ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
אתה צריך WRR. תשלים עם זה
היכולות שלו בשטח הן די והותר - כל עוד לא תדחוף אותו לכיוון ההארד והאקסטרים. שבילים - סבבה, סינגלים - סבבה, מדרגות קלות - גם טוב.
בכביש, אפשר לחיות איתו (לפחות ברמה של סמוראי).

ה-WRF הוא אופנוע אינדורו, שבנוי על בסיס אופנוע מוטוקרוס (YZ) ולכן נוטה קלות לכיוון המוטוקרוס. הוא פחות נעים ונשלט מאופנועי 2 פעימות בתוואי טכני, הבולמים שלו קשיחים ואוהבים קצב גבוה, תגובות המנוע שלו אגרסיביות. מה שהוא עושה הכי טוב - זה לפוצץ גז בשבילים, חלוקי נחל, דיונות וכו'.
בכביש - הוא מווברץ מאוד, רועד, רועש. לא נעים.

ה-AJP דומה ל-WRF בהקשר הזה, רק נותן פחות מהכל: פחות מנוע, פחות מתלים, פחות גובה מושב ופחות מחיר. דווקא במשקל מגיע תוספת קטנה ולא מבורכת

הק.ט.מ 690 דורש רוכב מיומן כדי להפיק ממנו ולו 30% ממה שהאופנוע הזה מסוגל לתת. זה בהחלט יכול להיות האופנוע הבא שלך, אם עד אז תשאר באותו סגנון ותבנה טכניקת רכיבה טובה.

הי,
חייב להאיר נקודה קטנה,
ה AJP ממש לא מוגדר כדו"ש אלא אנדורו פול סייז!
ולמעט כח מנוע חלש יחסית שזה מצויין לרוכב המתחיל (מנוע סיני אם אני לא טועה..)
הבולמים שלו ברמה טובה מאוד וכן שאר המכלולים.
ודרך אגב הוא מגיע סטוק עם רגליות רוכב
הייתי גם לוקח אותו בחשבון כמובן בשנתונים מתקדמים ולא ישנים (2017 ומטה)
כיסא מאוד נח ומשקל יחסית ל WRR יותר קל כ 115 ק"ג לעומת 130 אם אני זוכר נכון.. ובשטח זה מורגש
העניין היחיד שלא לפי דעתי זה עלויות וזמינות חלקים, אומנם היבואן פעיל (HM מוטורס ) אבל חלקים קצת יקרים וקשה למצא אפטרמקרט
בהצלחה!