ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
אתה צריך WRR. תשלים עם זה
היכולות שלו בשטח הן די והותר - כל עוד לא תדחוף אותו לכיוון ההארד והאקסטרים. שבילים - סבבה, סינגלים - סבבה, מדרגות קלות - גם טוב.
בכביש, אפשר לחיות איתו (לפחות ברמה של סמוראי).

ה-WRF הוא אופנוע אינדורו, שבנוי על בסיס אופנוע מוטוקרוס (YZ) ולכן נוטה קלות לכיוון המוטוקרוס. הוא פחות נעים ונשלט מאופנועי 2 פעימות בתוואי טכני, הבולמים שלו קשיחים ואוהבים קצב גבוה, תגובות המנוע שלו אגרסיביות. מה שהוא עושה הכי טוב - זה לפוצץ גז בשבילים, חלוקי נחל, דיונות וכו'.
בכביש - הוא מווברץ מאוד, רועד, רועש. לא נעים.

ה-AJP דומה ל-WRF בהקשר הזה, רק נותן פחות מהכל: פחות מנוע, פחות מתלים, פחות גובה מושב ופחות מחיר. דווקא במשקל מגיע תוספת קטנה ולא מבורכת

הק.ט.מ 690 דורש רוכב מיומן כדי להפיק ממנו ולו 30% ממה שהאופנוע הזה מסוגל לתת. זה בהחלט יכול להיות האופנוע הבא שלך, אם עד אז תשאר באותו סגנון ותבנה טכניקת רכיבה טובה.
כן, כנראה שזו המסקנה.

אני אנצל׳׳ש קצת אותך ואת השרשור, רק אם אפשר

אני אתחיל לחפש אקזמפלר יפה, על מה לשים דגש? בכל זאת, מדובר על כלים (הכי צעירים) מלפני חמש שנים, כמה ק׳׳מ נחשב סביר? עדיף לקחת לבדיקה במוסך שמטפל באחד מהחבר׳ה? יש בכלל עניין בלקחת לבדיקה?


לגבי מיגון:
מבחינתי אני נדרש לשני סטים, סט שטח שכולל מגפיים צביצב קסדה גוגלס ומגני ברכיים
ולכביש קסדת כביש ומעיל רכיבה - יש ציוד שניתן ׳׳לסבסב׳׳ לכביש? לדוגמא קסדת שטח בטוחה ועומדת בתקנים גם של כביש? מבין שיהיה עניין של חוסר נוחות בגלל יכולות אווירודינמיות גרועות, אבל שווה להחזיק קסדה נוספת? מגני ברכיים לשטח ישמשו אותי באותה מידה גם לכביש? בנסיעה לעבודה לדוגמא?


ולגבי קורסי רכיבה, אני מרגיש שזה משהו חשוב, לי לפחות.
היית ממליץ על קורס כביש (אופנוע מאומן לדוגמא) ובנוסף קורס שטח או שזו כפילות מיותרת?