ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
הי,
חייב להאיר נקודה קטנה,
ה AJP ממש לא מוגדר כדו"ש אלא אנדורו פול סייז!
ולמעט כח מנוע חלש יחסית שזה מצויין לרוכב המתחיל (מנוע סיני אם אני לא טועה..)
הבולמים שלו ברמה טובה מאוד וכן שאר המכלולים.
ודרך אגב הוא מגיע סטוק עם רגליות רוכב
הייתי גם לוקח אותו בחשבון כמובן בשנתונים מתקדמים ולא ישנים (2017 ומטה)
כיסא מאוד נח ומשקל יחסית ל WRR יותר קל כ 115 ק"ג לעומת 130 אם אני זוכר נכון.. ובשטח זה מורגש
העניין היחיד שלא לפי דעתי זה עלויות וזמינות חלקים, אומנם היבואן פעיל (HM מוטורס ) אבל חלקים קצת יקרים וקשה למצא אפטרמקרט
בהצלחה!
אם כבר מדייקים... ה-AJP שוקל 123 ק"ג רטוב, ה-WRR שוקל 134 ק"ג רטוב. מניח שניתן לצמצם את הפער עוד אם מסירים מה-WRR את אביזרי הכביש.
אני מגדיר את ה-AJP כדו"ש קרבי ולא כאופנוע אינדורו, משום שהוא מצוייד במנוע דו"ש - ליתר דיוק, זה מנוע שמגיע מאופנוע אדוונצ'ר של זונגשן.
האופי, ההספק והעמידות בנפילות של המנוע הזה מגיעים מעולם הכלים שמבלים את חלק מחייהם בכביש.