תוצאות 1 עד 15 מ 24

אשכול: אופנוע ראשון- ניסיון קצר בשטח עם ד׳׳ופ

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyhumble צפיה בהודעה
    אחלה אנלוגיה, במקרה החזקתי סמוראי ארוך בזמן צבא, אח׳׳כ עברתי לגימיני.
    אני אישית הרגשתי שהנסיעה עצמה היא חלק מהפאן, ההרגשה של נסיעה בכלי שטח ׳׳אמיתי׳׳ על הכביש הייתה אומנם סבל בהשוואה לאאודי איי4, אבל בסוף גם לאילת הוא הגיע איתי.
    אם זה מסתכם ב׳׳לא כיף׳׳ - אני אדע להתמודד עם זה, אני לא מתכוון להתקרחן ולהגיע למהירות ממש גבוהות, שיוט סביב 100 קמ׳׳ש נראה לי לחלוטין סביר. לא מצפה ליותר טוב מזה.

    אני באמת מרגיש שאני חוזר לנק׳ ההתחלה תמיד - wrr הוא האופנוע שקולע לדרישות האלו, אבל משום מה מרגיש לי שיהיה וויתור משמעותי בשטח, לwrf יש הילוך שישי לשיוט?
    יש רגליות מורכב? ;ה אופנוע אנדורו ׳׳אמיתי׳׳ או דו׳׳ש? (על הנייר).

    ajp יהיה יותר דומה לwrf או לwrr?

    מק.ט.מ 690 אני רחוק בערך 400 סמ׳׳ק בהרגשה האישית שלי, אומנם לא רכבתי על כלי כזה, אבל הוא באמת מרגיש לי על הנייר גדול עליי בעשרות מונים.
    אתה צריך WRR. תשלים עם זה
    היכולות שלו בשטח הן די והותר - כל עוד לא תדחוף אותו לכיוון ההארד והאקסטרים. שבילים - סבבה, סינגלים - סבבה, מדרגות קלות - גם טוב.
    בכביש, אפשר לחיות איתו (לפחות ברמה של סמוראי).

    ה-WRF הוא אופנוע אינדורו, שבנוי על בסיס אופנוע מוטוקרוס (YZ) ולכן נוטה קלות לכיוון המוטוקרוס. הוא פחות נעים ונשלט מאופנועי 2 פעימות בתוואי טכני, הבולמים שלו קשיחים ואוהבים קצב גבוה, תגובות המנוע שלו אגרסיביות. מה שהוא עושה הכי טוב - זה לפוצץ גז בשבילים, חלוקי נחל, דיונות וכו'.
    בכביש - הוא מווברץ מאוד, רועד, רועש. לא נעים.

    ה-AJP דומה ל-WRF בהקשר הזה, רק נותן פחות מהכל: פחות מנוע, פחות מתלים, פחות גובה מושב ופחות מחיר. דווקא במשקל מגיע תוספת קטנה ולא מבורכת

    הק.ט.מ 690 דורש רוכב מיומן כדי להפיק ממנו ולו 30% ממה שהאופנוע הזה מסוגל לתת. זה בהחלט יכול להיות האופנוע הבא שלך, אם עד אז תשאר באותו סגנון ותבנה טכניקת רכיבה טובה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  2. #2
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2022
    הודעות
    8
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה צריך WRR. תשלים עם זה
    היכולות שלו בשטח הן די והותר - כל עוד לא תדחוף אותו לכיוון ההארד והאקסטרים. שבילים - סבבה, סינגלים - סבבה, מדרגות קלות - גם טוב.
    בכביש, אפשר לחיות איתו (לפחות ברמה של סמוראי).

    ה-WRF הוא אופנוע אינדורו, שבנוי על בסיס אופנוע מוטוקרוס (YZ) ולכן נוטה קלות לכיוון המוטוקרוס. הוא פחות נעים ונשלט מאופנועי 2 פעימות בתוואי טכני, הבולמים שלו קשיחים ואוהבים קצב גבוה, תגובות המנוע שלו אגרסיביות. מה שהוא עושה הכי טוב - זה לפוצץ גז בשבילים, חלוקי נחל, דיונות וכו'.
    בכביש - הוא מווברץ מאוד, רועד, רועש. לא נעים.

    ה-AJP דומה ל-WRF בהקשר הזה, רק נותן פחות מהכל: פחות מנוע, פחות מתלים, פחות גובה מושב ופחות מחיר. דווקא במשקל מגיע תוספת קטנה ולא מבורכת

    הק.ט.מ 690 דורש רוכב מיומן כדי להפיק ממנו ולו 30% ממה שהאופנוע הזה מסוגל לתת. זה בהחלט יכול להיות האופנוע הבא שלך, אם עד אז תשאר באותו סגנון ותבנה טכניקת רכיבה טובה.
    כן, כנראה שזו המסקנה.

