הנייר גדול עליי בעשרות מונים.