סופר תודה על התגובות.
מטרתו של ה-Versys היא להוות תחנת ביניים בלהתרגל לכלי כבד (217 ק״ג נשמע לי כמו ילדה גדולה). אני יודע שאין לו בקרת אחיזה, אבל אני בונה על זה שיש לי ניסיון עם איבוד האחורי (ויש) ומתכנן לא לעשות שטויות (כה, נו, That's not saying much, אבל זו התקווה).
הגוצי 85 אכן הייתה התכנית המקורית, אבל כמו שנרשם ולפי מה שאני רואה בפורום, עופר לא ממהרים להזמין את הדגמים החדשים ואני גם אוהב שהטיפולים שקופים (לזרוק במוסך, לחזור אחרי שעתיים-שלוש ולהמשיך לנסוע בראש שקט). עם הוספה הם מסודרים אגב (מלבד האביזרים), אבל על כלי של 90 אש״ח אין תירוצים.
לגביי הבולמים האלקטרוניים, הכוונה ל-Semi-active. איך שהבנתי את זה הם הופכים חורים בכביש למשהו יותר נסבל, אבל אף פעם לא ניסיתי אופנוע עם בולמים נורמליים (האלו של הוספה על הפנים; יצא לי לשטח אותם כמה פעמים), אז אולי אני לא באמת צריך.
אניוייז, אקסטרה תודה על התגובות.
מקווה להתחדש בחודש הבא ולהיות חכם יותר לעתיד.