    אני אנצל׳׳ש קצת אותך ואת השרשור, רק אם אפשר

    אני אתחיל לחפש אקזמפלר יפה, על מה לשים דגש? בכל זאת, מדובר על כלים (הכי צעירים) מלפני חמש שנים, כמה ק׳׳מ נחשב סביר? עדיף לקחת לבדיקה במוסך שמטפל באחד מהחבר׳ה? יש בכלל עניין בלקחת לבדיקה?


    לגבי מיגון:
    מבחינתי אני נדרש לשני סטים, סט שטח שכולל מגפיים צביצב קסדה גוגלס ומגני ברכיים
    ולכביש קסדת כביש ומעיל רכיבה - יש ציוד שניתן ׳׳לסבסב׳׳ לכביש? לדוגמא קסדת שטח בטוחה ועומדת בתקנים גם של כביש? מבין שיהיה עניין של חוסר נוחות בגלל יכולות אווירודינמיות גרועות, אבל שווה להחזיק קסדה נוספת? מגני ברכיים לשטח ישמשו אותי באותה מידה גם לכביש? בנסיעה לעבודה לדוגמא?


    ולגבי קורסי רכיבה, אני מרגיש שזה משהו חשוב, לי לפחות.
    היית ממליץ על קורס כביש (אופנוע מאומן לדוגמא) ובנוסף קורס שטח או שזו כפילות מיותרת?

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי guyhumble צפיה בהודעה
    כן, כנראה שזו המסקנה.

    אני אנצל׳׳ש קצת אותך ואת השרשור, רק אם אפשר

    אני אתחיל לחפש אקזמפלר יפה, על מה לשים דגש? בכל זאת, מדובר על כלים (הכי צעירים) מלפני חמש שנים, כמה ק׳׳מ נחשב סביר? עדיף לקחת לבדיקה במוסך שמטפל באחד מהחבר׳ה? יש בכלל עניין בלקחת לבדיקה?


    לגבי מיגון:
    מבחינתי אני נדרש לשני סטים, סט שטח שכולל מגפיים צביצב קסדה גוגלס ומגני ברכיים
    ולכביש קסדת כביש ומעיל רכיבה - יש ציוד שניתן ׳׳לסבסב׳׳ לכביש? לדוגמא קסדת שטח בטוחה ועומדת בתקנים גם של כביש? מבין שיהיה עניין של חוסר נוחות בגלל יכולות אווירודינמיות גרועות, אבל שווה להחזיק קסדה נוספת? מגני ברכיים לשטח ישמשו אותי באותה מידה גם לכביש? בנסיעה לעבודה לדוגמא?


    ולגבי קורסי רכיבה, אני מרגיש שזה משהו חשוב, לי לפחות.
    היית ממליץ על קורס כביש (אופנוע מאומן לדוגמא) ובנוסף קורס שטח או שזו כפילות מיותרת?
    באופנועי שטח, קשה להתייחס לק"מ בתור פרמטר עיקרי.
    אופנוע ששומש ככלי תחבורה אצל רוכב רגוע, יכול להיות עם בלאי מינימלי ב-40 אלף ק"מ. לעומת זאת, אופנוע שעשה שטח קשה יכול להיות עם בלאים גדולים כבר ב-10 אלף ק"מ.
    מצד שני, אופנוע ששומש בתור כלי לכביש כנראה לא יכולול את המיגונים בדרושים בשטח, ולכן תצצטרך להוסיף עוד סכום משמעותי למחיר הקניה ע"מ למגן אותו.
    אני הייתי מחפש אופנוע שלא עבד קשה בשטח (את הסימנים ניתן למצוא על השלדה, האגזוז, הפלסטיקים וכו'), נסע מעט (6-8 אלף ק"מ בשנה לכל היותר), לא החליף הרבה ידיים, ומגיע עם תיעוד טיפולים מלא.

    לגבי קורסים - את קורסי השטח קח, חד משמעית.
    לגבי קורסי הכביש - הם אחלה, אבל אני לא בטוח שעל גבי WRR עם צמיגי שטח קרביים תפיק מהם את המירב.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אתה צריך WRR. תשלים עם זה
    היכולות שלו בשטח הן די והותר - כל עוד לא תדחוף אותו לכיוון ההארד והאקסטרים. שבילים - סבבה, סינגלים - סבבה, מדרגות קלות - גם טוב.
    בכביש, אפשר לחיות איתו (לפחות ברמה של סמוראי).

    ה-WRF הוא אופנוע אינדורו, שבנוי על בסיס אופנוע מוטוקרוס (YZ) ולכן נוטה קלות לכיוון המוטוקרוס. הוא פחות נעים ונשלט מאופנועי 2 פעימות בתוואי טכני, הבולמים שלו קשיחים ואוהבים קצב גבוה, תגובות המנוע שלו אגרסיביות. מה שהוא עושה הכי טוב - זה לפוצץ גז בשבילים, חלוקי נחל, דיונות וכו'.
    בכביש - הוא מווברץ מאוד, רועד, רועש. לא נעים.

    ה-AJP דומה ל-WRF בהקשר הזה, רק נותן פחות מהכל: פחות מנוע, פחות מתלים, פחות גובה מושב ופחות מחיר. דווקא במשקל מגיע תוספת קטנה ולא מבורכת

    הק.ט.מ 690 דורש רוכב מיומן כדי להפיק ממנו ולו 30% ממה שהאופנוע הזה מסוגל לתת. זה בהחלט יכול להיות האופנוע הבא שלך, אם עד אז תשאר באותו סגנון ותבנה טכניקת רכיבה טובה.

    הי,
    חייב להאיר נקודה קטנה,
    ה AJP ממש לא מוגדר כדו"ש אלא אנדורו פול סייז!
    ולמעט כח מנוע חלש יחסית שזה מצויין לרוכב המתחיל (מנוע סיני אם אני לא טועה..)
    הבולמים שלו ברמה טובה מאוד וכן שאר המכלולים.
    ודרך אגב הוא מגיע סטוק עם רגליות רוכב
    הייתי גם לוקח אותו בחשבון כמובן בשנתונים מתקדמים ולא ישנים (2017 ומטה)
    כיסא מאוד נח ומשקל יחסית ל WRR יותר קל כ 115 ק"ג לעומת 130 אם אני זוכר נכון.. ובשטח זה מורגש
    העניין היחיד שלא לפי דעתי זה עלויות וזמינות חלקים, אומנם היבואן פעיל (HM מוטורס ) אבל חלקים קצת יקרים וקשה למצא אפטרמקרט
    בהצלחה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
    הי,
    חייב להאיר נקודה קטנה,
    ה AJP ממש לא מוגדר כדו"ש אלא אנדורו פול סייז!
    ולמעט כח מנוע חלש יחסית שזה מצויין לרוכב המתחיל (מנוע סיני אם אני לא טועה..)
    הבולמים שלו ברמה טובה מאוד וכן שאר המכלולים.
    ודרך אגב הוא מגיע סטוק עם רגליות רוכב
    הייתי גם לוקח אותו בחשבון כמובן בשנתונים מתקדמים ולא ישנים (2017 ומטה)
    כיסא מאוד נח ומשקל יחסית ל WRR יותר קל כ 115 ק"ג לעומת 130 אם אני זוכר נכון.. ובשטח זה מורגש
    העניין היחיד שלא לפי דעתי זה עלויות וזמינות חלקים, אומנם היבואן פעיל (HM מוטורס ) אבל חלקים קצת יקרים וקשה למצא אפטרמקרט
    בהצלחה!
    אם כבר מדייקים... ה-AJP שוקל 123 ק"ג רטוב, ה-WRR שוקל 134 ק"ג רטוב. מניח שניתן לצמצם את הפער עוד אם מסירים מה-WRR את אביזרי הכביש.
    אני מגדיר את ה-AJP כדו"ש קרבי ולא כאופנוע אינדורו, משום שהוא מצוייד במנוע דו"ש - ליתר דיוק, זה מנוע שמגיע מאופנוע אדוונצ'ר של זונגשן.
    האופי, ההספק והעמידות בנפילות של המנוע הזה מגיעים מעולם הכלים שמבלים את חלק מחייהם בכביש.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Oct 2018
    הודעות
    218
    זה סבבה שאתה מגדיר אותו כדוש אבל האופנוע מוגדר כאופנוע אנדורו לגמרי ולא דוש,
    למעט מנוע חלש יחסית, שזה דרך אגב יתרון גדול למתחילים בשטח, הוא מצויד בבולמים איכותיים קדימה ואחורה (זקס)
    מכלולי אלומיניום בשלדה, חישוקי אלומיניום ועוד.
    והאופנוע בעל שרידות מדהימה בשטח גם בנסיעה וגם בנפילות (מניסיון)!

אשכולות דומים

  1. תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 16-06-2020, 16:04
  2. תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 14-01-2019, 18:37
  3. בקשה לעזרה - בחירת אופנוע למתחיל בשטח
    על ידי moco בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 03-05-2018, 09:06
  4. רוצה להתחיל לרכב בשטח (0 ניסיון]
    על ידי morelias בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 09-12-2017, 23:12
  5. מחפש אופנוע שטח חזק לנסיעות בשטח
    על ידי ramilani17 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 05-06-2017, 18:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO